Harrastin juuri seksiä 18v pojanklopin kanssa...
Kommentit (39)
Mä harrastan liki joka päivä parikymppisen kanssa, ja olen itse kolmekymmentä. Tosin teen sen kanssa paljon muutakin kuin harrastan seksiä :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:10"]En usko että ihan mistään milffistä voi puhua 29v kohdalla
[/quote]
Jos on äiti, niin voi. _mother_ id like to fuck. :)
Hyi hitto, 18-vuotiaathan ovat vielä lapsia. Se, että yhtäkkiä eräänä päivänä saakin luvan käydä baareissa, ei tee 17-vuotiaasta lapsesta miestä.
Vittu mitä paskaa. Kotirouvien tai eronneiden roskakirjallisuusleikkejä
Kai halusin kertoa jollekin, kavereille en kehtaa. Katsoisi minua kuin hullua.
Yllättävää kyllä, kesti kaikenkaikkiaan tunnin.
ap
Olen iskenyt silmäni 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä vain en voi tehdä aloitetta miehen suhteen koska olen varattu. Haluaisin kyllä, mutta en uskalla.
Ei aikasemmin käynyt mielessäkään, että tekisin jotain tämmöistä.
Me tultiin todella hyvin juttuun, eikä hän nyt niin nuorelta näytä. Huoh.
Olen iskenyt silmäni 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä vain en voi tehdä aloitetta miehen suhteen koska olen varattu. Haluaisin kyllä, mutta en uskalla.
Halut ne on meilläkin. Harmi vaan, että kohdistuu vääriin ihmisiin.
En itse ole varattu.
ap
Oli ensin liian kovakourainen, mutta opastin, että hellempi pitää olla ja miten hän koskettaa sitä. Oppi nopeasti.
poika taas kerskuu kavereille, miten sai paljon vanhempaa naista.
En itse ole varattu.
ap
on täysi-ikäinen. Jos on myös vapaa, anna mennä. Et ole tilitysvelvollinen kenellekään. Sitäpaitsi ei aina tarvitse ajatella että tästä tulee loppuelämän juttu. Voihan teidän suhde kestää vuoden vaihteeseen ja sitten loppuu. Ei siinä ole mitään pahaa.
Mun kohteeni vaan on väärä. Ei ikäeron vuoksi ollenkaan. Olen varattu ja mies on aviomieheni kaveri. Eli se siitä.
Mulla olisi yksi tukiopetettava kotona. Saisko vinkkejä?
En itse ole varattu.
ap
on täysi-ikäinen. Jos on myös vapaa, anna mennä. Et ole tilitysvelvollinen kenellekään. Sitäpaitsi ei aina tarvitse ajatella että tästä tulee loppuelämän juttu. Voihan teidän suhde kestää vuoden vaihteeseen ja sitten loppuu. Ei siinä ole mitään pahaa.
Mun kohteeni vaan on väärä. Ei ikäeron vuoksi ollenkaan. Olen varattu ja mies on aviomieheni kaveri. Eli se siitä.
Kyllä tuosta voisi jonkun seksisuhteen kehittää. En pistä vastaan, ehtona tietenkin, että kenellekkään ei kerskuta. Lupasi kyllä, mutta ota tommosista nyt selvää.
Häpeän silmät päästäni jos jään kiinni tästä.
Harmi, älä menetä toivoa kokonaan, ei sitä koskaan tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan.
ap
Mulla olisi yksi tukiopetettava kotona. Saisko vinkkejä?
Pidin ensin käsillä vähän huulista kiinni ja suutelin, hetki meni hänellä, että tajusi idean. mutta nyt osaa.
En itse ole varattu.
ap
Kyllä tuosta voisi jonkun seksisuhteen kehittää. En pistä vastaan, ehtona tietenkin, että kenellekkään ei kerskuta. Lupasi kyllä, mutta ota tommosista nyt selvää.
Häpeän silmät päästäni jos jään kiinni tästä.
Harmi, älä menetä toivoa kokonaan, ei sitä koskaan tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan.
ap
ei tiedäkään. Pikkujoulukausi lähestyy. ;)
En usko että ihan mistään milffistä voi puhua 29v kohdalla