Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa gynelle?

07.11.2005 |

Eli siis pikkukakkosta on nyt yritetty kesäkuun lopulta alkaen enemmän tai vähemmän oikeaan aikaan kuukaudesta. Kierrot on ollut nyt pillereiden lopetuksen jälkeen (kesäkuun lopulla) 26-30 päivää. Ja tuo kp 30 on ollut nyt tällä ajalla vain yhden kerran. Nyt on menossa kp 29. Tein lauantaina ja tänään testin, negaa näytti molemmilla kerroilla. Paha olo on vaivannut jo muutamia päiviä ja koko viime viikon olin tosi väsynyt. Välillä paleltaa ja välillä on kuuma.

Menkkoja ei vielä näy. Tänään on vessakäynnin yhteydessä paperiin tullut hyvin hyvin vähän vaaleanpunaista, joten kait ne menkat sieltä sitten tulee. Mulla nimittäin on nyt muutamat viime menkat alkaneet pari päivää kestävällä tosi vähäisellä tuhrulla.

Mutta siis milloin menisitte näyttäytymään gynelle? Oon viimeksi käynyt keväällä ja silloin oli kaikki ok. Vai pitäisikö ensin koittaa niitä ovistestejä? Jos nyt siis nuo menkat tekee tuloaan.

Auttakaa, tuun kohta hulluksi tän asian kanssa. Kuume kun on kova :)

Sari

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, josko muilla olisi samantapaisia kokemuksia. Sain vielä tänään gynelle peruutusajan, katsotaan mitä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla