Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuiva orgasmi

Vierailija
16.10.2011 |

Huomasinpa tässä eräänä päivänä että pystyn pidättelemään siemensyöksyä. Tarkoittaen että kun jännitän lantiopohjalihaksia (?), siis niitä samoja joilla saa virtsan tulon katkaistua myös siemensyöksy jää tulematta, korkeintaan tippa tai pari voi ilmaantua. Orgasmi kyllä tuntuu voimakkaana, mutta sperma jää sitten jonnekin matkan varrelle. Mistään tantramallisesta kuivaorgasmista ja sarjaorkuista ei ole kyse, sillä ihan samalla tavalla homma ei toimi heti orgasmin jälkeen kuin normaalilla ruiskaisulla.

En varmasti ole tämän kanssa yksin, onko tästä jotain haittaa? Kätevää joissain tilanteissa...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa onko tästä jotin haittaa? Mihin sperma menee jos ei pääse purkautumaan? Vielä vähän opettelussa nämä orgasmit.

Vierailija
2/36 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma jää tukkimaan paikkoja, ellei pääse normaalisti purkautumaan. Seuraavalla kerralla tulee paksuja klönttejä sperman seassa ja voipa ne klöntit olla kusesta hieman keltaiseksi värjäytyneitäkin. En suosittele jatkamaan kyseistä harrastusta, ellet halua eturauhasongelmia pitkällä aikajänteellä, kun ne mitä sinne jää, voi myös aiheuttaa tulehdusta. Ajattelepa vaikka poskiontelotulehdusta, koskee kunnes paikat lopulta saa jollakin konstilla tyhjäksi paksuista limaklönteistä. Itse pyrin aina tyhjentymään kunnolla lauetessani, juurikin ettei jää mömmöjä sisälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen noin kuin ap kuvaili mulla sattuu seuraava syöksy. Joka ruiskauksella tuntuu kipua ja karvastelua ja juu sperma on tosi paksua ja tulee paljon. Jotenki se orkkukin kärsii kun ei anna tulla ulos ja varsinkin sit toisella kerralla tuntuu pahalta vaikka muuten olis ihanaa kun tulee niin paljon sit kun antaa tulla.

Vierailija
4/36 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten ja peräaukon välistä painamalla juuri ennen orgasmia saa kuivan orgasmin. esimerkiksi sormilla painamalla taikka istumalla sopivan esineen päälle. Kalu nykii ja supistelee kuin normaalissa orgasmissa mutta spermaa eikä mitään muutakaan tule.

Vierailija
5/36 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou kirjoitti:

Kivesten ja peräaukon välistä painamalla juuri ennen orgasmia saa kuivan orgasmin. esimerkiksi sormilla painamalla taikka istumalla sopivan esineen päälle. Kalu nykii ja supistelee kuin normaalissa orgasmissa mutta spermaa eikä mitään muutakaan tule.

True. Ja heti kohta valmis seuraavaan.

Vierailija
6/36 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla tulee monin verroin enemmän spermaa. Kunnon ruiskauksilla. Näyttää että kalu repiää kahtia kun niin raivokkaasti supistelee ja sykkii

Vierailija
7/36 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten ja peräaukon väliä painamalla ja siihe mukaan lisäämällä värise esine esimerkisi hammasharja tai seksilelu stimuloi eturauhasta joka voimistaa orgasmia.

Vierailija
8/36 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Itse murrosikäisen muistaakseni 13 vuotiaana tein kuivan orgasmin välilihaa painamalla. Mitään ei tullut peniksestä. Erektion loppuessa väliliha meni tosi kipeäksi ja kives pusseja pakotti ja kuumotti välillä tunsin kihelmöintiä. Kivesten pakotus ja kuumotus kesti 2 päivää ja väliliha kipu viikon. Kahteen viikkoon ei penis jäykistyny. Pelkäsin että kivekset tai väliliha vaurioitui mutta kaikki toimii. En suosittele murrosikäisille siis.

Vierailija
9/36 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun painaa välilihasta orgasmin hetkellä niin ei tule spermaa mutta kun sitten löysää puristuksen niin valuu kaikki spermat ulos. Painankohan väärästä paikasta vai pitäisikö painaa pidempään?

Vierailija
10/36 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pidempään pitää painaa tai et paina tarpeeksi voimakkaasti ja osa spermasta pääsee paino kohdasta läpi.

Miten voimakkaasti muilla väliliha supistelee tai supisteleeko ollenkaan? Itsellä erittäin voimakkaasti. Joutuu tosissaan painamaan ettei sormet hellitä ja nouse pois välilihan pinnasta välilihan sykkiessä.?

Vierailija
11/36 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Etsi käsiisi kirja:

Moniorgasminen mies : opas parempaan seksiin / Mantak Chia & Douglas Abrams Arava ; suomentaneet Jukka-Pekka Lilja ja Teemu Suuntamaa.

Löytyy myös kirjastoista. Takaan, että se avaa sinullekin kokonaan uuden laajemman käsityksen seksuaalisuudesta. :)

Vierailija
12/36 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän lääkäriin. Nuo yllä luetellut johtuu suurentuneesta eturauhasesta. Se painaa kanavia tukkoon ja sperma menee virtsarakkoon. Tuskin se vaarallista on.

Vierailija
13/36 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkäähän lääkäriin. Nuo yllä luetellut johtuu suurentuneesta eturauhasesta. Se painaa kanavia tukkoon ja sperma menee virtsarakkoon. Tuskin se vaarallista on.

On vaarallista. Voi aiheuttaa virtsarakon tulehduksen. Samaten jos kusta fyysisesti kädellä pidättelee niin voi mennä muualle ja sama juttu. En suosittele.

Vierailija
14/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan lihaksia jännittämällä saa sperman tulemisen estettyä. Kannattaa jännittää lantionpohjan lihaksia heti orgasmin alussa reilusti ennen siemensyöksyn alkua. Jännittäkää koko ajan voimakkaasti lantionpohjan lihaksia. Kun orgasmi on voimakkaimillaan vapauttakaa lihasten jännistys ja silloin spermaa roiskahtaa voimakkaasti. Melkein kuin paloauton letkusta.

Vierailija
15/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa en ole kokenut, mutta kaksi peräkkäistä siemensyöksyä saan, jos olen oikein kiihottunut. Juuri oikeaan aikaan, kun onnistuu vaikka naidessa vetämään ulos, niin eka tulee norona, mutta ihan reippaanlaisesti kuitenkin ja kalu sykkii pirusti. Yhtään ei saa koskea vehkeeseen. Kun valuminen loppuu kokonaan, kalu seisoo edelleen, kun rautakanki. Jatkamaan pystyy, mutta se oikea lasti paineella löhtee yleenaä hyvin pian. Ja siihen loppuu touhut sillä erää.

Vierailija
16/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorena teini ikäisenä sain kuivan orgasmin kun onnistuin onnekkaana poikana nussimaan koulun viereisessä kerrostalossa asuvaa minua muutaman vuoden vanhemaa naista. Hän toteutti kuivanorgasmin minulle samalla tekniikalla painamalla sormilla välilihasta ennen siemensyöksyä.

Itsellä kipeyty väliliha että jouduin käymään kouluterveyden hoitajalla. Sain lihas relaksantteja kun epäiltiin jonkin tyyppistä lihas jumia. Ei ne lihas relaksantit pahemmin auttaneet. En suosittele teininä kuivaa orgasmia vaikka se voi houkuttelevalta ja erikoiselta kuullostaa.

Vierailija
17/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 7 sperman ruiskautusta saman siemensyöksyn/orgasmin aikana. Onnistuin että runkkasin 4 tuntia putkeen. Ei taukoja ja ei varsinkaan vessassa käyntejä saa tehdä koska virtsa vie virsaputkeen tulleen siemensyöksyä odottavan sperman pois. Runkkasin ja aina kun orgasmi alkoi kehittymään ja penis joskus kerkesi hieman sykkimään niin lopetin ajoissa ette siemensyöksy toteudu. Sitten taas jatkoin samaa koko 4 tunnin ajan. Ilmeisesti 4 tuntia tätä siemensyöksyn pysätystä riitti lataamaan virtsaputkeen odottamaan melkoisen sperma määrän. Sit kun annoin luvan tulla nii sitä sitten tuli 7 ruiskautusta voimakkaiden supistuksen saattelemana. Vartaloni oli kaulasta alaspäin kokonaan spermassa.

Saman olen huomannut että ei tarvitse pitkään edes seksiä harrastaa jos on äärimmäisen kiihottunut. Yhesti harrastin seksiä älyttömän kauniin ja seksikkään naisen kanssa. Spermaa lensi melkein 2 metrin päähän kun otin penikseni pois naisen pillusta.

Vierailija
18/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko uudistaa tuon 4h setin ja varaa kurkkupurkki messiin johon lataat liemet, ja siitä sit kuva tänne

Vierailija
19/36 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivanorgasmissa on mahdollista että sperman ulopurkautumisen estämisen seuraukseni itse sperma jää purkautumatta mutta supistuksien saattelema paine pääsee purkautumaan. Tämän seurauksena sperman puolelle muodostuu alipaine ja sperma lähtee kulkeutumaan takaisin tulosuuntaan ja lasti voi kulkeutua jopa kiveksiin. Tämä voi aiheuttaa lisäkiveksen tulehduksen.

Vierailija
20/36 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Yliopistotasolta selvitin tämän kommentin todellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi