Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas oli naimississa olevat miehet pettämisreissuillaan viikonloppuna.

Vierailija
17.10.2011 |

No huh huh, taas se tuli todennettua, että varatut miehet ovat niitä aktiivisimpia ravintolassa ottamaan kontaktia naisiin.

Sormus sormessa ei hidastanut ollenkaan.

Ja vaikka sanoo, ettei ole kiinnostunut, niin ehdotteleminen jatkuu, että jos olisit kiinnostunut vain tämän yön...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsex(Kontula yms.) toi ilmi, että naisista pettää 47% ja miehistä 53% eli käytännössä joka toinen pettää, joka toinen ei petä. Uusimpien tutkimusten mukaan nainen pettää yhtä usein mitä mies, näin Suomessa. Joissakin tutkimuksissa jopa naisten uskottomuus yleisempää, mitä miesten!

Mikähän näissä tutkimuksissa on ollut kysymyksenasettelu? "Oletko pettänyt joskus elämäsi aikana?", vai "oletko pettänyt nykyisen parisuhteesi aikana?" Onko kyse ollut pitkistä sivusuhteista vai satunnaisista, yksittäisistä hairahduksista? Tässä on sävyeroja.

Vierailija
22/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsex(Kontula yms.) toi ilmi, että naisista pettää 47% ja miehistä 53% eli käytännössä joka toinen pettää, joka toinen ei petä. Uusimpien tutkimusten mukaan nainen pettää yhtä usein mitä mies, näin Suomessa. Joissakin tutkimuksissa jopa naisten uskottomuus yleisempää, mitä miesten!

Mikähän näissä tutkimuksissa on ollut kysymyksenasettelu? "Oletko pettänyt joskus elämäsi aikana?", vai "oletko pettänyt nykyisen parisuhteesi aikana?" Onko kyse ollut pitkistä sivusuhteista vai satunnaisista, yksittäisistä hairahduksista? Tässä on sävyeroja.

on se lähtökohta-ajatus, että oletko koskaan pettänyt olesssasi parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta olen onnellisesti naimisissa, niin ei mua kiinnosta onko iskijä vapaa vai varattu. Annan vaan nätisti sen hti ymmärtää, että itse olen varattu.

Vierailija
24/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen todennäköisempää että kumppani pettää. Olen itsekin pannut paria naimisissa olevaa. Toisella oli salakämppä jossa hoideltiin hommat, ja toisella hotellihuone. Oli vieläpä yhen teeveestä tutun tositeeveejulkkiksen aviomies, hihihi.

Jokaikinen mies kenen kanssa olen seurustellut, on pettänyt myös minua. No, yhtä lukuunottamatta.

Myös nykyinen aviomieheni on käynyt vieraissa.

Mutta tiedättekös? Ei toista voi omistaa. Ei voi estää elämästä. On vain yksi elämä. Jos tulee kuitenkin reissultaan takaisin jatkamaan yhteistä elämää, yhden kokemuksen rikkaampana, niin miten se on itseltä pois? Rakastan miestäni ja hän minua, emmekä koskaan halua erota toisistamme. Paneskelu sinne tänne.

Eri asia olisi, jos tapailisi jotain naista selän takana pidempään, tai panokaveri olisi tuttu.

Vierailija
25/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä! Omassa kaveripiirissä hajonnut monta liittoa ja NAISEN uskottomuuden vuoksi!!

Että te naiset voisitte myös katsoa sinne peiliin

ensin pettää mies, sitten nainen ja sitten erosta syytetään naista. Naiset katselevat pitempään lurjuksiaan.

Vierailija
26/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on ilkeä, ei ymmärrä, nalkuttaa, on aina vihainen, vaatii koko ajan kaikkea, eikä halua edes, että sitä koskee ja mulla on niin ikävä naisen kosketusta, jos sais vielä edes kerran tuntea kelpaavansa jollekin ja kokea intohimoa. Kerran yhdelle todella komealle sääliölle annoin säälipillua, kun sillä oli niiiiin hienosti kehitelty tarina. Ei muuta voinut.

Joskus nuorempana saatoin antaakin, mutta nyt kun olen liitossa, jonka haluan kestävän - ei edes säälistä!

Vierailija
27/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedättekös? Ei toista voi omistaa. Ei voi estää elämästä. On vain yksi elämä. Jos tulee kuitenkin reissultaan takaisin jatkamaan yhteistä elämää, yhden kokemuksen rikkaampana, niin miten se on itseltä pois? Rakastan miestäni ja hän minua, emmekä koskaan halua erota toisistamme. Paneskelu sinne tänne.

Mikäpä siinä, jos molemmilla ihan aidosti on samat säännöt. Avoin suhde on mainio järjestely, jos se kummallekin sopii. Asia vain tahtoo usein mennä niin, että omat syrjähypyt on kovin paljon helpompi hyväksyä kuin toisen...

Vierailija
28/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi, jos tapailisi jotain naista selän takana pidempään, tai panokaveri olisi tuttu.

Eivätkös nämä pettämisjutut usein ole juuri niitä kuukausien tai jopa vuosien rinnakkaissuhteita, eikä vain kevyttä "sinne tänne paneskelua"?

Vierailija
29/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös nämä pettämisjutut usein ole juuri niitä kuukausien tai jopa vuosien rinnakkaissuhteita, eikä vain kevyttä "sinne tänne paneskelua"?

Vaikka se kestäisi kuukausiakin, niin kevyttä paneskelua se silti on. Ei siinä ole mitään muuta. Tokihan se mies yleensä vakuuttelee rakkautaan ja höpisee muutenkin hempeitä, mutta ei niitä voi tosissaan ottaa.

Jos se olisi jotain vakavamapaa, niin se ei olisi pettämistä kuukausi- tai vuositolkulla. Eikö siinä jo tekisi pesäeron siihen vanhaan?

Vierailija
30/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis 100%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi