Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana orgasmi

Vierailija
16.10.2011 |

Olipa ihana orgasmi itsetehtynä.Olin etsimässä syys vaatteita kaapeista kunnes löysin sukkahousut .En ole sukkahousu ihminen en ole tottunut pitämään niitä joten ne olivat yllätys että niitä löytyi yleensä minulta.Päätin kokeilla pitkästä aikaa mille tuntuvat joten kollarit pois ja sukkahousuja virittelemään jalkaan .Saatuani ne pujotettua jalkaan niin huomasin että nehän tuntuvat aika kiihottaville kun hiveli niiden pintaa samalla katsellessa itseäni peilistä .Ihonväriset pois ja mustat tilalle mutta ilman pikkuhousuja ja mikä himo isku eikun sohvalle istumaan ja sormella hivelemään kiihottunutta pillua sukkahousujen päältä ihana tunne .Eipä kestäny pitkään kun sain valtaisan orgasmin.Päätin jättää ainakin yhdetet varalle kaappiin jos joskus muuloinkin niille olisi käyttöä.Mieheni tuli aamuvuorosta kotia ja kysyi et löysinkö niitä syysvaatteita johon vastasin että jotain juu löytyi.

ps.meinaan kertoa tapauksesta miehelleni kun menemme nukkumaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli hipaista säärtä ja sisäreittä itsekin..

Kerroitko? Mitäs sitten tapahtui?

Vierailija
2/7 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut vaan odotin että mieheni meni sänkyyn ja alkoi lukea kirjaa ja minä menin toiseen huoneeseen puin sukkahoust jalkaan laitoin korkkarit jalkaan sitten menin yläosattomissa tarjoilemaann pientä yö myssyä miehelle.Mieheni muna oli kuin vieteri pyhstyssä ja ilme kuin nälkäsellä sudella.Sukkahousuista oli muutenkin nautintoa sängyssä kun sitten mieheni riisui ne jalastani niin hän laittoi omat kädet lalkaosiin ja hieroi hellästi rintojani ja nännejä samoin alapäätäni ja vuorostaan minä laitoin miehen peniksen sukkahousun sisään ja otin hellästi suihin niiden läpi.Ainut vaan että harmillisen vähän aikaa kesti tämä ihana hetki.Mies kiitteli vuolaasti ihansta yllätyksestä ja toi mulle ruusuja eilen .Lauantaina meillä ois vielä koko päivä aikaa olla kahden enen kuin lapsemme tulevat matkoilta isovanhempien kanssa voisin ottaa sen silloin uusiksi taas toisaalta pelkään et ei se tee enää sanlaista vaikutusta näin lyhyen ajan sisällä voi olla et parempi säästää ylläripylläriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen kannalta ei todella kiihottavan yllätyksen tarvitse olla tuon monimutkaisempi!

Minulle henkilökohtaisesti tuosta tulee paljon tuhmempi kun päällä on jokin olematon paita ja sukkisten päällä vielä joku viettelevä minihame. Pikkareita ei tietenkään saa olla. Tykkään hyväillä naista sukkisten päältä. Vartalonmyötäiset ohuet kiiltävät legginssit ovat myös sexyt.

Itseäni kiihottaa enemmän tuhma vaatetus kuin suoraan asiaan alastomana.

M45

Vierailija
4/7 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajana Esko Mörkö..heh heh

Vierailija
5/7 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista M 45.

Niin kuin ensimmäisessä "viestissä"mainitsinkin niin en ole tottunut pitämään sukkahousuja saati hameita korkokenkienkin kanssa on niin ja näin olen enenmin kollari/farkku ihminen .Samain meikkaaminen on todella vähäistä pidän luonnollisuudesta.Arvostan ja ihailen kauniita sääriä jotka on stay uppeihi tai sittten sukkahousuihin verhoitu ja tukkään myös pikkutumuudeta .Olemme joskus puhuneet mieheni kanssa seksiin puukeutumisesta mutta en koe oloani niissä luonnoiseksi jos se olis joka kertaista mutta olen tehnyt niin että kun olemme lähteneet ulos niin olen jättänyt pikkuhosut pois farkkujen alta maininnut sitten asiasta miehelle niin johan alkaa olla kiire kotio.Mutta jos sitä vaikka pikkuhiljaa opettelisin käyttämään hameita ,sukkahousuja,toppeja,korkkareita niistä voi saada silloin tällöin lisäpotkua kahdenkeskeisiin hetkiin.

ps.Esko Mörölle ois varmaan parempi linkki tuo seuraava linkki http://yle.fi/pikkukakkonen/#etusivu/2011-10-13

terv N42 Itä suomi

Vierailija
6/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroitko? Mitä tapahtui?

Vierailija
7/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku alkoi seisoa, vedin sen housusta. Runkkasin ja sit menein vaimon viereen nukkumaan hyvin tyytyväisenä. On mahtavaaa, kun on kädet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän