Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin töihin joulunalusajaksi (kotiäiti)?

Vierailija
14.10.2011 |

Asun Lahdessa. Mistä kotiäidin kannattaa kysellä joulunalusajaksi iltatöitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai marketiin tai tavarataloon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut kotiäitiaikanani joulutöissä Pentikillä (tosin jo aiemminkin), oikein mukavasti tuli lisätienestiä kotonaolijalle.

Vierailija
4/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, jos haen joulukorttien lajitteluun muutamaksi viikoksi töihin, niin onko IHAN pakko naputtaa hakujärjestelmään kaikki aiemmat työpaikat?!

En päässyt alkua pidemmälle, kun halusin palata toiselle välilehdelle kurkkaaman jotain asiaan liittyvää, ja kun yritin palata hakulomakkeeseen, en enää löytänyt sitä...! Yritin aloittaa alusta, ja kas kummaa, s-postiosoitteeni oli jo käytössä joten en päässyt jatkamaan. Olin siis jo aiemmin täyttänyt s-postitietoni, ja nyt kun uudestaan alusta yritin, niin eipä onnistunut. Järjestelmä oli jo rekisteröinyt osoitteeni...huoh.

Oisikohan MITÄÄN mahkuja ihan soittamalla saada paikkaa? Tekeeköhän rekrytointia edes kukaan täällä Lahden päässä, vaiko jossain keskitetysti Helsingissä...Että kelle sitä tässä nyt soittelis?

HR Lahti kai...jos sellaista on...

ap

Vierailija
5/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Pentikistä. Mutta en tiedä mitkä mahkut päästä ihan tyhjästä. Mulla ei ole MINKÄÄNLAISTA kassakokemusta esim.

ap

Vierailija
6/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon,öihin, viikonloppuihin ? Kummasti kun lomat ja viikonloput lähenee, vakkariporukka päiväkodeista vähenee saikulle yms ? Täällä periferiassakin ottavat mielellään iltoihin vaikka kuudeksi tunniksi töihin esim 17-22 vuoropäikkyyn.

Tosin mulla on alan koulutus mutta kotiäidit rules sijaisina :)

Vierailija
7/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon,öihin, viikonloppuihin ? Kummasti kun lomat ja viikonloput lähenee, vakkariporukka päiväkodeista vähenee saikulle yms ? Täällä periferiassakin ottavat mielellään iltoihin vaikka kuudeksi tunniksi töihin esim 17-22 vuoropäikkyyn. Tosin mulla on alan koulutus mutta kotiäidit rules sijaisina :)

Mun kokemukseni rajoittuu kahteen omaan lapseen ja yhteen aupair-vuoteen :)

Mutta ihan varteenotettava ajatus, kiitos!

ap

Vierailija
8/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehelle. Turussa on jo haku päällä joulukiireitä varten.