Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vr:n perimä lisämaksu kun lippu ostetaan junasta.

Vierailija
14.10.2011 |

Kaikkihan tietää, että onkelmia tulee kun koittaa ostaa lippua netistä tai automaatilta.

Jos on kiire junaan ja lippua ei saa ostettua etukäteen ja perivät sen maksun junassa niin luuleeko ne että matkustajia riittää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, että onkelmia tulee kun koittaa ostaa lippua netistä tai automaatilta.

Jos on kiire junaan ja lippua ei saa ostettua etukäteen ja perivät sen maksun junassa niin luuleeko ne että matkustajia riittää?

Minä ostin rautatieasemalta.

Vierailija
2/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monopoliasema ja monille juna on järkevin kulkuneuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auki aamusta hetken ja sitten iltapäivällä toisen hetken ja siinä kaikki.

Vierailija
4/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipunmyynti oli kiinni ja lippuautomaatti rikki! Kiitos vaan VR, bussikin on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
5/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytäntö onkin muuttunut sellaiseksi, että lisämaksu peritään AINA. Myös vaikka lipunmyyntiautomaatti olisi rikki.

Tuo on niin törkeää ja ihmisiä eriarvoistavaa, että olenkin päättänyt siirtyä käyttämään busseja. Onneksi Matkahuolto liikennöi kaikkiin niihin paikkoihin, joihin olen tähän asti kulkenut junalla.

Vierailija
6/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällöinkin uudistuksen myötä joutuu maksamaan lisämaksua junasta ostettaessa. Tämä on minusta törkeää.

Itse kuljen melko paljon tällaiselta pieneltä "kylmäasemalta". Ennen vaihdoin Helsinkiin mennessä z-junaan Lahdessa. Nykyisin en viitsi enää vaihtaa sillä suorilla taajamajunayhteyksillä maksua ei peritä, vain jos on vaihtoyhteys tai kyseessä muu kuin taajamajuna. Matka-aika on pidentynyt, muitta ei niin paljon että olisin valmis maksamaan siitä 5e.

Vierailija
7/8 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämaksu on kuusi euroa.

Vierailija
8/8 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auki aamusta hetken ja sitten iltapäivällä toisen hetken ja siinä kaikki.

ainakin ennen tota uudistusta ollut niin, että jos aseman lipunmyynti ei ole auki siinä juuri ennen junan lähtöä, junassa ei peritä lisämaksua. Jos taas se lipunmyynti ois ollu auki, lisämaksu peritään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan