Auttakaa minua selvittämään tämä "suhde"sotku. Oma pää ei meinaa enää riittää.
Homman nimi on tämä (veikkaan että aika klassinen tilanne):
Exä haluaisi EHKÄ palata kanssani yhteen. Myös itse olen paljon harkinnut tätä. Hänen elämänsä on kuitenki tällä hetkellä enemmän tai vähemmän sekaisin erinäisistä syistä, joten puhuimme, että annetaan asioiden edetä omalla painollaan ja tunnustellaan rauhassa miltä tuntuu ja miten hän saa elämäänsä järjestykseen.
En kuitenkaan pysty elämään sen asian kanssa, että hän säätää samalla toisen naisen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan vakavaa suhdetta omien sanojensa mukaan halua. Myös meillä on ollut satunnaisesti seksiä. Kysyin, eikö hän voisi "keskittyä" vain minuun. Ei ryhdyttäisi mihinkään vakavaan (vielä), mutta oltaisiin silti uskollisia (tiedän että kuulostaa tyhmältä). Hän ei suostu tähän, koska ei ole täysin sataprosenttisen varma, haluaako elää lopun elämäänsä minun kanssani. Mutta on kuitenkin varma, ettei halua tästä toisesta naisesta kuin fyysistä kanssakäymistä.
En nyt tiedä ollenkaan mitä teen. Tietenkään hän ei ole minulle tilivelvollinen, mutta silti jos hän vakavasti harkitsee elämää jossain vaiheessa minun kanssani, niin miksi sitä toista naista ei voisi jättää tästä kuviosta pois. Välillä tunnen olevani vain hänen lelu tai osa jotain haaremia, mutta silti tiedän olevani hänelle se rakastetuin nainen.
Antaisinkohan vain säätää sydämensä kyllyydestä ja antaa itse huomata ajan kanssa, että minä olen kaiken sen jälkeen se paras valinta. Vai vaadinko "uskollisuutta" siihen saakka, että saa päätettyä, haluaako jatkaa minun kanssani. Mihin minulla on oikeus?
Pää on jo ihan pihalla tämän pähkäilyn takia.
Kommentit (6)
Miehelle on kivaa kun naisia joka paikassa ja aina saa seksiä. Mutta mitä sinä saat? Odotat turhaan jos haluat uskollisen suhteen. Jos pelkkä seksi riittää jatkossakin, niin siitä vaan.
kun se mies ei tuon vertaa voi tehdä, että yrittäisi rauhassa sinun kanssasi, niin et kovin tärkeä hänelle tunnu olevan. Ehkä olet rakastetuin, mutta eipä se kovin paljoa näytä hänelle merkitsevän. Tykkää niin paljon seksistä sen toisen naisen kanssa, ettei halua luopua siitä sinun takiasi. Mitäköhän onnistumisen mahdollisuuksia suhteellanne edes on?
Siksi annoin hänelle joko-tai vaihtoehdot. En aio jäädä roikkumaan mihinkään epämääräiseen. Annoin hetken aikaa miettiä tätä.
Silti jostain syystä aloin miettimään, vaadinko liikaa. Tiedän sisimmissäni että en. Ja tässä päätöksessä jos vain millään pystyn pysymään, niin mies tekee ratkaisunsa näistä kahdesta vaihtoehdosta.
ap
Et tietenkään edes ajattele paluuta yhteen tuollaisen pösilön kanssa, joka haluaa antaa sinulle toivoa ja samalla vedellä toista naista. Harvinaisen törkeä mies! Todennäköisesti olet miehelle se tuttu ja turvallinen vaihtoehto, jonka luo voi palata, jos muut suunnitelmat kusee. Älä siis edes harkitse, vaan jatka elämääsi. Miehiä riittää.
Kyse kun ei ole siitä, että vasta tapailisitte toisianne, koska tunnette jo toisenne, ja siltikään mies ei osaa päättää että olisiko sinun kanssasi vai ei, ja sillä välin paneskelee jotain toista naista. Siis jos hänellä olisi aitoa halua yrittää kanssasi uudestaan, niin ei hänellä olisi muita edes tuossa mietintävaiheessa. Jos mies saa sekä sinulta että toiselta naiselta seksiä, niin miksi hän haluaisi tilannetta muuttaa mihinkään.
mä tekisin niin, etten tosiaankaan sekstailisi enkä tapailisi miestä, ennen kuin se on päättänyt, mitä haluaa. Eihän se niin ole, että sen pitäisi vielä tutustua sinuun, ennen kuin tietää mitä haluaa. Tod näk. se ei kyllä halua muuta kuin seksiä, ainakin siltä kuulostaa. Pitää sinua vain löyhässä hirressä.