Miksi Meidän perhe -lehden toimituksen väki
työntää omia lapsiaan lehtijuttuihin ja blogeihin?
Olen ihmetellyt jo jonkin aikaa tätä.
Lehdessä toimituksen esittelyssä on kuvat lasten kera ja lasten nimetkin mainittu. Ei kai ne lapset kuulu toimitukseen?
Toimituksen blogeissa puhutaan koko ajan lasten tekemisistä kuvien kera.
Lehdessäkin on juttuja näiden ihmisten lapsista.
Minusta on varsin omituista tällainen toiminta. Eikö oikeasti ole muuta kirjoitettavaa ja kuvattavaa kuin oma elämä vai ovatko kaikki ko lehden toimituksessa työskentelevät wannabejulkkiksia?
En ole missään muussa lehdessä havainnut samaa ilmiötä.
Kommentit (9)
esimiehet haluavat, että toimitus tulisi lähemmäksi lukijaa tuomalla omat lapsensa esiin. Että tulisi vaikutelma "me olemme kuin te".
Tuskin toimituksen väki mitään wanna be julkkiksia on. Harva toimittaja nimittäin on, pomot vaan käskee antaa itsestään. Osa työtä joissain lehdissä.
saisin oman mussukkani naaman lehteen? vauva tai meidän perhe?
esimiehet haluavat, että toimitus tulisi lähemmäksi lukijaa tuomalla omat lapsensa esiin. Että tulisi vaikutelma "me olemme kuin te". Tuskin toimituksen väki mitään wanna be julkkiksia on. Harva toimittaja nimittäin on, pomot vaan käskee antaa itsestään. Osa työtä joissain lehdissä.
Lapseni ei tehtävä ei ole pönkittää tai edistää uraani.
onhan lapsellakin oikeus yksityisyyteen. Tosi kiva kun tulet teini-ikään ja ventovieraatkin tietävät, kuinka sait pienenä tuntikausien raivareita, olit yökastelija 12-vuotiaaksi tai pelkäsit kuollaksesi koiria...
ihmisiä on erilaisia. Jotkut jopa tarjoavat lapsistaan juttuja lehteen. On tuo minusta kuitenkin aika viatonta moneen oikeaan tyrkkyyn nähden. Jokainen vanhempi tekee itse valinnan, mihin rajan vetää.
Tarkoitin vain sitä, ettei toimituksen väen motiivit lasten esittelyyn ehkä aina lähde heistä itsestään, mutta toki jokainen valinnan tekee itse.
esimiehet haluavat, että toimitus tulisi lähemmäksi lukijaa tuomalla omat lapsensa esiin. Että tulisi vaikutelma "me olemme kuin te". Tuskin toimituksen väki mitään wanna be julkkiksia on. Harva toimittaja nimittäin on, pomot vaan käskee antaa itsestään. Osa työtä joissain lehdissä.
Lapseni ei tehtävä ei ole pönkittää tai edistää uraani.
Ihanko oikeasti joku toimittaja esittelee kuvan kanssa 12-vuotiasta kastelijaa. Ihan törkeää! Kerro ainakin nimikirjaimet, jos et koko nimeä halua paljastaa. Minulle ei tule Meidän perhettä.
Pienet arkiset asiat on ihan ok ja niistä on kiva lukea, mutta tuossahan jo koulukaveritkin alkaa kiusata!
onhan lapsellakin oikeus yksityisyyteen. Tosi kiva kun tulet teini-ikään ja ventovieraatkin tietävät, kuinka sait pienenä tuntikausien raivareita, olit yökastelija 12-vuotiaaksi tai pelkäsit kuollaksesi koiria...
Ketään ei voida velvoittaa tuomaan lastaan nettien sivuille ja lehden sivuille työpaikan vuoksi!
joita vanhemmat on hankkineet itseään varten ja joita sitten esitellään lehdissä kuin jotain söpöjä tavaroita tai lemmikkieläimiä. Minusta aivan asiatonta sekoittaa oma yksityinen elämä ja lastensa elämä työhön.
siihen, että lehden aiheena on perhe-elämä?