Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin juuri seksiä 18v pojanklopin kanssa...

Vierailija
14.10.2011 |

itse olen 29v

Onko kysyttävää?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ihan mistään milffistä voi puhua 29v kohdalla

Vierailija
2/39 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan liki joka päivä parikymppisen kanssa, ja olen itse kolmekymmentä. Tosin teen sen kanssa paljon muutakin kuin harrastan seksiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:10"]En usko että ihan mistään milffistä voi puhua 29v kohdalla

[/quote]

Jos on äiti, niin voi. _mother_ id like to fuck. :)

Vierailija
4/39 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, 18-vuotiaathan ovat vielä lapsia. Se, että yhtäkkiä eräänä päivänä saakin luvan käydä baareissa, ei tee 17-vuotiaasta lapsesta miestä.

Vierailija
5/39 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Kotirouvien tai eronneiden roskakirjallisuusleikkejä

Vierailija
6/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvää?

Vierailija
7/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ole synninpäästö

Vierailija
9/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai halusin kertoa jollekin, kavereille en kehtaa. Katsoisi minua kuin hullua.

Yllättävää kyllä, kesti kaikenkaikkiaan tunnin.

ap

Vierailija
10/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sinusta jokin "saavutus"?

Vierailija
11/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iskenyt silmäni 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä vain en voi tehdä aloitetta miehen suhteen koska olen varattu. Haluaisin kyllä, mutta en uskalla.

Vierailija
12/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikasemmin käynyt mielessäkään, että tekisin jotain tämmöistä.

Me tultiin todella hyvin juttuun, eikä hän nyt niin nuorelta näytä. Huoh.

Vierailija
13/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iskenyt silmäni 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä vain en voi tehdä aloitetta miehen suhteen koska olen varattu. Haluaisin kyllä, mutta en uskalla.

Halut ne on meilläkin. Harmi vaan, että kohdistuu vääriin ihmisiin.

En itse ole varattu.

ap

Vierailija
14/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensin liian kovakourainen, mutta opastin, että hellempi pitää olla ja miten hän koskettaa sitä. Oppi nopeasti.

Vierailija
15/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika taas kerskuu kavereille, miten sai paljon vanhempaa naista.

Vierailija
16/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole varattu.

ap

on täysi-ikäinen. Jos on myös vapaa, anna mennä. Et ole tilitysvelvollinen kenellekään. Sitäpaitsi ei aina tarvitse ajatella että tästä tulee loppuelämän juttu. Voihan teidän suhde kestää vuoden vaihteeseen ja sitten loppuu. Ei siinä ole mitään pahaa.

Mun kohteeni vaan on väärä. Ei ikäeron vuoksi ollenkaan. Olen varattu ja mies on aviomieheni kaveri. Eli se siitä.

Vierailija
17/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi yksi tukiopetettava kotona. Saisko vinkkejä?

Vierailija
18/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole varattu.

ap

on täysi-ikäinen. Jos on myös vapaa, anna mennä. Et ole tilitysvelvollinen kenellekään. Sitäpaitsi ei aina tarvitse ajatella että tästä tulee loppuelämän juttu. Voihan teidän suhde kestää vuoden vaihteeseen ja sitten loppuu. Ei siinä ole mitään pahaa.

Mun kohteeni vaan on väärä. Ei ikäeron vuoksi ollenkaan. Olen varattu ja mies on aviomieheni kaveri. Eli se siitä.

Kyllä tuosta voisi jonkun seksisuhteen kehittää. En pistä vastaan, ehtona tietenkin, että kenellekkään ei kerskuta. Lupasi kyllä, mutta ota tommosista nyt selvää.

Häpeän silmät päästäni jos jään kiinni tästä.

Harmi, älä menetä toivoa kokonaan, ei sitä koskaan tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan.

ap

Vierailija
19/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi yksi tukiopetettava kotona. Saisko vinkkejä?

Pidin ensin käsillä vähän huulista kiinni ja suutelin, hetki meni hänellä, että tajusi idean. mutta nyt osaa.

Vierailija
20/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole varattu.

ap

Kyllä tuosta voisi jonkun seksisuhteen kehittää. En pistä vastaan, ehtona tietenkin, että kenellekkään ei kerskuta. Lupasi kyllä, mutta ota tommosista nyt selvää.

Häpeän silmät päästäni jos jään kiinni tästä.

Harmi, älä menetä toivoa kokonaan, ei sitä koskaan tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan.

ap

ei tiedäkään. Pikkujoulukausi lähestyy. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän