Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytääkö korkeasti koulutettu +30v pääkaupunkiseudulta vapaata miestä?

Vierailija
16.10.2011 |

Jolla ei ole lapsia, joka on hauska, sosiaalinen ja huolehtiva. Lisäksi saisi olla korkeakoulutettu ja hieman kunnianhimoinen ja haluta mun kanssa perheen.

Olen epätoivoinen ja ahdistunut :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla avuillasi tähänkään asti sellaista saanut. Jospa olet sellaista "vanhapiika-ainesta" luonteesi puolesta?

Vierailija
22/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli noi lapset jo tehtyä :)

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutetun miehen kanssa. On fiksu, hyvännäköinen, sivistynyt ja pärjää työssään. Hänellä kyllä on yksi lapsi ennestään. Valitti, että pahimpia on nää "kauniit ja koulutetut lapsettomat yli 30-vuotiaat". Ne on kuulemma neurootikkoja kaikki. Kauhean vaikeaa kaikki ja ovat nokka nirpullaan kaikesta. Sanoi, ettei ymmärrä, miksei nainen usko, jos sanoo jotain. Jos sanoo, että menee töissä pitkään, niin se tarkoittaa, että menee töissä pitkään. Tai jos sanoo, että kiinnostaa kyllä, mutta lupasi viedä lapsen sirkukseen, niin se tarkoittaa, että kiinnostaa nähdä, mutta lapsi pitää viedä sirkukseen ensin. Parempia on kuulemma sellaiset, joilla on pitkä mieshistoria, mielellään jo lapsikin.

Vierailija
24/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut aina. 15-vuotiaasta saakka. 3 eri miehen kanssa, eli pitkiä suhteita. Tämä nykyinen suhde ei vaan toimi. Ei vaikka kuin yritän itselleni niin valehdella. Valehdella, koska haluan lapsia nyt heti.

En tiedä miksi mulle vaan jäi lyhyin tikku käteen. Elämä on epäreilua.

Itseppä olen suhdettani tekohengittänyt 4 vuotta...

ap

Vierailija
25/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytyy menevää, menestyvää ja lapsetonta 30-40-vuotiasta miestä, joka kelpaisi pitkään prinssiään odotelleelle filmaattiselle sinkkuneidille. Vapaat miehet ovat joko toisella kierroksella tai jollain tavalla pikkuviallisia. Itse ainakin keskitän etsintäni eronneisiin äiteihin, joilla on huomattavasti realistisemmat odotukset.