Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäsirkkojen maanantai!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan hei, ja onnea uusille plussille, tervetuloa mukaan, meitähän on oikein mukavan kokoinen porukka kasassa.

Tunti meni kun lueskelin kaikki pinot viime torstilta tähän päivään. Mutta mukava on lueskella kuulumisia.

Reissu meni hyvin, vaikken salassa saanut pysymäänkään raskautta. Sain luvalla jäädä nukkumaan illalla, kun muut lähti baarikierrokselle, teki hyvää nukkua ilman yöheräilyjä =)

Just varasin neuvolan vaikka olin ajatellut venyttää pidemmälle mutten kuintenkaan malttanut. Sain ajan 30.11. Oletteko muuten ajatellut ottaa esikon mukaan neuvolaan, vai hankkia hoitajan siksi aikaa? Ajattelen kauhulla missä kunnossa koko terveyskeskus on jos otan tuon " tornaadon" mukaan.

Omassa olossa ei ole tapahtunut oikein mitään muutosta suuntaan tai toiseen, joten lähden hakemaan puita sisälle.

Aurinkoista tiistain jatkoa kaikille!

Pepsis rv5+1

Vierailija
22/22 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruska: Yes, kiitos, huh! Oon tosi onnellinen, että sullakin on turvotusmaha! =) Mulla on ollut pari päivää ihan mieletön pallo, samanlainen kuin esikoisesta tyyliin rv 25!! Esikoista odottaessa oli pallomaha vain iltaisin, nyt aamusta iltaan. Kääk, noloa jäädä raskaudesta kiinni ison mahan takia ja kertoa, että on rv 6+ ;)... No, yritän vetää vatsaa sisään. Heikko olo, pyörryttää ja väsyttää ihan älyttömästi, oksentanut en oo vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla