Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selässä nikamien välissä "jotain"

Vierailija
16.10.2011 |

Mistä voi johtua se, että selässä parin nikaman välissä tuntuu jotain ylimääräistä. Varsinkin sivuttaisissa liikkeissä tuntuu kuin nikamien välissä olisi joku möhkäle joka hankaa ja aiheuttaa epämielluttävän tunteen. Ei varsinaisesti kolota tai särje, mutta tuntuu pahalta. Selkä rasittuu tuosta kohti muutenkin tosi helposti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty omaa selkääni keskeltä tunnustelemaan, joten vastaan miltä selkä tuntuu siihen käsillä koskematta: tuntuu kuin siellä olisi jotain ylimääräistä yhdessä nikamavälissä.

Näin ei kuitenkaan ole: tuossa kohtaa selässäni on mutka ja mutkan kohdalla on kipuja ja puristuksia.

Mutta mutkaisuuttani en voi tuntea.

Vierailija
2/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan käydä lääkärissä, jos siellä on joku kasvain (vaikka hyvänlaatuinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jymähtää nikamat aina välillä (selkä kiero kuin korkkiruuvi) Tuntuu suunnilleen siltä kuin olisi käpy selän alla ja sit alkaa lihaksetkin jumittamaan vierestä aiheuttaen ties mitä oireita (paikasta riippuen)

Itse käyn OMT-terapeutilla naksaututtamassa nikamat paikalleen.

Vierailija
4/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikeradat aiheuttaa sen, että tunnen siellä nikamien välissä jotain mikä "hankaa vastaan". Rasittuneena siinä kohtaa tuntuu myös epämiellyttävää paineen tunnetta.

Ja lääkäriin menoa olen kyllä jo harkinnut, mutta kun se ei varsinaisesti kipuile niin mietin, että pitääkö lääkäri mua ihan luulosairaana :)

Vierailija
5/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä lihas ei anna nikamien liikkua normaalissa liikeradassa vaan stoppaa liikkeen.

Paineen tunne on kireän lihaksen merkki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi