Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin juuri seksiä 18v pojanklopin kanssa...

Vierailija
14.10.2011 |

itse olen 29v

Onko kysyttävää?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iskenyt silmäni 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä vain en voi tehdä aloitetta miehen suhteen koska olen varattu. Haluaisin kyllä, mutta en uskalla.

Halut ne on meilläkin. Harmi vaan, että kohdistuu vääriin ihmisiin.

En itse ole varattu.

ap

on täysi-ikäinen. Jos on myös vapaa, anna mennä. Et ole tilitysvelvollinen kenellekään. Sitäpaitsi ei aina tarvitse ajatella että tästä tulee loppuelämän juttu. Voihan teidän suhde kestää vuoden vaihteeseen ja sitten loppuu. Ei siinä ole mitään pahaa.

Mun kohteeni vaan on väärä. Ei ikäeron vuoksi ollenkaan. Olen varattu ja mies on aviomieheni kaveri. Eli se siitä.

Kyllä tuosta voisi jonkun seksisuhteen kehittää. En pistä vastaan, ehtona tietenkin, että kenellekkään ei kerskuta. Lupasi kyllä, mutta ota tommosista nyt selvää.

Häpeän silmät päästäni jos jään kiinni tästä.

Harmi, älä menetä toivoa kokonaan, ei sitä koskaan tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan.

ap

ei tiedäkään. Pikkujoulukausi lähestyy. ;)

ap

Vierailija
22/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemm ollut ennen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän jollain tapaa näyttänyt kiinnostustaan sinua kohtaan?

ap

En oikein tiedä itsekään vastausta.

Vierailija
24/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Havahdutko siihen kun hän katselee sinua. Hymyileekö sinusta entistä enemmän?

No pikkujouluissa selviää viimeistään!

ap

Vierailija
25/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sanallisesti ei ole ilmoittanut mitään. Mutta baarissa (mun mies ei ollut mukana) oli vain mun kanssa. Kävi tuttujen juttusilla, mutta palasi heti takaisin luokseni. Samoin jos kävi baaritiskillä.

Itse kiersin kädet hänen kaulaan ja sanoin että olet aika söpö kaveri ja sulla varmaan pyörii naisia ympärillä tms (ihan tarkkaan en muista, olin humalassa). Mies vain naureskeli ja sanoi ettei niitä nyt kivitettäväksi asti ole ollut. Ei pukannut mua pois, kiersi käden vyötärölle.

Semmosta, pientä.

Vierailija
26/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sanallisesti ei ole ilmoittanut mitään. Mutta baarissa (mun mies ei ollut mukana) oli vain mun kanssa. Kävi tuttujen juttusilla, mutta palasi heti takaisin luokseni. Samoin jos kävi baaritiskillä.

Itse kiersin kädet hänen kaulaan ja sanoin että olet aika söpö kaveri ja sulla varmaan pyörii naisia ympärillä tms (ihan tarkkaan en muista, olin humalassa). Mies vain naureskeli ja sanoi ettei niitä nyt kivitettäväksi asti ole ollut. Ei pukannut mua pois, kiersi käden vyötärölle.

Semmosta, pientä.

ap

Vierailija
27/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Oikeasti olen tosi ujo, en uskalla katsoa kohti. VArsinkaan nyt kun pelkään että ajatukset loistaa mun kasvoilta koko maailman nähtäväksi.

Pikkujouluista en oikeasti tiedä. Satun vain tietämään hänen syntymäpäivänsä (on marraskuun lopussa) ja facebookissa ajattelin niihin aikoihin mainostaa olevani menossa baariin. Jos mieskin sitten eksyy sinne?! Toivon niin.

Vierailija
28/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Oikeasti olen tosi ujo, en uskalla katsoa kohti. VArsinkaan nyt kun pelkään että ajatukset loistaa mun kasvoilta koko maailman nähtäväksi.

Pikkujouluista en oikeasti tiedä. Satun vain tietämään hänen syntymäpäivänsä (on marraskuun lopussa) ja facebookissa ajattelin niihin aikoihin mainostaa olevani menossa baariin. Jos mieskin sitten eksyy sinne?! Toivon niin.

Toivotaan, että saat haluamasi. ;)

Vierailija
29/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Pelottaa haluta mitään. Haaveet ei ole kiellettyjä varatuiltakaan. Kai?

Mulla on tunne että oltaisiin jo edetty jos oltaisiin vapaita. Ellei ole mun omia kuvitelmia oman pääkopan sisällä. Sitähän tunnetusti toivoo ja lukee merkkejä enenmmän kuin mitä niitä välttämättä onkaan.

Vierailija
30/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sanoin, että olisi parempi lähteä kavereidensa luokse, että ei rupee epäilemään mitään. Lähti hymyssä suin, mikä nauratti minua aika paljon.

Vierailija
31/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Mulla on tunne että oltaisiin jo edetty jos oltaisiin vapaita. Ellei ole mun omia kuvitelmia oman pääkopan sisällä. Sitähän tunnetusti toivoo ja lukee merkkejä enenmmän kuin mitä niitä välttämättä onkaan.

kun otit kaulasta kiinni... :)

Vierailija
32/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iskenyt silmäni 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä vain en voi tehdä aloitetta miehen suhteen koska olen varattu. Haluaisin kyllä, mutta en uskalla.

Mun lapseni isä ja kumppanini on 8 vuotta nuorempi (itse olen 35v). Ikä ei oo koskaan ollut mikään ongelma. Ei olla siitä edes kamalasti puhuttu.

Vierailija
33/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kertoo sekin jo aika paljon kun ei työntänyt sinua pois...

kun otit kaulasta kiinni... :)

mies oli humalassa eikä ymmärtänyt mitä teki.

Vierailija
34/39 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaukset ei mennyt putkeen.

"Mies oli humalassa eikä ymmärtänyt mitä teki", oli mun omaa tekstiä ja muut lainausta.

Vierailija
35/39 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, taas.

Vierailija
36/39 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun pedofiilit

Vierailija
37/39 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samassa junassa kun sä. En oikein voi kellekkään kertoa, kaverit pitäis mua täysin hulluna. Pakko myöntää et ikäeroon nähden, ei paha.... ja kesti aika kauan kyllä ettei mitään reisille tullu kuitenkaan. Nyt se on sanottu, huh.

Vierailija
38/39 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret jaksaa ihanan monta kertaa ja jotenkin se yritys/erehdys/oppiminen kiihottaa minua ihan suunnattomasti. Monta poikaa olen tavoille opettanut t:N47

Vierailija
39/39 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mikä kliseinen milf-fantasia. Vaikka naitkin 18-vuotiasta, mitä sitten? Olen itsekin satoja kertoja(itse ollut silloin myös 18v) tehnyt näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi