Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kaipuu

Vierailija
14.10.2011 |

naisen syliin. Raastavaa tää identiteettikriisi. Ihana mies ja ihanat lapset. Miksi ihmeessä en voi vain elää tyytyväisenä turhia haaveilematta?

Muilla vastaavaa?

t. + 30v

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koskaan pettäisi miestäni, vaikka joskus kyllä haaveilen naisen kanssa elämisestä, olemisesta, keskustelemisesta, seksistäkin...

Ei tuo bisseys oo mikään syy kahteen suhteeseen. Eri asia jos miehelle ok... oma pääni ei kyllä siinäkään tapauksessa kestäisi kahta suhdetta.

Vierailija
2/18 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka näemmä aloitin melko tarkkaan vuosi sitten... Tuntuu, että noista kipuiluista olisi paljon kauemmin kuin vuosi.

Ihanaa kuinka asiat ratkeavat joskus ajan kanssa itsekseen. Miehen ja lasten kanssa olen onnellinen, ja raastava kaipuu on liuennut kuukausien myötä...

Silti olen varma, että jos syystä tai toisesta joskus elämässäni olisin parisuhdetta etsimässä, takuulla en miehiin vilkaisisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkönen on kakkonen.

Vierailija
5/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että ei se siitä sukuuolesta ole kiinni, vaan ihmisestä johon ihastuu ja jonka kanssa voi tulla onnelliseksi. Ja olenkin onnellinen perheestäni, miehestänikin.

Siksi olenkin niin hämmentynyt tästä naisen kaipuusta, joka tunkee uniin, eikä jätä rauhaan, vaikka kuinka yritän. Muita miehiä en kaipaa, enkä naisistakaan ketään erityistä...

ap

Vierailija
6/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: bisse, ihanan miehen kanssa hyvässä parisuhteessa. Jotain puuttuu silti

Vierailija
7/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat elää rauhassa tuon asian kanssa? kun olis kuitenkin ihan naurettavaa erota hyvästä suhteesta tämän takia, en tosiaan aio pettää tai rikkoa perhettä tämän takia. eikä se ruoho viheriöi aidan takana, sen ymmärrän. mutta kuitenkin Jotain Todella Puuttuu. Voih.

Vierailija
8/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, vaimo, ja sinä mukaan, pidetään hauskaa ja katsotaan miten me kaikkea keksitään olisitko siihen valmis?

Vierailija
9/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin haluan jakaa tunteitani tästä asiasta, joka aiheuttaa ristiriitaa ja on kipeä. Sen verran selkärankainen olen, etten ala sotkemaan elämääni vielä tätäkin enemmän (vaikka ei se muuten sotkussa olekaan, muuta kuin vähän tämä kriisi pääni sisällä).

Ja muutenkaan miehet tai kimppajutut ei kiinnosta. Hyi.

Vierailija
10/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t- 5

Vierailija
11/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useamman naisen kanssa vuosien varrella, mutta kaipuu on jäänyt historiaan ja nyt onnellisessa avioliitossa.

Vierailija
12/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, että luovuit naisista ja vaihdoit mieheen?

Minulla oli ennen nykyistäni suhteita miehiin ja naisiin, mutta jälkimmäisiin ei kovin vakavaa - ehkä en nuorena uskaltanut ajatella, että naisen kanssakin voisi enemmänkin...

Nyt surettaa, kun tuntuu että heitän itsestäni tämän puolen hukkaan - vaikka niinhän se aina elämässä menee, kun jotain valitsee, jää jotain valitsematta. Silti suru on. Vaikka ymmärrän, ettei se naisenkaan kanssa varmasti olisi sen herkumpaa tai kamalampaa, kenties erilaista kuitenkin. Ja sitä kaipaan. Mutta päiväunissa vain.

t. ap

Vierailija
13/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
14/18 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittäisi "pelkkä" seksisuhde, ainakaan nykyään enää. haluan paljon enemmän suhteelta, ja koen, että muut asiat tulee ennen seksiä... vaikka toki siitäkin näen unia...

t. ap

Vierailija
15/18 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei parisuhteessa voi saada kaikkea. Ja niitä puolia, mitä ei saa, voi etsiä muissa ihmissuhteissaan, tietenkin hyvän maun rajoissa - ei siis pettämällä. Minulla tätä "naisen kaipuuta" korvaa hyvät ystävyyssuhteet muihin naisiin ja loputtomat keskustelut taivaan ja maan väliltä, kun oma mieheni ei ole niin pohdiskelevaa sorttia. Toki ihan ystävyyspohjalta vain.

t. toinen bisse

Vierailija
16/18 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ikävä naisen kosketusta.

Elän onnellisessa salaamattomassa sunteessa miehen kanssa (ts.hän tietää, että olen bi ja tahdon tyttöystävän vain itselleni, en kimppaan)

mutta kun bissejä ei löydy!

Joskus on tullut niin kiusallinen väärinkäsitys, etten uskalla enää lähestyä...

Vierailija
17/18 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ikävä naisen kosketusta.

Elän onnellisessa salaamattomassa sunteessa miehen kanssa (ts.hän tietää, että olen bi ja tahdon tyttöystävän vain itselleni, en kimppaan)

mutta kun bissejä ei löydy!

Joskus on tullut niin kiusallinen väärinkäsitys, etten uskalla enää lähestyä...

eikö mies tunne mustasukkaisuutta siitä että pettäisit häntä naisen kanssa?

Vierailija
18/18 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt. Mieheni tietää että olen bi. Olen sen hänelle sanonut jo alkujaan ja että todennäköisesti tahdon tyttökaverin. Se mitä tyttökaverin kanssa tekisimme, ei kuulu kenellekään muulle kuin miehelleni ja hänestä asia on ok. Hän siis hyväksyy, jos saisin tyttöystävän ja sen mitä tekisin tai jättäisin tekemättä tyttöystävän kanssa.

Eli: Asia on AINOASTAAN mieheni, minun ja mahd. tyttöystävän keskinen.

Kirjoitin tälle palstalle vastaukseni vain kertoakseni ap:lle että samat toiveet on täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä