Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitöstilaisuuden karonkkaan pukeutuminen

Vierailija
15.10.2011 |

Iltapuku, eikö niin? Ei poikkeuksia. Ne, jotka ovat olleet, onko jollakin ollut lyhyempää mekkoa?

Mutta ekö oikea pukukoodi ole iltapuku kun kutsussakin niin lukee ja olisi moka mennä lyhyessä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalareihin johon on itse liimailtu tarroja ja kuvia.

Vierailija
2/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsussa lukee "iltapuku" niin sillä koodilla mennään!Use your brains fot gods sake!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karonkkaan pukeutuminen vaatii iltapuvun, vieläpä tumman. Tiukka koodi edellyttää mustaa, mutta olen kyllä ollut tilaisuuksissa, joissa ihmisillä on ollut tummansinisiä tai -harmaitakin pukuja. Ilmeisesti nykyisin värikkäissäkin hameissa osallistutaan, mutta jos haluat pelata varman päälle...

Joo, olisi moka mennä lyhyessä. Se on tulevan tohtorin iso ilta, kunnioita sitä.

Vierailija
4/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alallani väitösjuhlallisuudet ovat arkipäiväistyneet ja iltapukuja näkee väitöskaronkoissa vain harvalla. Kutsuissa pukukoodiksi onkin yleisimmin merkitty tumma puku. Joillain aloilla pukeutuminen on muodollisempaa kuin toisilla.

Vierailija
5/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapuvun väri on näemmä vapaa kutsutuille, vain juhlakaluilta edellytetään mustaa. Pituus on kuitenkin nilkka.

www.lut.fi/fi/lut/studies/postgraduate/instructions/Documents/Pukeutumi…

Hauskoja juhlia!

Vierailija
6/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta, olen ollut useassa karonkassa

Vierailija
7/7 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma puku = nainen saa mennä lyhyessäkin puvussa

juhlapuku = naisella pitkä iltapuku

jos lukee juhlapuku, tummat liivit = naisella oltava musta, pitkä iltapuku, myös kaikki asusteet mustaa.

Jos on epäselvyyttä, kannattanee tarkistaa juhlakalulta itseltään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme