Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tällaista kaveria, joka ei voi nähdä kuin miehensä ollessa töissä?

Vierailija
15.11.2011 |

Minulla on eräs kaveri, joka ei voi koskaan nähdä jos miehensä on kotona. Jos siis yritämme sopia tapaamista, hänelle ei käy kuin sellaiset ajat jolloin mies on töissä tai harrastuksessaan!

Miehellä on ihan normaalit työajat ja lomat, ei ole siis kyse siitä, että heillä olisi poikkeuksellisen vähän yhteistä aikaa. Ja ymmärrän toki, että perheen kanssa halutaan viettää mahdollisimman paljon aikaa, mutta että koskaan ei voi nähdä kun mies on kotona! Jos mies lähtee yllättäen johonkin, saattaa tämä kaveri soittaa, että hei Matti lähtikin käymään niin nyt voisimme nähdä.

Jotenkin häiriintynyttä mielestäni. Ehdotin nytkin yhdille messuille menoa, joista meillä on ollut puhe, mutta ei kuulema sovi kun miehensä on silloin lomalla. Eivätkä ole lähdössä mihinkään reissuun tms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heille ei voi mennä kyläänkään oikein silloin kun mies on kotona, kun haluavat olla keskenään. Kerran pari vuodessa ehkä voi mennä kylään niin että mies on kotona.

ap

Vierailija
2/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi varmaan arvata että nähdään nykyään tosi harvoin... mikä toisaalta ei haittaa kun en pysty vierestä katsomaan miten aikuinen nainen voi käyttäytyä noin. Viimeks nähtiin joku pari viikkoa sitten, kaverini mies oli iltavuorossa, ties kyllä että ollaan shoppailemassa jne. siksi soittikin kolme kertaa kaverilleni että mitä teette, aah, monelt oot kotona jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko.aiheesta noita aloituksia! Onko pahaolo, yksinäisyyskö pakkaa päälle vai mikä mättää?

Vierailija
4/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun naiskaverit on hirveen riippuvaisia miehestään noin henkisesti. Ja hyvin koulutettuja työssä käyviä ovat kaikki. Eikä edes pienten lasten äitejä.

Itse en sitä ymmärrä, koska elän hyvin itsenäistä elämää parisuhteesta huolimatta.

Vierailija
5/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jaksat aloittaa aina vaan uudestaan

Vierailija - 15.11.11 11:46 (ID 13737803)

ko.aiheesta noita aloituksia! Onko pahaolo, yksinäisyyskö pakkaa päälle vai mikä mättää?

Vierailija
6/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa oudolta. Varsinkin jos suhde ei ole upo uusi. No, tilanne saattaa muuttua ajan myötä. Tai sitten ei..

Vierailija
7/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan lähde kavereitten kanssa mihinkään, jos mies on kotona/tulossa kotiin. Mies tykkää siitä että perhe on kotona kun hän tulee töistä, olen laittanut ruuan valmiiksi ja sitten istumme rauhassa syömässä ja juttelemme päivän kuulumiset. Ja kyse ei siis todellakaan ole siitä ettenkö voisi lähteä, vaan etten tahdo. Nautin tuosta yhteisestä hetkestä perheen kesken. Päivällä voin juosta ympäri kaupunkia, tavata kavereita tms. illat on rauhoitettu ihan perheelle (toki käyn lenkillä ja mies puuhaa omia juttujaan jonkun aikaa). Meille kyllä saa tulla vierailulle silloin kun mies on kotona.

Vierailija
8/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä ihmeessä jos keskustelua aiheesta on ollut aiemminkin! Mieluusti luen niitäkin viestejä :)

Vierailija
9/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia. Kyllä mäkin haluan viettää miehen kanssa aikaa silloin kun se on kotona.. Poikkeuksia kuitenkin on mutta useimmiten.

On se mulle kuitenkin tärkeämpi ja läheisempi kun kaverit, jos ne siitä loukkaantuu ni sit loukkaantuu.

Vierailija
10/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei halua vieraita kotiin.

Vierailija
11/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että laitat tuolla lailla miehen ja kaverit vastakkain. Mulla on ainakin ihan oma aikansa kavereille, eikä se ole mieheltä pois, vaikka sattuisikin olemaan tuolloin kotona.

Vai tekeekö sun mies jotain reissuhommia ja on hyvin harvoin kotona? Silloin ymmärrän tuollaisen paremmin.

ihan normaalia. Kyllä mäkin haluan viettää miehen kanssa aikaa silloin kun se on kotona.. Poikkeuksia kuitenkin on mutta useimmiten.

On se mulle kuitenkin tärkeämpi ja läheisempi kun kaverit, jos ne siitä loukkaantuu ni sit loukkaantuu.

Vierailija
12/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mies ei pidä susta!

Vierailija
13/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka miehen kaveri mieheni on. Jos mieheni soittaa kaverilleen hän ei vastaa jos on kotona mikä on minusta tosi outoa. Välistä on tosi ärsyttävää, kun tämä kaveri ei vastaa, kun jos on jotain asiaa ja haluaisi puhelimessa tästä puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä