Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vuosi vuodelta nirsompi lasten vaatteiden suhteen.

Vierailija
17.10.2011 |

Tykkään pukea heidät sävy sävyyn, en välttämättä samanlaisiin, mutta toisiinsa sointuviin vaatteisiin. Nyt olen etsinyt etsimällä sopivia toppatakkeja. Pienimmän puuttuu kun ei löydy kohtuuhinnalla (max. 100e) takkia jossa olisi tarrasäätö ranteissa, lumilukko, teipatut saumat, vedenpitävyys vähintään 5 000 yksikköä (niitä pilareita). Väri yksivärinen tai kirjava sininen tai vihreä.

Hitto! Joko ei löydy tai kun löydän kivan on koot loppu :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se on sitä parasta lastenhoitoa. Viis muusta. Voit ottaa vielä askeleen korkeammalle ja teettää vaatteet räätälintyönä.

Vierailija
2/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se on sitä parasta lastenhoitoa. Viis muusta. Voit ottaa vielä askeleen korkeammalle ja teettää vaatteet räätälintyönä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin just kuvailemasi takin pojalleni:)

Vierailija
4/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin

rumat ne vaatteilla koreilee

Vierailija
5/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin just kuvailemasi takin pojalleni:)

ap

Vierailija
6/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin rumat ne vaatteilla koreilee

mutta lasten tykkään kulkevan kauniissa ja ennen kaikkea toimivissa ulkovaatteissa. Jos mulla on varaa, niin miksi en ostaisi juuri sitä mitä haluan?

ap

Vierailija
7/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ihan taida tuo 100 e riittää. En ole varma, riippuu kai koostakin.

Vierailija
8/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ja vihreä takki molemmat tosi nättejä luonnossa. Kuvio mukavan hillitty.

http://www.jesperjunior.fi/fi/mallisto/tahtijonathan

Vierailija
9/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajunnut olevani nirso sisävaatteissa, ennenkuin poikani täytti 4. Koot 104 -> ovat lähinnä mustaa, harmaata, tummansinistä jossa milloin mitäkin mörköä ja pääkalloa!! En todellakaan osta...jos en olisi saanut sukulaisen Lontoon visiitiltä pojalle vuodeksi eteenpäin sisävaatetta, enpä tiedä miten olisin ongelman ratkaissut...

Vierailija
10/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteissa olen lapsen kasvaessa tullut "lepsummaksi", pääasiassa että on asialliset vaatteet, kun johonkin lähdetään. Ja jos värit sointuu yhteen, niin se on plussaa ;)

Mutta ulkovaatteissa olen todella kranttu!

Ja haluan oikeasti, että toppavaate etenkin on toimiva ja juuri oikeanlainen meideän tarpeisiin. Samoin "kyläily-ja hienostelu-ulkovaatteet". Sillä kun talvella lähdetään liikenteeseen, helpottaa huomattavasti kun kaikki vermeet ovat kestäviä ja vedenpitäviä. En halua koko ajan olla kieltämästä lastani möyrimästä lumessa ja kurassa sen takia, että hänellä ei ole kunnon vaatteita.

Vierailija
11/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin rumat ne vaatteilla koreilee

mutta lasten tykkään kulkevan kauniissa ja ennen kaikkea toimivissa ulkovaatteissa. Jos mulla on varaa, niin miksi en ostaisi juuri sitä mitä haluan? ap

ja tiedät mitä haluat niin miksi pidät jotain satasta rajana?

Kuvailemiasi takkeja on kaikilla kaliimpia lastenvaateita myyvillä merkeillä, ainakin Molo Kidsillä, Ticket to Heavenilla, Polarn o Pyretillä... noilla on oikein tavaramerkkinä tuo yksivärisyys. Minulla on tuossa 4 kuvailemaasi toppatakkia, kaikki ovat Ticketiltä: Pinkki. vaalea vaaleanpunainen, turkoosi ja suklaan ruskea. Ostettu kahtena vuotena nettikaupasta ja vieläpä alesta.

Eli senkun menet ja todellakin ostat mitä haluat jos se kerran on niin tärkeää.

Vierailija
12/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajunnut olevani nirso sisävaatteissa, ennenkuin poikani täytti 4. Koot 104 -> ovat lähinnä mustaa, harmaata, tummansinistä jossa milloin mitäkin mörköä ja pääkalloa!! En todellakaan osta...jos en olisi saanut sukulaisen Lontoon visiitiltä pojalle vuodeksi eteenpäin sisävaatetta, enpä tiedä miten olisin ongelman ratkaissut...

että Lontoossa tuntui olevan viime viikolla pojalle vaikka mitä. Tulikin ostettua aika satsit vaatteita. Miksi Suomessa pojille on vaan pelkkää "örkkimörkkiä" niin kuvien kuin värityksenkin puolesta tarjolla??

Joo, off-topic mun vastaukseni. Mutta tiedän ap:n tuskan. Mulla tuntuu olevan kans just niin, että kriittisyys kasvaa koko ajan. En enää suostu ottamaan käytettyjä vaatteita edes ilmaiseksi, elleivät ole täysin makuun sopivia ja hyväkuntoisia.

Vierailija
13/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Lontoossa tuntui olevan viime viikolla pojalle vaikka mitä. Tulikin ostettua aika satsit vaatteita. Miksi Suomessa pojille on vaan pelkkää "örkkimörkkiä" niin kuvien kuin värityksenkin puolesta tarjolla?? Joo, off-topic mun vastaukseni. Mutta tiedän ap:n tuskan. Mulla tuntuu olevan kans just niin, että kriittisyys kasvaa koko ajan. En enää suostu ottamaan käytettyjä vaatteita edes ilmaiseksi, elleivät ole täysin makuun sopivia ja hyväkuntoisia.

mutta ei mullekaan kelpaa käytetyt jos ei ole just mun makuuni. Mitkään pääkallot ja örkit ei kelpaa, ei sisä- eikä ulkovaatteissa. Ticketit on rumia tänä vuonna, Popin takit ihme lirua ja rumaa sävyä. Vaihtoehdot alkaa olla vähissä! Satasen rajasta olen valmis tinkimään, mutta kun ei tunnu edes kallimmalla löytyvän. Huomenna soitan parille valmistajalle suoraan ja kysyn mistä löytyisi heidän tiettyjä takkejaan.

ap

Vierailija
14/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Lontoossa tuntui olevan viime viikolla pojalle vaikka mitä. Tulikin ostettua aika satsit vaatteita. Miksi Suomessa pojille on vaan pelkkää "örkkimörkkiä" niin kuvien kuin värityksenkin puolesta tarjolla??

Joo, off-topic mun vastaukseni. Mutta tiedän ap:n tuskan. Mulla tuntuu olevan kans just niin, että kriittisyys kasvaa koko ajan. En enää suostu ottamaan käytettyjä vaatteita edes ilmaiseksi, elleivät ole täysin makuun sopivia ja hyväkuntoisia.

siis esim. next

Vierailija
15/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan nroni ollut 3? takki on Dikkersonin takki, ostin sen NK;ta ruotsista, mutta ymmärtääkseni takkia myy helsingissa ainakin Prisma, Halonen ja Pikku kippari

Vierailija
16/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet netistä, jos markettien ja ketjukauppojen värikoodaus ei miellytä. Isommille lapsille on ihan omia vaatekauppojakin ja lisäksi tietysti löytyy ulkomaiset kaupat, joissa ei ole väriä säästetty isompien lastenkaan vaatteissa.

Kalliita takkeja ap:lle vaikka Molon valikoimasta, on ainakin kirkkaan vihreä yksivärisissä.

Nettikaupoissa on vähän väliä 10-20% alennuksia talvivaatteista, sieltä valikoimaan sopivia!

Vierailija
17/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ja vihreä takki molemmat tosi nättejä luonnossa. Kuvio mukavan hillitty. <a href="http://www.jesperjunior.fi/fi/mallisto/tahtijonathan" alt="http://www.jesperjunior.fi/fi/mallisto/tahtijonathan">http://www.jesperjunior.fi/fi/mallisto/tahtijonathan</a&gt;

voisi käydä taas sovittamassa. Aiempina vuosina on ollut mun lapsille huonon mallinen. Enkä tiedä onko siinä noita haluamiani ominaisuuksia. Kuosin puolesta kelpaisi.

ap

Vierailija
18/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitus virhe; didriksons on takki:)

Vierailija
19/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet netistä, jos markettien ja ketjukauppojen värikoodaus ei miellytä. Isommille lapsille on ihan omia vaatekauppojakin ja lisäksi tietysti löytyy ulkomaiset kaupat, joissa ei ole väriä säästetty isompien lastenkaan vaatteissa. Kalliita takkeja ap:lle vaikka Molon valikoimasta, on ainakin kirkkaan vihreä yksivärisissä. Nettikaupoissa on vähän väliä 10-20% alennuksia talvivaatteista, sieltä valikoimaan sopivia!

miellyttävää ei löytyny tai sitten väärät ominaisuudet tai koot loppu. 116cm on haussa. Lisäksi en ihan mistä tahansa putiikista uskalla tilata.

ap

Vierailija
20/24 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitus virhe; didriksons on takki:)

mutta täytyy katsoa tarkemmin tuotakin merkkiä. Mainos ainakin pyörii tuossa ihan silmien edessä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän