Salasuhde
Monellako on ollut tai on salasuhde vaikka on parisuhteessa? Ja mille asteelle olette vieneet suhteen seksin parissa? Itsellä tilanne jossa jotain saattaa tapahtua pian, kääks
Kommentit (42)
^^ Usko huviksesi jo äitiintynyttä naista, neljä vuotta on todella lyhyt aika. Itselläni oli sinun iässäsi takana 6 vuotta ja kaikki intohimo pois. Ihastuin toiseen ollessani ilman hormoneita ja ihmettelin pitkään miksi, kun kaikki oli periaatteessa hyvin. Ei vain exän kanssa sovittu yksiin niin hyvin kuin olin kuvitellut. Nyt on avioliittoa takana 8 vuotta, kolme lasta, tulta ja tappuraa, riidellään ja rakastetaan kovaa. Joka päivä on intohimoinen ja rakkaus saa pään sekaisin vieläkin ihan kuin 10 vuotta sitten. Olen onnellinen! Ja tiedän miehenkin olevan. Me olemme täydellisen sopivat toisillemme.
Erot on aina vaikeita, nuorena varsinkin. Ei ollut minullakaan helppoa vaikka itse olin se, joka lähti. Silti teki niin pahaa. Mutta en olisi koskaan saanut tällaista onnea kuin minulla on nyt. Toivon, että kaikki löytäisivät itselleen sen täydellisen sopivan ja voisivat kokea saman onnen kuin millä minua on siunattu.
Voithan kokeeksi pyytää jättämään vähäksi aikaa pilsut ja katsoa palaako halut. Muyten tuota suhdetta jatkaessa povaat itsestäsi yhtä näistä 40v täysin seksittömissä liitoissa olevaa. Lainat ja lapset jne. Jonon jatkoksi vain.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:24"]Onneks on muitakin. En ole ainoa bitch :) N42 [/quote] Et ole, meitä riittää. Onneksi riittää myös miehiä, joita vielä seksi kiinnostaa. :) N40
[/quote] Mielenkiintoista ;) / vilivallaton
Uskomatonta tää huorien määrä. Ihan turhaa yrittää vierittää toisen syyksi (miehen). Huora on huora ja piste.
Itse olen löytänyt näitä tyhmiä pettäjä horoja "urallani" todella monta. Aina sama itku, ku ei se oma mies ja silleen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:24"]
Uskomatonta tää huorien määrä. Ihan turhaa yrittää vierittää toisen syyksi (miehen). Huora on huora ja piste.
Itse olen löytänyt näitä tyhmiä pettäjä horoja "urallani" todella monta. Aina sama itku, ku ei se oma mies ja silleen.
[/quote] Olet väärässä jos väität heitä huoriksi, sorry vaan sulla on hyvin kapea elämännäkemys.
Valitettavan monella miehellä on tärkein SE pullo, jolloin vaimo jää pärjäämään ilman hellyyttä. Ymmärrän heitä jos he hakevat hellyyttä muualta. / N45
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:31"]
Kyllä olen 23. Olen seurustellut kyseisen henkilön kanssa jo melkein 4 vuotta. Suhteen alussa se seksi oli jotain sanoinkuvaamatonta, sitä oli aina, joka päivä. Tätä kesti noin vuoden. Sitten jostain kumman syystä se alkoi hivuta pois ja en tiedä syytä. Naiseni käyttää niitä epilsuja, ei halua vaan menkkoja. Ja ei, ei ole lapsia vielä vaikka niitäki minä haluaisin joskus. Oman kodin, työn josta pidän, pari ihanaa mukulaa ja vaimo joka jaksaisi täyttää ne tarpeet joita haluan. Ja en ole kyllä ehtimässä parempaa puoliskoa tällä hetkellä. Tiedän että ehkä täälläki on naisia jotka kaipaa jotain adreaniilia elämäänsä jne. Ja en kyllä edes tiedä miks alunperinkään tänne aloin avautumaan..
[/quote]
Jo tuo että nainen arvostaa enemmän puuttuvia menkkoja kuin seksielämää on hälytysmerkki. Mitäs luulet tuollaisen naisen valitsevan lasten teon jälkeen, kun valittavana on menkat ja edes jonkinlaiset seksihalut tai kierukka ja ei lainkaan haluja? Toinen mitä kannattaa varoa on nainen, joka tarvitsee paljon enemmän unta kuin itse. Sellainen vaan nukkuu tyytyväisenä, kun itsellä on turvonneet vesimelonit housuissa.
Juokse jo, ja lujaa.
M43
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 01:34"]
Olipa sairasta verrata salasuhdetta siihen että ajaa autolla jonkun yli ! Ihan oikeesti, tottakai pettäminen tuntuu toisesta aina pahalta, mutta onko se välttämättä aina väärin ? Omassa tapauksessa exäni ajoi minut siihen tilanteeseen että otin toisen miehen, enkä ole katunut. Juurikin kiitos salasuhteeni, exäni on nyt nimenomaan exä, enkä luultavasti olisi päässyt hänestä eroon ilman salasuhdetta.
[/quote]
Niin että salasuhde on hyväksytty jos siitä on itselle jotain hyötyä?!?
Olisit sä eron saanut ilman salasuhdettakin. Sillä on ihan turha pettämistä perustella.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 08:49"]
Mulla on sellainen salasuhde, että tapaan yhden miehen joka kerta talvilomalla Lapissa Levillä. Asutaan aivan eri puolella Suomea, joten me emme ole tekemisissä muulloin, kyse on vain seksistä. Aina ennen talviloman alkua tekstailemme ja varmistamme, että molemmat pääsevät.
Nyt ollaan tavattu kolmena talvena ja loma on ollut taivallista. Parisuhdekin voi tosi hyvin aina loman jälkeen. Menen tuttujen naisystävien kanssa, joten mies ei ole koskaan ollut huolestunut. Onneksi mieheni ei tiedä noiden naisystävieni toilailuistakaan, koska meno on aika villiä ja vapaata, vaikka hekin ovat naimisissa. En koe syyllisyyttä, koska talvilomaa lukuunottamatta olen tosi uskollinen miehelleni ja kaiken lisäksi tuotahan harrastavat kaikki Levillä.
[/quote]
Et koe syyllisyyttä koska petät "vain" säännöllisesti kerran vuodessa?!?
Itselläni oli aikanaan jonkin aikaa salasuhde, koska olin silloin huonossa suhteessa, jossa ei ollut ollenkaan läheisyyttä. Nykyään salarakkaan löytäminen on kyllä paljon helpompaa kuin aiemmin. Netissä on helppo tutustua uusiin ihmisiin.
http://www.seksisuhde.net/salasuhde/
Tuossa on yksi sivusto salasuhteista kiinnostuneille.
Mulla on ns.kulissiliitto, siksi salasuhteita jo yli 10v, en kadu mitään / M42
En voisi kuvitella eläväni ilman salarakastani. Parasta elämää mitä kuvitella voi. Pakko "nähdä" vähintään 2 kertaa viikossa, muuten iskee karmeat vieroitusoireet ja karmean tuskainen ikävä. Joskus ei vaan oman puolison kanssa toimi asiat. Eli täällä eletään kai vaan kerran jotta antaa palaa!!
Oma maailma omat säännöt:(
Minulla on ollut monta salasuhdetta molempien vaimojen aikana. Yksi suhteista on alkanut jo 1988 ja viimeksi pantiin kuukausi sitten. Uusi on vireillä taas, enkä tiedä vielä tarkkaan milloin häneltä saan. Semmoisia on, jotka haluavat tilata minut milloin minulle sopii. Yksi näistä jutuista johti lapseenkin, mutta lapsi ei ole nimissäni. Yksi toinen juttu johti raskauteen ja keskeytykseen.
Oma vaimo on ihana. Jostain syystä en osaa olla kuitenkaan jatkuvasti hankkiutumatta vieraisiin.
Mulla on sellainen salasuhde, että tapaan yhden miehen joka kerta talvilomalla Lapissa Levillä. Asutaan aivan eri puolella Suomea, joten me emme ole tekemisissä muulloin, kyse on vain seksistä. Aina ennen talviloman alkua tekstailemme ja varmistamme, että molemmat pääsevät.
Nyt ollaan tavattu kolmena talvena ja loma on ollut taivallista. Parisuhdekin voi tosi hyvin aina loman jälkeen. Menen tuttujen naisystävien kanssa, joten mies ei ole koskaan ollut huolestunut. Onneksi mieheni ei tiedä noiden naisystävieni toilailuistakaan, koska meno on aika villiä ja vapaata, vaikka hekin ovat naimisissa. En koe syyllisyyttä, koska talvilomaa lukuunottamatta olen tosi uskollinen miehelleni ja kaiken lisäksi tuotahan harrastavat kaikki Levillä.
Olen nainen, avioliittoa takana pian 15 vuotta, lapset tehty. Olen periaatteessa ihan onnellinen liitossani, arki toimii ja seksikin mutta silti olen tälläkin hetkellä salasuhteessa joka on jatkunut jo pian vuoden. Seksi hänen kanssaan on aivan toisenlaista, siihen liittyy hieman sitomista ja leluja. Taivaallista nautintoa, toisenlaista kuin oman mieheni kanssa.
Tämänkin suhteen rinnalla vilkuilen sivuille mutta en lähtisi panemaan ketään. Olen tyytyväinen ja tyydytetty :)
N40
Olikohan tuo tarkoitettu vitsiksi vai eiko 10 tajua kuinka pöljältä kuullostaa:
"Olen 26v varattu mies, ja haluaisin salasuhteen .....Olen ehdottoman 100% luotettava."
Olipa sairasta verrata salasuhdetta siihen että ajaa autolla jonkun yli ! Ihan oikeesti, tottakai pettäminen tuntuu toisesta aina pahalta, mutta onko se välttämättä aina väärin ? Omassa tapauksessa exäni ajoi minut siihen tilanteeseen että otin toisen miehen, enkä ole katunut. Juurikin kiitos salasuhteeni, exäni on nyt nimenomaan exä, enkä luultavasti olisi päässyt hänestä eroon ilman salasuhdetta.
Kyllä olen 23. Olen seurustellut kyseisen henkilön kanssa jo melkein 4 vuotta. Suhteen alussa se seksi oli jotain sanoinkuvaamatonta, sitä oli aina, joka päivä. Tätä kesti noin vuoden. Sitten jostain kumman syystä se alkoi hivuta pois ja en tiedä syytä. Naiseni käyttää niitä epilsuja, ei halua vaan menkkoja. Ja ei, ei ole lapsia vielä vaikka niitäki minä haluaisin joskus. Oman kodin, työn josta pidän, pari ihanaa mukulaa ja vaimo joka jaksaisi täyttää ne tarpeet joita haluan. Ja en ole kyllä ehtimässä parempaa puoliskoa tällä hetkellä. Tiedän että ehkä täälläki on naisia jotka kaipaa jotain adreaniilia elämäänsä jne. Ja en kyllä edes tiedä miks alunperinkään tänne aloin avautumaan..