Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahoitan mieleni kun työkaveri puhuu vauvoista toukkina :´(

Vierailija
17.10.2011 |

ei varmaan tarvi selventää että kyseinen nainen on lapseton. toukka on vaan niin halventava.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla ei tuu toukasta mittän suloista tai kaunista mielleyhtymää, vaan ällön limainen nuljaska. Joten ei oo omia lapsia tullut ikinä toukaksi kutsuttua.

Mutta siihen oon minäkin kiinnittänyt huomiota, että lapsettomat naiset näyttäisi käyttävän lapsista mielellään jotain muuta nimitystä kuin vain lapsi. Heti tulee mieleen, kun yksi lapseton nelikymppinen kutsui joitakin lapsia hyviksi tyypeiksi. Ja toinen samanlainen kutsui lapsia mukuloiksi. Ja tarpeeksi kun noita kuulee, niin minä oon alkanut miettimään, että onko lapsettomien jotenkin useinkin vaikea sanoa lapsia normaalisti lapsiksi. Ei sillä kyllä mitään väliä ole, mutta kaikkea tulee elämän varrella huomioitua ja mietittyä.

Vierailija
22/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kehitys menee toukka - ötökkä - tappi - penska - neiti/nuoriherra - teini -örkki.

t. viiden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö nimitys :) Itsellä yksi lapsi ja toinen tulossa :) Ensimmäisen lempinimi oli pökäle (miehen aloitteesta, tarttui sitten munkin suuhun, en kyllä erityisemmin pitänyt sitä hyvänä lempinimenä :D ) koko ensimmäisen ikävuotensa, emme kyllä yleisillä paikoilla huudelleet häntä pökäleeksi, mutta keskenämme kutsuimme häntä niin, vieläkin välillä lipsahtaa vahingossa ;) Pökäle siksi että oli pikkuinen pötkylä :)

Vierailija
24/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Ötökkä. Isolla ööllä. On sillä paljon muitakin nimiä, mutta ehkä vähemmän hyönteismaailmaan viittaavia. Ja muut saavat kutsua lapsia ihan miksi vain haluavat, vaikka toukaksi. Voi olla hyvinkin lempinimimielessä sanottu, samoin muksu, napero, ipana jne. Ihan kaikesta ei hei kannata loukkaantua!

Vierailija
25/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee toukasta mieleen suloisen pulleroiset perhosentoukat. Ei kyllä tunnu yhtään loukkaavalta. Vähän samaa luokkaa kuin se, että lapsi on meidän "pikku tipunen".

Vierailija
26/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olen ja mies kutsui sitö toukaksi. :D Kielsin käyttämästä kyseistä nimitystä, on se OMASTA MIELESTÄNI jotenkin halventava. Käyttää se sitä silti enkä jaksa aina valittaa asiasta, hän kun ei tunnu ymmärtävän miksi sitä ei saisi käyttää. Mutta niin kysehän on mielipiteestä, näkökulmasta; toiset kuvittelee mielessään perhosen koteloituneen toukan, itselle tulee mieleen kärpäsen valkoinen mönkivä ällötys:D Älä siis suotta mieltäsi pahoita siitä.

Itsellä käytössä natiainen, mukula, mukelo,muksu, pemma, kakara, penikka. Pari jälkimmäistä enemmänkin ehkä negatiivisia. Itsekin harvemmin kutsun lapsia lapsiksi:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi