Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häppäri halkesi tosi rumasti synnytyksessä, eikä kätilö ommellut kuntoon.

Vierailija
15.10.2011 |

Siitä on jo useampi vuosi, mutta jotenkin esteettisesti minua häiritsee tuo halkeama. Se on aika ylhäällä, melkein klitoriksen vieressä, rasittava nahkariekale. Voisikohan sille tehdä mitään enää tässä vaiheessa? Onko muita joille olisi jäänyt tällaisia?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa naiselle annetaan 3 aspirinia ja tehdään keisarinleikkaus. Mitenkähän siistit haavat siinä tulee. Roikkuuko kielekkeitä sektioarven reunoilla jos kiemurtelee liikaa.

Vierailija
2/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaunis värkki tuli. Ei noista tarvii kärsiä, kun on niin pieni toimenpide korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella asiasta gynekologilla ja painottaa, että tuli synnytyksessä eikä sitä korjattu. Joskun tuollaisen korjaaminen voi olla aika yksinkertaistakin.

Vierailija
4/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menikö tunto, kun jälkikäteen operoitiin?

Vierailija
5/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla kaunis jos sitä leikellään ja sorkitaan veitsellä, en ole koskaan nähnyt kaunista leikeltyä pillua laita kuva jos uskallat.

Vierailija
6/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mennyt tunto. 3

Ja menikö tunto, kun jälkikäteen operoitiin?

Vierailija
7/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla kaunis jos sitä leikellään ja sorkitaan veitsellä, en ole koskaan nähnyt kaunista leikeltyä pillua laita kuva jos uskallat.

No mulla oli luonnostaan ihan oudon mallinen toinen häpyhuuli. Kyllä se nyt kun ylimääräinen uloke on leikattu pois, on ainakin luonnollisemman näköinen, vaikka operoitu onkin. Se tehtiin ihan kunnallisella puolella.

Vierailija
8/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattomaan ja törkeään viestiisi. 3

Vierailija
9/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla gynekäynnillä puheeksi. Paikat minulla on kiristettykin, mutta jostain älyttömästä syystä en puhunut silloin häppäristä. Ammottava onkalo häiritsi niin paljon että kaikki huomio meni siihen. Nyt olen timmi mutta haljennut. Synnytin alakautta ja repesin ylöspäin, klitorikseen asti.

Vierailija
10/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiooteille kannata edes puhua, jättää vaan omaan arvoonsa, niillä on joku saatanallinen ongelma itsetuntonsa kanssa tai sitten ovat niin köyhiä ettei heillä ole rahaa koskaan korjauttaa omia arpiaan, ja siitä syystä ovat katkeria. Olen tosi kiitollinen neuvoistasi. ap

Vierailija
11/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiooteille kannata edes puhua, jättää vaan omaan arvoonsa, niillä on joku saatanallinen ongelma itsetuntonsa kanssa tai sitten ovat niin köyhiä ettei heillä ole rahaa koskaan korjauttaa omia arpiaan, ja siitä syystä ovat katkeria. Olen tosi kiitollinen neuvoistasi. ap

Et sä sille mitään voi että tavarasi on pilalla ja runnellun näköinen lerpattavia ulokkeita myöten, onneksi itsellä on aina ollut todella nätti luonnostaan.

Vierailija
12/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ammattitaidoton kätilö on ollut, jos repeää ylöspäin (siis klitorikseen)? en ole koskaan kuullutkaan, ja aika monta synnytystä olen vierestä seurannut. Peräaukkoon päin (ja asti)olen revennyt itsekin.

Vierailija
13/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ammattitaidoton kätilö on ollut, jos repeää ylöspäin (siis klitorikseen)? en ole koskaan kuullutkaan, ja aika monta synnytystä olen vierestä seurannut. Peräaukkoon päin (ja asti)olen revennyt itsekin.

Vierailija
14/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään häpyhuulen repeämään en ole koskaan törmännyt. Kyllä se on ihan muu kudos, joka repeää, jos repeää. Onkohan ap:llä nyt ihan terminologia kunnossa?

Tämä lainattu on siis myös minun kirjoittamani viesti.

Vierailija
15/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse nätti, miksi sulta on pois se, että toiset yrittävät korjata synnytyksessä tulleita arpiaan? minäkin olin nätti, ennen synnytystä. Identitieettikriisihän siitä tuli, kun alapää meni täysin murskaksi.

Vierailija
16/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repeämäni olivat. Repesin vinosti (toiselta puolen) klitorikseen asti ja samalla halkesi häpyhuulikin. Kai minä nyt anatomiani tiedän.

Vierailija
17/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 2kk kävin itkun kanssa vessassa. En enää koskaan synnyttäisi alakautta, sen verran pahat traumat jäi.

Vierailija
18/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään häpyhuulen repeämään en ole koskaan törmännyt. Kyllä se on ihan muu kudos, joka repeää, jos repeää. Onkohan ap:llä nyt ihan terminologia kunnossa?

Tämä lainattu on siis myös minun kirjoittamani viesti.

tulla repeämiä ihan mihin kohtaan tahansa. Riippuu vauvan tarjonnasta(kin). Toki on yleisempää, että repeämät tulevat "alas", mutta itse olen ommellut useaakin virtsaputken vieressä olevaa repeämää. Se, että kudos olisi häpyhuulen läpi jotenkin halki ja jätetty niin, kuulostaa silti kyllä oudolta.

Kätilö

Vierailija
19/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko häipyä tästä ketjusta provoamasta.

Vierailija
20/49 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans repeämä tuli synnytyksessä, ei varmaan haitannut ku mua itteeni.

Ja ihan häpyhuulessa repeämä on, korjattiin kättärilla pari vuotta synnytyksien jälkeen.

Mikäs tossa, toiset korjaa huuliaan yläpäästä ja toiset alapäästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi