Millainen kaulahuivi ja miten tällaisen takin kanssa?
Ostin tämmöisen takin Henkkamaukalta:
http://www.hm.com/fi/product/93316?article=93316-B
Oon jo vuosia halunnut tuommoista takkia, ja nyt löysin. Oon myös aina miettinyt, millaista kaulahuivia ja miten solmittuna tuollaisen takin kanssa käytetään. Tuollaisessa takissahan kaula-aukko jää aika avoimeksi, mutta koska siinä on karvakaulus, huivi on vähän... no, tårta på tårta.
Olisko kellään mielipidettä tai vinkkiä huivin valintaan? Onhan tätä ehkä hieman vaikea suusanallisesti neuvoa, mutta kysytään nyt silti!
Kommentit (13)
Siksi nuo takit ei ole oikein käytännöllisiä.
Syksyllä ehkä, mutta silloin karvakaulus näyttää hassulta.
Eli poolokauluspaita on ainoa joka mielestäni sopisi.
mustan kaulahuivin ihan tavallisesti ja sileästi ristiin edestä.
kirkkaanvärisen huivin kaulan ympärille, niskasta solmuun niin että se on takin alla, ja näkyy kaula-aukosta.
jos oikein muistan, ja se näyttäis siistiltä kyllä. Mutta tässä nyt vaan on semmoinen juttu, että mä en käytä pooloja ;) (paitsi ulkoillessa).
Onko muita ehdotuksia?
Ap
Kaunis takki ainakin kuvista katsottuna. Ehkä tumma ruskea/musta huivi tiukasti sidottuna tai poolomainen kauluri/poolopaita.
neuvoja. Tuli mieleen menneisyydestä eräs ystäväni, joka käytti tuollaisen karvakaulustakin kanssa mustaa hartiahuivia, joka tursotti ihan reilusti kauluksesta hapsuineen päivineen. Täytyy kokeilla sellaistakin.
Mä oon todella viluinen kaulasta, joten pakko on käyttää jotain huivia. Tai jopa kahta.
Ap
Kaunis takki ainakin kuvista katsottuna. Ehkä tumma ruskea/musta huivi tiukasti sidottuna tai poolomainen kauluri/poolopaita.
mielessä, pitäis vaan löytää joku kaunis. Usein ne on aika... no, ei ainakaan tuon takin kanssa sopivia. Jos kokeilis tehdä itse jostain superlämpimästä langasta?
joka aseteltu tuonne alle vähän samaan tyyliin kuin miesten huivit
että aika monikin huivi sopii. Mutta ne tosiaan kannattaa pukea varmaan sinne takin alle ja välttää solmuja, myttyjä ja muuta ylimääräistä hässäkkää, ettei ne turhaan varasta showta. Musta on varma valinta. Ruskean erisävyt myös ok, jos vaan sun makuun. Miksei joskus joku piristysvärikin!
Huomatkaa muuten tuolla sivulla se järjestyksessä toinen kuva, "lievää" photoshoppausta. Takissa on tuollainen laskostettu leveä helma, mutta toisessa kuvassa se onkin kapea - joku ei oo nyt ajatellut loppuun asti tätä asiaa ;)
Kokeilen heti illalla noita ehdotuksianne. Muuten, myös viesti nro 9 oli mun, unohdin allekirjoittaa.
Ap
Tee itse tai osta useampia eri värisiä. Mahtuu mukavasti takin alle.
Huomatkaa muuten tuolla sivulla se järjestyksessä toinen kuva, "lievää" photoshoppausta. Takissa on tuollainen laskostettu leveä helma, mutta toisessa kuvassa se onkin kapea - joku ei oo nyt ajatellut loppuun asti tätä asiaa ;)
Jotain pientä, yksinkertaista ja hillityn väristä käyttäisin minäkin.
Ap