Jos teillä tapana syödä "paremmin" lauantai-iltana, niin
mitä hyvää olette laittamassa tänä iltana ruuaksi?
Tai ei nyt välttämättä paremmin mutta erilaista kun muutoin. Mun tekis mieli uuninachoja. Laitan niihin jauhelihaa tai kanaa ja cheddarjuustokastiketta päälle, tarjolle myös guacamolea ja ranskankermaa ja sipulia.
Kommentit (35)
Yök, mikä yök. Eikä toi menyy edes sovi yhtään yhteen.
Ei tämä ole mikään viiden tähden illallainen vaan ihan tavallinen meidän lauantairuoka. Ei ole sulle kutsua tulossa, joten älä pelkää =)
jotakin taitaa vituttaa, kun omat taidot ja rahat riittää vain HK-sinisen käristämiseen :)
Hyvältä kuulosti teidän sapuskat. En myöskään tajua, minkä teorian mukaan ei voisi olla skandinaavista (?) alkupalaa yhdistettynä italialaistyyppiseen pääruokaan?
t. linguine alle vongolen kokkaava vastaaja
tänään on alkuun graavisiikaa ja saaristolaisleipää, pääruuaksi itse tehtyä pastaa suppilovahverokastikkeessa ja jälkkäriksi juustoja + hillokkeita
viiniä ja vettä
Ei kyllä ole kenenkään muun makuun tuo ruoka ja juoma tai päissään voisi mennä vähäsen. Tuskin koirakaan syö tuota paskaa.
Viimeksi söin raflassa tuota pääruuaksi ja jälkkärin olen myös kopioinut ravintolasta
Päivällä söimme hk - sinisestä tehtyä makkarakeittoa. Illasta en vielä tiedä on vaikka mitä vaihtoehtoja. Broileri filettä tai uunulohta.
lauantaina, joka sisäfilettä tai entrecotea, jälkimmäistä etenkin grillauskaudella. Lisänä esim. uunijuureksia. Talvisin lämpenee leivinuuni joten esim. burgundinpata on aika yleinen lauantairuoka myöskin. Jälkiruokia ei syödä. Kala meillä on ennemmin arkiruokaa. Tänään on poikkeuspäivä, alkoi tehdä mieli lasagnea ja teen sitä. Punaviiniä juon lasillisen.
tänään on alkuun graavisiikaa ja saaristolaisleipää, pääruuaksi itse tehtyä pastaa suppilovahverokastikkeessa ja jälkkäriksi juustoja + hillokkeita
viiniä ja vettä
Ei kyllä ole kenenkään muun makuun tuo ruoka ja juoma tai päissään voisi mennä vähäsen. Tuskin koirakaan syö tuota paskaa.Viimeksi söin raflassa tuota pääruuaksi ja jälkkärin olen myös kopioinut ravintolasta
On vaan niin vastenmielisen näköistäkin tuo että pahhaa tekköö.
täytteeksi kanasuikaleita, salaattia, tomaattia, kurkkua, cuacamolea, juustoraastetta, tacokastiketta ja creme fraichea. Lapset (2v ja 5v) tykkää kovasti.. Täytellään letut pöydässä.
Kun ei ole kysytty kotimättöä, vaan hyvää ruokaa. Ootko paitsi kokkaustaidoton, myös lukutaidoton?
Sitäpaitsi tuossa on sotkettu kolmea cuisinea, epäonnistuneesti. Ei kahta.
sitä syötiin lapsena niin paljon ja kuului ihan perusarkiruokaan. Mutta en silti sano, että yöks.
Mutta minä kyllä vedän lauantai-illan ruoassa pohjat. Menen itse töihin ja kotona syövät metripizzaa lauantai-illan herkuksi:)
Nam, nam, onpa kulinaristista.
Ei ehkä kuulosta hienolta, mutta itsetehty keitto on mielestäni aina herkullista!
mutta usein viikonloppuisin on vähän erilaista ruokaa, esim. hirven filettä tai hirvipaistia, punaviinikastiketta tms.
Tänään on vain uunilohta ja muussia. Jälkkäriksi pannukakkua, eikä illalla ole mitään erikoista.
Pakko kommentoida noihin teidän eväisiin, että mulle kelpaa ihan kaikki ruoka, ja on tosi naurettavaa haukkua toisten ruokia. Makuja on erilaisia, se mikä yhdestä on tosi hyvää, toisesta ei. Mutta minusta aikuisen ei kuulu kiljua ruuasta, että "hyi mitä paskaa" tai yökötellä muutenkaan ruokia, vaan syödä temppuilematta ja näyttää mallia lapsillekin, ettei ruuasta vinkuminen ole asiallista. Kaikki ruoka on kuitenkin syötävää, vaikkei herkkua olisikaan.
Meillä lämminsavu lohta, kermaperunoita aurajuustopunajuurilaatikkoa ja paahdettua paprikaa. Sauna ja nyt kahvi, portviini ja juolupipari.
Ei kyllä ole kenenkään muun makuun tuo ruoka ja juoma tai päissään voisi mennä vähäsen. Tuskin koirakaan syö tuota paskaa.