Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppanini tahtoo, että pissaisisin housuuni.

Vierailija
16.10.2011 |

Mies on oikein hellä ja luotettava. Olemme olleet jo vuoden yhdessä, kun viime pe hän bileillan päätteeksi kysyi,"etteikö sulta koskaan lirahda housuun?". Luulin, että se oli vitsi, mutta hän tunnusti, että hän salaa toivoo, että niin kävisi. Olin aivan loukkaantunut, koska sehän olisi kamalan noloa, jos aikuinen pissaa housuun. Mies rupesi heti pyytelemään anteekis ja sanoi, että se jotenkin kiihottaa häntä ajatuksena. Nyt mietityttääkin, että kehtaisikohan sitä vaikka kotioloissa kokeilla. Tunnetteko muita tälläisiä tapauksia?? Nimim: vähän hämmentynyt 26v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet haluavat koko ajan jotain uutta, mikään ei riitä. Oletko valmis sellaiseen? Seuraavaksi vuorossa kakkaleikit ja anaalifistaus.

Vierailija
2/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemista?? Vaikea kuvitella, kun mies niin kiltti. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan hämmennyt! Kyllä tuollainen monia miehiä kiihottaa. Teepä miehellesi sellainen yllätys, että istut hänen syliinsä vaikka farkut jalassa ja siitä sitten mitään sanomatta kastelet omat ja hänen vaatteensa. Luultavasti teillä on tuon jälkeen ihanaa seksiä tiedossa :). Tyttöystäväni ei tuollaista usein tee, mutta joskus kun tekee, niin siitä riittää fantasiaa itselleni kymmeniksi "perusseksi" kerroiksi. Tuon lisäksi itse fantasioin tilanteesta että joku kastelee vaatteeni. Sitäkin on kotona helppo kokeilla pakottamalla se taoinen vaikka vaatteet päällä suihkuun. Voi tykätä.

M45

Vierailija
4/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt tekisin sellaisen jutun miehelleni, niin onko se jännempää, ettei kerro miehelle etukäteen, vaan juuri tuolla tavalla yllättäen pissaa syliin. Minä itseasiassa olin ymmärtänyt, että minun mieheni saattaisi kiihottua vain jo siitä, että näkee että pissa menee housuun. Haluaisin kyllä ilahduttaa miestäni, koska hän on niin ihana. Ujostuttaa vaan niin ajatuskin housuun pissaamisesta. Olisin varmaan ihan punainen häpeästä. Mietin vielä, että jos oikeasti kärsisin virtsan karkailusta niin mahtaisiko se enää olla kiihottavaa. Vaan onko se juttu juuri siinä, että tahallaan tekee sen?? AP

Vierailija
5/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet sen verran kauan yhdessä, että voinet varmasti kysyä asiasta ihan kumppaniltasikin kummin päin olisi parempi: ex tempore sylissä istuen vai niin että vain näkee sinun kastuvan.

Ei tässäkään mitään noloa ole. Ja niinkuin kirjoitit, mies on muuten niin ihana, niin voisit vaikka kokeilla hänen mielikseen. Kokeileminen ei tosiaan ole keneltäkään pois. Anna mennä vaan.

Meillä ei tätä toisten päälle pissaamista (ainakaan vielä) harrasteta, mutta olemme avoimesti keskustelleet asiasta. :)

Nautin mieheni virtsaamisen katselemisesta ja mieheni tietää tämän ja tekeekin sen usein pilke silmäkulmassa machoillen jos vain on mahdollisuus. Toisin päin se ei ehkä ole kummastakaan niin hyvä juttu.

Lieköhän tällä yhteyttä juuri fantasioihin esim. suudella sateessa, olla täynnä spermaa, kastua suihkussa vaatteet päällä jne? Näistäkin huomaan kiihottuvani erityisesti. :))

Mutta kokeilkaahan. Ja kerro sitten kuinka kävi? Kokemuksista olisi itsestäkin mukavaa kuulla enemmän. :)

Toivottavasti asialinja jatkuisi edelleen.

N36v.

Vierailija
6/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä kutkuttavammalta se tuntuu. Itseäni viehättää ajatus toisen kiihottamisesta. Mieheni on osannut olla minulle aina niin ihana. Saatan toteuttaa yllärin jo lähiaikoina. Ehkä kestän nolostumisen, jos toiselle tulee hyvä mieli. Olen päätymässä tuohon yllätysosastoon. Ajattelin kokeilla pissaamista ensin yksikseen, etten ole sitten ihan paniikissa. Toivottavasti mieheni en lue tätä palstaa ;P AP

Vierailija
7/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä kutkuttavammalta se tuntuu. Itseäni viehättää ajatus toisen kiihottamisesta. Mieheni on osannut olla minulle aina niin ihana. Saatan toteuttaa yllärin jo lähiaikoina. Ehkä kestän nolostumisen, jos toiselle tulee hyvä mieli. Olen päätymässä tuohon yllätysosastoon. Ajattelin kokeilla pissaamista ensin yksikseen, etten ole sitten ihan paniikissa. Toivottavasti mieheni en lue tätä palstaa ;P AP

Voi muuten olla ettet edes onnistu, kun tilanne varmaan itseäsikin jännittää.

Järjestä ilmanmuuta ylläri! Tuossa yllätyksellisyydessä on oma kiihottava piirteensä. Ensimmäisestä viestistä päätellen miehesi on sinut asian kanssa ja se kiihottaa häntä suunnattomasti. Ainoa vahinko tuosta on kasa pyykkiä, eli ei sitä sen kummemmin kannata ihmetellä. Monesti liian tarkasti suunniteltu juttu pilaa kaiken koska aisat eivät aina mene suunnitellun kaavan mukaisesti.

Pieni nolostuminen ja häpeä on myös erittäin kiihottavaa ja voit lopulta saada siitä itsekin jotain. Jos tuo tuntuu kivalta, niin voi saada mukava lisämaustetta seksiin aina silloin tällöin.

Kateeksi käy sun miestäsi :).

#4, M45, js51924@gmail

Vierailija
8/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltän pääsi kerran vahingossa pissat housuun, kun nauroin ihan hullun mieheni jutuille. Olimme vastarakastuneita. Yritin epätoivoisesti katkaista pissasuihkun ettei mieheni huomaisi, mutta en ihan onnistunut. Menin ihan vaikeeksi kun pissa alkasi lirisemään lattialle. Mieheni oli tosi ymmärtäväinen ja lohdutti minua (koska olisin halunnut vajota maan rakoon). Kun lähdin suihkuun mieheni halusi välttämättä tulla mukaan ja sain suihkussa parhaimmat kyydit ikinä :D nainen34v

Vierailija
9/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatko yhtään valaista minua mikä on housuun pissaamisessa on se JUTTU? Itse kun en meinaa tajuta. Minulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin testata pissaamista (ei vitsi, hävettää). Saattaa olla vaikeaa, koska harrastan tanssia ja lihakset ovat tiukat. Ensi viikonloppuna voisin sitten yrittää yllätystä. Auttaiskohan alkoholi asiaa? Tulee jo suunnittelusta hyvä mieli ja vielä parempi jos mieheni on ihan liekeissä. Toisaalta tunnen itseni niin pimeeksi :D Ap

Vierailija
10/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltän pääsi kerran vahingossa pissat housuun, kun nauroin ihan hullun mieheni jutuille. Olimme vastarakastuneita. Yritin epätoivoisesti katkaista pissasuihkun ettei mieheni huomaisi, mutta en ihan onnistunut. Menin ihan vaikeeksi kun pissa alkasi lirisemään lattialle. Mieheni oli tosi ymmärtäväinen ja lohdutti minua (koska olisin halunnut vajota maan rakoon). Kun lähdin suihkuun mieheni halusi välttämättä tulla mukaan ja sain suihkussa parhaimmat kyydit ikinä :D nainen34v

Tässä tulee esille se, miten erilaisesti asioita voi ajatella. Tilanne joka nolotaa naista voi olla miehelle hyvin kiihottavaa. En väitä että se kaikkia kiihottaisi, mutta tuo päälle pissaaminen on tarjolla maksullisessa seksissäkin palveluna "kultaisina suihkuina".

M45, #4 ja #8

Vierailija
11/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatko yhtään valaista minua mikä on housuun pissaamisessa on se JUTTU? Itse kun en meinaa tajuta. Minulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin testata pissaamista (ei vitsi, hävettää). Saattaa olla vaikeaa, koska harrastan tanssia ja lihakset ovat tiukat. Ensi viikonloppuna voisin sitten yrittää yllätystä. Auttaiskohan alkoholi asiaa? Tulee jo suunnittelusta hyvä mieli ja vielä parempi jos mieheni on ihan liekeissä. Toisaalta tunnen itseni niin pimeeksi :D Ap

Minä myös olen tanssija, mutta se ei tähän taida liittyä ;).

Jutun olemusta olen paljonkin miettinyt ja eri naisten kanssa siitä puhellutkin. Osatekijöitä tässä ainakin omasta näkökulmastani on mm.

- pissan sisältämät feromonit jotka alitajuisesti aistii

- tuoreen pissan tuoksu kiihottaa mutta vanhan taas ei

- ehkä alitajuinen tuntemus että nainen haluaa, kun on märkä

- märät vaatteet tuntuvat kiihottavalta iholla

- kielletyn hedelmän tuntu.

- häpeä, nolostuminen

En osaa tarkimmin. Minulle tuo vaan tuntuu taivaalliselta. Jollekin muulle nuo kaikki voivat olla ällöttäviä juttuja. Mitenkään tuo ei mua hallitse, vaan tuollainen vaan on seksiin yhdistettynä erityisen jännittävää ja kiihottavaa. Itselleni samaan "fetissiin" kuuluu myös nykyään muodissa olevat wetlook legginssit. Ne ovat todellä seksikkäitä. Naiseni pukeutuu sellaisiin, mutta tuollaista pissaamista toteuttaa melko harvoin. Ehkä se ei niin säväyttäisi, jos olisi jokapäiväinen juttu. Tiedoksi etten itse halua koskaan pissata housujani. Se ei tunnu kivalta, mutta se että nainen niin tekee, on jotain tajuttoman ihanaa.

Hiukan siideriä tms. voisi hieman rentouttaa ja kannattaa ehkä hankkia senverran iso pissahätä, että se on jännittyneenäkin mahdollista. "Ihan pimeitä juttuja" pitää joskus tehdä ja ne tuntuvat taivaallisilta :).

M45, #4, #8 ja #11

Vierailija
12/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä että jotain alkukantaista tuossa on myös. Eläinkunnassa moni kiimainen naaras pissaa jotta saisi uroksen parittelemaan!

M45, #4, #8, #11 ja #12

Vierailija
13/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että naiset pissaisivat suuhuni.

Vierailija
14/14 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:34"]Haluaisin että naiset pissaisivat suuhuni.
[/quote] 4 vuotta vanha keskustelu...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä