Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyypillistä että Me&i:n

Vierailija
15.10.2011 |

sukista irtoaa ne jarrunäppylät? Onko kellään kokemusta? Kärpässienisukat nyt ekaa kertaa jalassa ja useta näppylöitä puuttuu ja lisäksi yks lanka törröttä ja tassusukista lähti ekassa pesussa näppylöitä vaikkeivat siis ole ollut vielä jalassakaan. Tässä mietin että saanko vain samanlaiset p-skat tilalle jos reklamoin. Ei millään jaksais rueta reklamoimaan, vaikka tiedän että varmaan pitäs...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienisukat on pesty nyt 2 kertaa ja hyvinä ovat pysyneet.

Pupusukat ovat juuri ekaa kertaa jalassa, eli pesusta en vielä osaa sanoa.

Vierailija
2/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Me&I:lla on paska systeemi palautuksissa eli jos päättävät että reklamointi on aiheeton niin eivät palauta sitä "huonoa" tuotetta edes. Niinpä en ole jaksanut noita muutamaa paitaa ja bodya jotka samantien haalistuivat pesussa palauttaa, vaan käytän koti- ja askarteluvaatteina. Viidestä ostamastani tuotteesta kolme on haalistunut ja kaksi pitäneet värinsä eikä yhtään noita kalliita kakkosluokan räsyjä tähän talouteen enää tule! Eivät edes ole mitenkään erityisen mukavan näköisiä minun mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosiaan inhoan reklamointeja. Harmittaa kun tykkäisin kovasti me&i vaatteista, mutta tänä vuona tuntuu olevan niin paljon laatuongelmia, että ei taida uskaltaa enää niitä tilata. :(

Minulla on myös äidin plyyshi-legginsit joissa saumat kiertää ja sauman sisästa tursottaa jotain valkoista, mutta ne taidan pitää, kun ovat kaikesta huolimatta tosi mukavat..

Vierailija
4/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä palautuskulut joutuisi maksaan, mutta ei kuulosta ihan lailliselta.

Lisäksi Me&I:lla on paska systeemi palautuksissa eli jos päättävät että reklamointi on aiheeton niin eivät palauta sitä "huonoa" tuotetta edes. Niinpä en ole jaksanut noita muutamaa paitaa ja bodya jotka samantien haalistuivat pesussa palauttaa, vaan käytän koti- ja askarteluvaatteina. Viidestä ostamastani tuotteesta kolme on haalistunut ja kaksi pitäneet värinsä eikä yhtään noita kalliita kakkosluokan räsyjä tähän talouteen enää tule! Eivät edes ole mitenkään erityisen mukavan näköisiä minun mieleeni.

Vierailija
5/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lähetin sienitunikan ekan pesun jälkeen takasin. Sauma oli ommeltu selkeästi siten, ettei toinen puoli ollut ompeleen alla. Olen kuullut muiltakin huonoo tänä vuonna. Toivottavasti vaihtavat tavaran valmistajaa pian..

Vierailija
6/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät mielestäsi ole edes mukavan näköisiä? Ei kukaan niitä pakota ostamaan. Jessus, mitä tyyppejä!!!

Vierailija
7/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistanut tehdas on tiputettu pois listalta.

minäkin lähetin sienitunikan ekan pesun jälkeen takasin. Sauma oli ommeltu selkeästi siten, ettei toinen puoli ollut ompeleen alla. Olen kuullut muiltakin huonoo tänä vuonna. Toivottavasti vaihtavat tavaran valmistajaa pian..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän