miehen röyhkeä käytös
Mulla oli viikonloppuna ihan ihme kokemus... Oltiin kavereiden kanssa juhlimassa ja sellanen puolituttu mies tuli tanssittamaan. Oli tosi hauskaa kaikilla, mutta josssain välissä miehen kosketus meni sellasen normitanssikosketuksen "yli" ja sain kuulla et olis kiva nähdä useammin ja voisi nähdä kaikkee kivaa yhdessä, oon ihana ym... :-) Mikäs siinä, oon sinkku ja voisinhan mä nähdä.
Mutta sitten mulle tuli kuitenkin mieleen varmistaa et onhan tää mies varmasti sinkku? En saanu eka mitään vastausta, mutta sitten kun kysyin uudestaan niin joo, asuu avoliitossa. Ja sitten mies alkoi puhua ikävään sävyyn tästä naisestaan. Mulla meni ihan fiilis ja yritin kohteliaasti vetäytyä pois kavereiden luo. Mutta ei, se tuli vaan tykö ja sanoi mm. et mä olen ihan onneton jos en lähde sen mukaan?? Ja jotenkin tuntui et se suoraan syyllisti mua, kun en lämpeä kun se on varattu. Mä olen ihan perusonnellinen ja olin miehen puheista ihan äimänä miten joku tulee mulle puhumaan jotain miten mä tunnen kun ei edes kunnolla tunneta.
Jäi jotenkin paska fiilis, kun en silloin tajunnut sanoa muuta, mutta koko mies ei kiinnosta enää yhtään. Nyt se laitto facebookissa kaveripyynnön...yök!