Taas oli naimississa olevat miehet pettämisreissuillaan viikonloppuna.
No huh huh, taas se tuli todennettua, että varatut miehet ovat niitä aktiivisimpia ravintolassa ottamaan kontaktia naisiin.
Sormus sormessa ei hidastanut ollenkaan.
Ja vaikka sanoo, ettei ole kiinnostunut, niin ehdotteleminen jatkuu, että jos olisit kiinnostunut vain tämän yön...
Kommentit (30)
Eli miten varattuja miehiä ketuttaa kun sormus sormessa näemmä vetää naisseuraa puoleensa vaikkei seuraa millään muotoa etsisi. =)
hakemaan panoseuraa.
niin naiset kuin miehetkin.
miehesi sanoo, että naiset roikkuu kaulassa vaikka on sormus sormessa. Ei kai hän voi sanoa, että joo, yritin iskeä naista kuin naista.
että mä lupaan olla nopea!
Mitäs mä siitä olisin kostunut sitten?
Sinkkumiehet arkailivat, ja jättivät aloitukset naisille. Varatut tulivat samantien juttelemaan rennosti ja tottuneesti.
Näin meillä, mutta varmaan jollain on ne naiset hyökänneet miehensä kimppuun =)
Mutta puolin tai toisin se jonka kimppuun käydään voi sitten sanoa ei, eikö niin?
Eli miten varattuja miehiä ketuttaa kun sormus sormessa näemmä vetää naisseuraa puoleensa vaikkei seuraa millään muotoa etsisi. =)
Kukapa varattu kotona tunnustaisi vonganneensa, mutta elvistelläkseen tai omatuntonsa vaieentaakseen voi tietenkin sepustaa naisten suorittamista iskuyrityksistä.
on yksinomaan surullista, että joidenkin ihmisten moraali on niin matala. Omat halut ja tarpeet aina kaiken muun edelle ja monta sydäntä ja ehkä elämää särkyy.
että jos olet sinkku niin naiset karttavat mutta annas olla jos alat hengailla jonkun kanssa niin naiset käyvät päälle. Asiaa on tutkkittutkittukin: jos yksi nainen on miehen "hyväksi havainnut" niin muillekin alkaa kelvata.
Mun vaimo on ilkeä, ei ymmärrä, nalkuttaa, on aina vihainen, vaatii koko ajan kaikkea, eikä halua edes, että sitä koskee ja mulla on niin ikävä naisen kosketusta, jos sais vielä edes kerran tuntea kelpaavansa jollekin ja kokea intohimoa.
Kerran yhdelle todella komealle sääliölle annoin säälipillua, kun sillä oli niiiiin hienosti kehitelty tarina. Ei muuta voinut.
Kotona kerrottu versio saattaa olla toinen kuin ravintolassa tapahtunut
Kukapa varattu kotona tunnustaisi vonganneensa, mutta elvistelläkseen tai omatuntonsa vaieentaakseen voi tietenkin sepustaa naisten suorittamista iskuyrityksistä.
kuin ravintolassa tapahtunut.
Kukapa palstalla tunnustaisi vonganneensa, mutta elvistelläkseen tai omatuntonsa vaientaakseen voi tietenkin sepustaa varattujen miesten suorittamista iskuyrityksistä.
Ei silloin saa enää pitä hauskaa.. ALKOA ei saa juoda, eikä missään missään tapauksessa juoda ALKOA ystävien seurassa ravintoloissa.
Ollaan vain kotona ja nautitaan perhe-elämä, puolukkamehua ja mariraitaista (pehmeän pullukkaa) mammaa.
Naurakaa vaan ja vitsailkaa mutta se vaan on kylmä tosiasia että todella moni varattu mies pettää.
Mun ex-miesystävä pelasi tai ehkä pelaa vieläkin, ei kiinnosta) lätkää jossain harrasteporukassa ja olivat kerran lähdössä risteilylle koko porukalla. Satuin vahingossa näkemään yhden sähköpostin kun mies jätti koneen auki ja siinä mainittiin hyttijaon yhteydessä sana panohytti. Jokainen varmaan arvaa mitä se tarkoittaa.
Ei silloin saa enää pitä hauskaa.. ALKOA ei saa juoda, eikä missään missään tapauksessa juoda ALKOA ystävien seurassa ravintoloissa. Ollaan vain kotona ja nautitaan perhe-elämä, puolukkamehua ja mariraitaista (pehmeän pullukkaa) mammaa.
mutta ei tarvitse tulla ehdottelemaan mitään. Ehdotelkoot kotona vaan vaimolleen.
varattu mies jo muutaman kuukauden. Ja ihan selvin päin. Kotona pieni lapsi ja vaimo. Oma ex-mieheni harrasti aikoinaan samaa (ja siksi ex onkin), mutta enpä jaksa enää välittää. Kaikki varatut miehet sitä tuntuvat tekevän, joten mitä minäkään sinkkuna alan ketään/mitään moralisoimaan. Ei ole minun ongelma, päätökseni siis tämän varatun miehen suhteen olen tehnyt.
Minä, kun luulin, että oli mökillä. Ihme, että kahtena iltana pyyteli sinne, kun olikin ravintolassa varattuja iskemässä.
Liitoilla ei ole mitään merkitystä. Ei millään liitoilla.
Kansainvälisten tutkimusten mukaan noin 30% jäsenistä perinteisillä deittisivuilla on todellisuudessa naimisissa tai parisuhteessa.
Parisuhteen ei tarvitse olla välttämättä huono, jotta pettämistä voisi tapahtua. Niistä, jotka kokivat nykyisen suhteensa hyvin onnellisiksi, miehistä 16 prosentilla ja naisista 6 prosentilla oli ollut rinnakkaissuhde. Melko onnellisissa suhteissa petti 27 prosenttia miehistä ja 13 prosenttia naisista. Niistä, jotka arvioivat suhteensa ”ei onnellisiksi, mutta ei toisaalta onnettomiksikaan” petti miehistä 54 prosenttia ja naisista 30 prosenttia. Samansuuntainen yhteys löytyi myös siitä, oliko seksiasioista keskusteleminen suhteessa helppoa vai vaikeaa – mitä vaikeampi seksistä oli puhua, sitä useammin petettiin. Koskettelun ja fyysisen läheisyyden vähyys näyttäisi lisäävän uskottomuutta. (Kontula 2008, 220)
http://hannapietila.wordpress.com/2010/08/03/uskottomuutta-mutta-totta-…
Mä olin 10 vuotta baarimikkona ja ei ole sellaista iltaa, että joku ei lähde jonkun varatun mukaan!
Finsex(Kontula yms.) toi ilmi, että naisista pettää 47% ja miehistä 53% eli käytännössä joka toinen pettää, joka toinen ei petä. Uusimpien tutkimusten mukaan nainen pettää yhtä usein mitä mies, näin Suomessa. Joissakin tutkimuksissa jopa naisten uskottomuus yleisempää, mitä miesten!
Itse aiheeseen, tiedän monia miehiä, jotka ovat sinkkuja, jotka laittavat nimettömään sormeensa sormuksen baariin mennessään, koska sillä saa paremmin naisia!
miehiä! Omassa kaveripiirissä hajonnut monta liittoa ja NAISEN uskottomuuden vuoksi!!
Että te naiset voisitte myös katsoa sinne peiliin
Kaikki eivät halua lähteä avioliitostaan, vaikka tunteita olisi jotain toistakin kohtaan. Vaikea uskoa, että esim. vuosien suhteessa olisi kyse vain seksistä.