Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko opettaa vauvoillenne ettei ihmisiä osoiteta sormella

Vierailija
14.11.2011 |

Kiusallisia tilanteita varsinkin kassajonossa kun aletaan osoitella sormella ja hekottella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noiden vauvojen ja lasten tuijottaminen pienillä killisilmillään kans ärsyttää. Saiskohan tänne lapsivapaita kauppoja..?

Vierailija
2/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut, kun kohta syntyy lapsi, että miten sille opettaa nämä perus käytöstavat, kuten sormella osoittelun vääryyden.

Jo etukäteen kammoksuttaa, että jos se sitten osoittelee tuttuja ja vieraita... siinä saa sitten hävetä silmät päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin oon yrittänyt vieroittaa vauvaani natsitervehdyksestä, mutta sitä se vaan leipoo niin kuin se olis joku refleksi.

Vierailija
4/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opetettu meidän 1-vuotiaalle ihan itse toi natsitervehdys sekä se, että osoittelee sormellaan ihmisiä, varsinkin rumia. Ja nauraa siihen päälle.

Ollaan vaan saatu kehuja, että kuinka söpö lapsi on.

Vierailija
5/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kieltä lähes kaikille, kun ollaan kaupungilla... Arvatkaa vaan kuinka hävettää!!!

Välillä se myös piereskelee julkisella paikalla, siis NIIN NOLOA...

Vierailija
6/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän piristyksessä. :D

Vierailija
7/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ehtii oppimaan sen yleensä jo siinä ennen viittä ikävuotta. Täydelliseen itsensä hallintaan osoittelun välttämisessä menee noin kymmenestä kahteenkymmeneen vuotta, joillakin yksilöillä pidempäänkin.