Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 35+ naisesta, joka vaihtelee jatkuvasti pukeutumistyyliään?

Vierailija
17.10.2011 |

Kyse on virastopukeutumisesta. Hän on aina siisti, mutta yhtenä päivänä voi olla selkeästi "gootti", toisena brittiläinen Burberry-rouva, kolmantena liehuhelmainen taiteilja ja neljäntenä tavallinen jakkupukunainen. Onko kyseessä vain tyyleillä leikittelevä tapaus vai rajatilacase...?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei kukaan sitä vaadi.

Huoh.

Vierailija
2/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu on kuitenkin soveltuva töihin, vaihteluhan vaan kertopo kiinnostuksesta pukeutumiseen. Kuulostaa hauskalta mun mielestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaihtelen tyyliäni melkolailla. En ehkä ihan noin selkeästi, mutta kuitenkin. On myös tavallaan aika rohkeaa, sillä itse en haluaisi näyttäytyä ensin goottina ja sitten taas hienostorouvana. Olenhan kahden lapsen äiti ja haluan, että minut nähdään tietyn tyyppisenä ihmisenä.

Vierailija
4/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun silmissä suoraan vähentää uskottavuutta.

Vierailija
5/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes huomaisi. Mukavaa kun työpäivän aikana ehtii tarkkailla ja pohtia kollegojenkin juttuja!

Vierailija
6/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehä on vaan ihanaa ku osaa pukeutua niinkuin kunakin päivånä huvittaa.

Teen ite samaa

Ja ystäväni.

Moni ystäväni.

Tosin okei me ollaan vasta 20-22 vuotiaita, emt muuttuuko tuo vielä radikaalisti...

Vierailija
7/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukeutuminen ole niin vakava asia, ettei noin voisi tehdä. Sehän on parhaimmillaan hauskaa leikkiä ja itseilmaisua.

Vierailija
8/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta saattaa toki vähän alentaa uskottavuuttakin. Ihmisten on vaikea luottaa toiseen, jos eivät häntä voi mitenkään lokeroida. Itse varmaan vähän ihailisin kys. henkilöä. Minusta ei ikinä olisi moiseen. Olen liian kaavoihin kangistunut (ja köyhä). Vaatii myös aika hyvän itsetunnon. Tai sitten tosiaan on aika epävakaa... Ei voi tietää.

Vierailija
9/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä näin.

Vierailija
10/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että rajatilapersoona. No just. Kyökkipsykologia roihahti taas tälle päivälle oikein kunnolla. Ei sitten muuta mietittävää ole...? Töissäkään...?

Vierailija
11/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin uskottavana. Johtopäätökseni on että on todella epävarma (kuin joku teini) itsestään ja etsii itseään. Kyllä jokaisella aikuisella on jonkinlainen oma tyyli jonka rajoissa pysyy. En tunne ketään goottia joka pukisi jonain päivänä burberryn kuteita. Outoa.

Vierailija
12/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana meni juuri noin, eli koulussa ma olin gootti, ti hoppari, ke tavis, to pissis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi