Miksi en pääse yli siitä, että miehellä on ollut ennen minua lähemmäs sata naista??
Jotenkin ajatus oksettaa ja tottakai mietin kuinka hän minua noihin vertailee....vaikka moien sanojensa mukaan näin ei tee, joo joo. Ikää itsellä 39, miehellä 10v enemmän.
Kommentit (16)
mitä mies on tehnyt ennen sinua? Sunhan kanssa se on! :) Nyt työnnät tollaset höpöhöpö-ajatukset pois mielestä, nauti vaan siitä parisuhteestasi!
tarkoittaa, että kykenee panemaan ilman tunteita. Noin montaa ei ehdi rakastamaankaan.
en tiedä miksi naiset ottaa miehiä jotka on uittaneet kulliaan ties missä. Naisella ei saisi olla kuin muutama seksikokemus mutta miehellä taas niitä saa olla satoja. Siis yök. Eihän se kerro miehestä muuta kun, että panee kyllä ihan ketä sattuu eikä ole kyllä kriittinen sen kanssa kehen munansa tökkää. En moista miehekseni huolisi.
tarkoittaa, että kykenee panemaan ilman tunteita. Noin montaa ei ehdi rakastamaankaan.
seksiin kuuluu? Iso tautiriski, en haluaisi kyllä olla tuollaisen miehen kanssa.
Jos te ihan poikia haluatte puolisoiksenne, ruvetkaa päivystämään yläkoulujen porttien pielessä ja pokaamaan kasiluokkalaisia.
tuskin ne sata ekaa on sitä kauheesti kiinnostaneet, mutta sussa on jotain erikoista!
Mulla on kanssa yli 100 ja nyt vasta löytyi.
Sun jälkeenhän voi tulla vielä toiset 100?
Ainoa joka oikeasti merkitsee on tämä hetki.
Sinulla on kokeneen miehesi kanssa paljon parempi tilanne kuin monilla muilla av-mammoilla, joiden paljon kokemattomammat mutta nykyisin jatkuvassa puutteessa elävät miehet haaveilevat muista naisista tai käyvät vieraissa pökkimässä nuorempia viivapimperoita. Sinun miehelläsi on menneisyytensä, mutta nyt hän on sinun kanssasi.
Minun mieheni on nuorempana ulkomailla asuessaan käynyt maksullisissa (ihan länsimaisissa laillisissa bordelleissa, mainittakoon nyt tähän)ja ihan hyvin pystyn elämään sen tiedon kanssa. Olenpa joskus kysellyt jopa mitä noilla käynneillä on tapahtunut... ;-)
Pää pystyyn ap. Kuten sanottu, niin meillä kaikilla on oma menneisyys. Äläkä välitä av-mammojen sanoista. Moralisoivat täällä samalla kun oma ukko pökkii naispuolista työkaveriaan lounastunnilla...
Ap:ta selvästi itseäkin etoo moinen hyppyheikki? Ei minusta tuollainen kumppanin menneisyys ole ihan olonkohautuksen arvoinen asia. Jotainhan se ihmisestä kertoo?
mun aiempi seurustelukumppani ei päässyt yli siitä, että mulla oli puoli tusinaa kumppania ennen häntä, itsellään oli puolet siitä. Sillä, että en ollut koskaan uskoton tai edes hilkulla, ei ollut mitään merkitystä. Se oli ihan kipeetä, vaikka miten selitin, että asialla ei ole väliä, jätkä ei vaan päässyt sen yli. Erosimme.
Sen jälkeen en ole käynyt yhdenkään ihmisen kanssa mitään keskusteluja kumppaneiden määrästä. Koska sillä ei ole mitään merkitystä, ei siitä kannata edes puhua. Näin se ei tule eteen myöhemmiinkään. Sittemmin ei kyllä ole tullut vastaan ihmisiä, jotka edes olisivat yrittäneet tiedustella asiaa.
Ap pieni, kulta, ei sillä oikeasti ole yhtään mitään merkitystä. Se ei liity sinuun eikä teihin mitenkään. Älä pilaa sitä olennaista menneitä märehtimällä.
Sen takia,fiksu ihminen ei kerro eikö kysy nykyisensä seksikummppaneiden määrää(ja silloin sillä ei ole merkitystä, kun se ei toisen päässä kummittele).
toope, että on oikein laskenut panonsa.
Olihan sillä exälleni merkitystä, vaikka minulle ei ollutkaan ja vaikka en voinutkaan ymmärtää, että hänelle oli. Etenkin, kun luku oli hyvin pieni (vieläpä 10 vuoden ajalla 'kerätyksi'), en voinut käsittää häntä. Enkä kyllä vieläkään käsitä.
Lopputulos on kuitenkin se, että menneiden kumppaneiden määrästä ei kannata keskustella, minkä kanssasi samanmielisesti totesimmekin.
AP, meillä tuo ero kyllä johtui loppujen lopuksi tuosta asiasta, se alkoi heijastella muihinkin juttuihin. Niinpä olisin kyllä taipuvainen kallistumaan sen rinnalle, että jos susta tuntuu, että et vain kerrassaan pääse asian yli, kannattaisi miettiä suhteen lopettamista (ja olla seuraavassa suhteessa käymättä näitä keskusteluja). Myöhemmin eroaminen on vielä tuskaisempaa.
Haleja!
-14-
minulla on ollut "paljon" miehiä, mieheni tietää tämän, eikä asia häntä häiritse. Olemme keskustelleet existä, hoidoista ja muista. Miehelläni on ollut 12 naista ennen minua, kaikki suhteita. Minulla taas ennen miestäni on ollut vain 4 suhdetta (yksi niistä kesti 10v.), mutta useita yhdenillanjuttuja, varmaan joku 50-70kpl. Mieheni mielestä asialla ei ole MITÄÄN väliä, koska nyt olen hänen kanssaan, rakastan häntä, olen hänelle uskollinen, yms, meillä on lapsi ja olemme onnellisesti naimisissa. Minä siis valitsin juuri mieheni, enkä noita muita miehiä ja mieheni valitsi minut, koska minä olen juuri minä, menneisyyteni on menneisyyttä.
Minä ajattelen juuri noin kuin miehesi, 18: Nyt on tärkeämpää, se mitä tällä hetkellä valitsee ja on. Menneillä ei ole väliä. Mutta koska toisen ajatuksia ja tunteita ei voi säädellä, on ehkä viisaampaa pitää faktat ja luvut omana tietonaan.
t. Se exästään numeroiden takia eronnut
Ite en meinaa kestää kun mun miehellä on ollu joku 10-15 ennen mua ja ajatus oksettaa ihan törkeesti, mutta 100 :oooo en kestäis.