Maailma on niin julma!!!!!!!!!!Mä en saa tätä kuvaa silmistäni!
Kommentit (30)
Vierailija:
No joo, hyvähän se täällä on ulkopuolisena taivastella mitä pitäisi tehdä.
Että kyllä se on helppo vierestä sanoa mitä pitäisi tehdä?! Tämä nyt on mun mielestä täysin itsestäänselvyys eikä mitään jälkiviisastelua. JOKAISEN aikuisen pitäisi tajuta mitä tuossa tilanteessa tehdään. Näissä tilanteissa ei vaan jäädä miettimään miten toimia. Jotenkin toi sun teksti kuulostaa siltä, että et ole ihan varma itsekään mitä olisit tehnyt. Joten LUE tarkkaan nämä ohjeet ja paina ne mieleen.
Vierailija:
Jotenkin toi sun teksti kuulostaa siltä, että et ole ihan varma itsekään mitä olisit tehnyt. Joten LUE tarkkaan nämä ohjeet ja paina ne mieleen.
Älä ala lässyttämään mulle, en myöskään tarvitse ohjeitasi. Minä tiedän kyllä mitä olisin tehnyt tuossa tilanteessa. Poliisi paikalle ja sillä selvä, mitään muuta ei olisi tarvinnut.
Voi hyvää päivää, miten yksinkertainen ihminen olet!
Baarivosut ja kehonrakentaja-järjenjättiläisvaksit eivät tunnetusti ole niitä fiksuimpia, koulutetuimpia ja vastuuntuntoisimpia ihmisiä maailmassa. Tuollaisten varassa jos maailma pyörisi, niin kyllä olisi huonosti asiat.
Baarin työntekijä teki mitä sillä hetkellä osasi, ei teidän räyhäämisenne täällä asiaa muuksi muuta.
Lopettakaa tuollainen lapsellinen elämöinti ja toivokaa sen sijaan, että lapset löytyvät/ovat löytyneet kunnossa ja että heidän elämänsä saataisiin raiteilleen.
Huostaan saisi ottaa tuollaiset lapset, pois vanhemmilta jotka selkeästi eivät osaa pitää huolta lapsistaan.
Voi rassukoita!
sinne pääsee alaikäiset ilman mitään vaikeuksia, ja varmaan nytkin oli tupa täynnä teinejä dokaamassa. Ei ihme ettei poliisia haluttu sisälle.
ja mitä lie muuta sitten...Baarissa on jotain hämärää,jonka takia lapsia ei sinne otettu poliiseja odotteleen!!! Olen 110% siitä varma!!!
Vierailija:
mutta siksi aikaa joko lapset sisälle tai nainen (tai joku muu) lasten kanssa ulos odottamaan. Jokainen ihminen pystyy päättämään ihan itse mitä tekee vaikka olisi mikä työaika. Mulle ei ainakaan MIKÄÄN työ olisi niin tärkeä että laittaisin itkuisen 2-vuotiaan 10-vuotiaan seurassa sateiseen yöhön!!!