Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häppäri halkesi tosi rumasti synnytyksessä, eikä kätilö ommellut kuntoon.

Vierailija
15.10.2011 |

Siitä on jo useampi vuosi, mutta jotenkin esteettisesti minua häiritsee tuo halkeama. Se on aika ylhäällä, melkein klitoriksen vieressä, rasittava nahkariekale. Voisikohan sille tehdä mitään enää tässä vaiheessa? Onko muita joille olisi jäänyt tällaisia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä oikeesti luule, että me täällä uskotaan sulta puuttuvan välilhan?? Eli tarkentaisitko, onko sulla nykyään vain 1 reikä alapäässä? Pillunreikä ja persreikä on yksi ja sama reikä? Jos näin ei ole, että sulla edelleen kuitenkin löytyy kaksi reikää, silloin niiden välissä on väliliha. Väliliha ei voi puuttua. Piste. T. gyne

Jos av-mamma sanoo, että väliliha katosi niin se sitten katosi, niih!

Vierailija
42/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin luonnolliselta hommalta alatiesynnytys kaikkine repeämisineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin luonnolliselta hommalta alatiesynnytys kaikkine repeämisineen...

Vierailija
44/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä oikeesti luule, että me täällä uskotaan sulta puuttuvan välilhan?? Eli tarkentaisitko, onko sulla nykyään vain 1 reikä alapäässä? Pillunreikä ja persreikä on yksi ja sama reikä? Jos näin ei ole, että sulla edelleen kuitenkin löytyy kaksi reikää, silloin niiden välissä on väliliha.

Väliliha ei voi puuttua. Piste.

T. gyne

Vierailija
45/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä oikeesti luule, että me täällä uskotaan sulta puuttuvan välilhan?? Eli tarkentaisitko, onko sulla nykyään vain 1 reikä alapäässä? Pillunreikä ja persreikä on yksi ja sama reikä? Jos näin ei ole, että sulla edelleen kuitenkin löytyy kaksi reikää, silloin niiden välissä on väliliha. Väliliha ei voi puuttua. Piste. T. gyne

kirjoittajan täytyy olla kana. Kanoilla on vain yksi reikä, sen nimi on yhteissuoli. Samaan reikään kukko tunkeutuu, ja siitä samaisesta reiästä tulee ulos sekä munat että kakka.

Vierailija
46/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran aggreketju etten jaksanu lukea loppuun, mutta tuota, mitä lainauksessa kuvaillaan, kutsutaan nimellä HÄPYKIELEN SIDE. Ja se tasan voi revetä, itsellänikin napsahti melekin poikki asti. Ja samalla toiselle puolellle tuli repeämä sisempään häpyhuuleen, siis paljon ylemmäs kuin missä emättimen aukko sijaitsee. Ei tikattu mullakaan, mutta minä sanoin itse ettei mitään turhia tikkejä jos ei oo pakko. Enpä arvannut että repeämä ei paranekaan kokonaan... Mulle jäi sota-arveksi ihan läpireikä toiseen sisempään häpyhuuleen, mutta ei siitä haittaa ole. Ap, käy korjauttamassa värkki jos häiritsee, naisen kroppa on niin pullollaan asioita joita ei voi korjata niin helposti, että kannattaa korjata ne pienet mitkä on helppo laittaa :) Tsemppiä!

Vierailija
47/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin kyllä kuvan repeämästäni mutta en kehtaa kun on ilmeisesti sen verran harvinainen. Mutta yritän vielä kuvailla: klitorishan on hupun alla. Sen hupun juuressa, mistä häpyhuuli lähtee on sellainen pieni lihariekale joka on mennyt katki synnytyksessä. Uskokaa tai olkaa uskomatta, ihan sama. Meni maku tästä keskustelusta.

On sen verran aggreketju etten jaksanu lukea loppuun, mutta tuota, mitä lainauksessa kuvaillaan, kutsutaan nimellä HÄPYKIELEN SIDE. Ja se tasan voi revetä, itsellänikin napsahti melekin poikki asti. Ja samalla toiselle puolellle tuli repeämä sisempään häpyhuuleen, siis paljon ylemmäs kuin missä emättimen aukko sijaitsee. Ei tikattu mullakaan, mutta minä sanoin itse ettei mitään turhia tikkejä jos ei oo pakko. Enpä arvannut että repeämä ei paranekaan kokonaan... Mulle jäi sota-arveksi ihan läpireikä toiseen sisempään häpyhuuleen, mutta ei siitä haittaa ole. Ap, käy korjauttamassa värkki jos häiritsee, naisen kroppa on niin pullollaan asioita joita ei voi korjata niin helposti, että kannattaa korjata ne pienet mitkä on helppo laittaa :) Tsemppiä!

Vierailija
48/49 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin molemmat häpyhuulet repesivät vaikken ollut koskaan edes kuullut että sekin olisi mahdollista.

Vierailija
49/49 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla on hyvin samanlainen vaiva. On korjattu nyt naisten tautien polilla kahteen kertaan ja on jälleen aukeamassa. Alkaa tulla epätoivoinen olo ja jos jollain on tarinoita kerrottavanaan, kuulisin niistä mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi