Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on nyt toisen naisen luona. Sattuu niin s****sti!

Vierailija
15.10.2011 |

Kysyi oikein tekstiviestillä, voinko hoitaa lapset yön yli? Asumme erillämme, tarkoitus oli miettiä, eroammeko. LÖysi kesällä tämän uuden, on siellä jokaisen vapaahetken, jolloin lapset on mulla. Sattuu ihan helvetisti, ajatella, mitä mahtavat nyt tehdä ja mitä tekevät koko yön....Miehet on tunteettomia paskiaisia! Ne ei ajattele tippaakaan muita, ei edes lapsiaan. Minäkin yritän peittää lapsilta tän tuskan, lapsetkin tietää, et isi meni taas "Seijalle".

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuttava,itsestään huoltapitämätön läski?

mutta tunnetusti ero paitsi laihduttaa, myös opettaa.

-ei ap-

Vierailija
22/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi nainen vei miehes!

Vierailija
24/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuollaisella ah niin komealla ja fiksulla miehellä olevan viikonloppuisin muutakin tekemistä kuin vittuilla vauvapalstalla jätetyille naisille. Ei varmaan kannata mainita harrastuksena, jos joskus jonkun naisen tapaat.

Vierailija
25/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran kanssa helkkarin pitkän lenkin. Olen 6 vuoden jälkeen alkanut polttaakin uudelleen, vedän kuin korsteeni, hermosauhuja. Joo, pitää jättää taakse ja aloittaa uusi elämä jne jne mut just nyt sattuu vaan niin sairaan paljon!

Nalkuttanut en ole koskaan, olen hoikka ja hyvännäköinen, erittäin hyvässä työssä, hoitanut aina kodin ja lapset, kaikki meidän asiat itseasiassa, on matkusteltu, olen hellinyt miestäni kaikin tavoin, keksinyt yllätyksiä ja hauskoja juttuja, jumpannut geishakuulilla ja seksiä on saanut niin paljon kuin on halunnut, ikinä en ole kieltäytynyt, päin vastoin. Mutta kun mikään ei riitä.

Minä menin naimisiin loppuiäkseni. Tarkoitin sitä todella, kun sanoin tahdon. Mies ei sit kai koskaan todella rakastanut mua.

Vierailija
26/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuollaisella ah niin komealla ja fiksulla miehellä olevan viikonloppuisin muutakin tekemistä kuin vittuilla vauvapalstalla jätetyille naisille. Ei varmaan kannata mainita harrastuksena, jos joskus jonkun naisen tapaat.

Vierailija
27/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset elämässäni ovat olleet ihan kivoja, mutta eniten hyvää olen saanut naisilta. Nainen, joka ei koskaan ole ollut kenellekään susi

Vierailija
28/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran kanssa helkkarin pitkän lenkin. Olen 6 vuoden jälkeen alkanut polttaakin uudelleen, vedän kuin korsteeni, hermosauhuja. Joo, pitää jättää taakse ja aloittaa uusi elämä jne jne mut just nyt sattuu vaan niin sairaan paljon!

Nalkuttanut en ole koskaan, olen hoikka ja hyvännäköinen, erittäin hyvässä työssä, hoitanut aina kodin ja lapset, kaikki meidän asiat itseasiassa, on matkusteltu, olen hellinyt miestäni kaikin tavoin, keksinyt yllätyksiä ja hauskoja juttuja, jumpannut geishakuulilla ja seksiä on saanut niin paljon kuin on halunnut, ikinä en ole kieltäytynyt, päin vastoin. Mutta kun mikään ei riitä.

Minä menin naimisiin loppuiäkseni. Tarkoitin sitä todella, kun sanoin tahdon. Mies ei sit kai koskaan todella rakastanut mua.

Toivottavasti teit kaikki nuo yllä olevat asiat koska itse niin halusit, et toista miellyttääksesi. Koska miellyttäjät on kuin koiria, ihan kivoja joo, mutta ei niistä ole todelliseksi kumppaniksi, ei niissä ole haastetta.

Vierailija
29/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä niin tyypillistä ämmien nokkimista. Ettekö oikeasti ymmärrä edes hävetä tuota?

Koska niinkuin kaikki erot nyt naisten vikoja olisivat. Ovat joo tottakai, miehessähän sitä vikaa ei ikinä ole. Mutta tietenkin jos äly ei ajatteluun riitä, niin tuon "olit paska nainen, mies ei halunnut sinua enää"-ajatuksen taakse on helppo piiloutua suojaan.

Vierailija
30/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suhteen kasassa pitävä voima? Kaikkialla kun syytellään naista läskiksi hirviöksi jne. jos mies pettää. Vaikea kuvitella aikuisen miehen pohtimassa asiaa: "no joo, aattelin jättää sut, mutta oothan sä hoikka ja kaikkee..."!

Vierailija
31/36 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on miettimiset mietitty. Hae heti avioeroa, älä oo kynnysmatto. Hyvä, että pääset sun miehestä eroon nyt, etkä vasta 10 v kuluttua.

Vierailija
32/36 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ap-

näin siinä tahtoo käydä...

moni laihtuu lähes "normaalipainoiseksi"...

Vierailija
33/36 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suhteen kasassa pitävä voima? Kaikkialla kun syytellään naista läskiksi hirviöksi jne. jos mies pettää. Vaikea kuvitella aikuisen miehen pohtimassa asiaa: "no joo, aattelin jättää sut, mutta oothan sä hoikka ja kaikkee..."!

vaikea harrastaa sitä suhteen kasassapitävää voimaa, jos toinen on järkyttävä läski.

Ja näitä on niin helevetin paljon.

Vierailija
34/36 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnetusti ero paitsi laihduttaa, myös opettaa. -ei ap-

näin siinä tahtoo käydä... moni laihtuu lähes "normaalipainoiseksi"...

Vierailija
35/36 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haluaa erota ihan puhtaasta vaihtelunhalusta vaikka toinen olisi kaikin tavoin täydellinen. On mies varmasti aiemmin rakastanut sinua vaikkei enää rakastaisikaan.

Vierailija
36/36 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhteessa on kaikki hyvin, miehellä ei ole muistoa, miten huonosti asiat voisivat olla. Ei osaa arvostaa sitä hyvää, mikä kotona joka päivä odottaa.

Vaikka mies olisi millainen hurmuri, kovin monta onnellista suhdetta ei peränjälkeen tule. Ja jos uusi suhde sattuisi olemaan hyvä, mies kyllästyy taas ja etsii vielä parempaa. Lopulta sitten menee oikein kunnolla metsään. Vasta silloin mies ymmärtää, että olisi pitänyt iloita hyvästä, kun sellainen kerran sattui kohdalle. Niin tyhmiä ovat ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä