aisurin rouvan fantasia
Moi
kuinka moni rouva oikeasti nauttii aisurimiehensä alistumisesta ja siitä että tämä aisuri mahdollistaa naiselle lukuisia kokemuksia vieraiden miesten parissa?
Itseäni kiinnostaisi olla tuollaisen rouvan kanssa jossa aisuri joutuu katselemaan/kuuuntelemaan miten rouva nauttii toisen käsittelyssä
Herra40+
Kommentit (13)
onhan sekin kenties ratkaisu ;)
Herra40+
Jossain keskustelussa sanottiin että kukaan ei huoli huorana toiminutta naista puolisokseen. Kyllä minulle miehenä kelpaisi. Tärkeää tietty että muuten synkkaa.
Minusta olisi vaan kiihottava ajatella miten monta miestä puoliso on saanut. Mulle kävisi vaikka yhä tekisi sellaisia hommia...
Sikäli aisuri olen...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:21"]
Jossain keskustelussa sanottiin että kukaan ei huoli huorana toiminutta naista puolisokseen. Kyllä minulle miehenä kelpaisi. Tärkeää tietty että muuten synkkaa.
Minusta olisi vaan kiihottava ajatella miten monta miestä puoliso on saanut. Mulle kävisi vaikka yhä tekisi sellaisia hommia...
Sikäli aisuri olen...
[/quote]
Varsinainen aisuri en ole mutta minua kanssa kiihottaa naidessa ajatella miten vaimo on ollut muiden miesten pantavana....jos nyt antaisi vieraalle niin tuskinpa olis ihan yhtä kiihottavaa
Tiedän tai oikeammin tunnen vaimonikin ajattelevan joskus saavansa vierasta.
Saattaa kysyä minulta mitä ajattelen... ja kun esitän vastakysymyksen, tunnen kalullani kuinka hän kostuu entisestään
Tyttöystäväni strippasi aikoinaan ravintoloissa ja muuallakin ja antoi siinä samassa monelle, joskus ilmaiseksikin. Autolla vein häntä ja strippijutuissa toimin laskuttajana yms. Se oli tavallaan rankkaa, mutta todella kiihottavaa. Hän ei aina halunnut sitten minulta muuta kuin hellimistä ja kehuja, paikat hieman kipeinä, eli kai aisuri olin siten. Harrasti myös ammattitanssia, niin pysyi kunnossa todella vaikka välillä aikalailla viihteellä oltiin... nyt en tiedä missä menee, mutta mahtavaa oli!!!
Vierailija kirjoitti:
Sikäli aisuri olen...
Minä olen toiminut maksullisena ja toimin yhä satunnaisesti, ja se on aina ollut miehelleni ok, jopa kiihottaa jos olen nauttinut.
Saan hänen puolestaan harrastaa seksiä muiden kanssa jos haluan, kunhan kerron hänelle. 
Joskus seukkasin naisen kanssa joka oli tehnyt keikkaa maksullisena ja mielenkiinnolla kuuntelin kokemuksia. Suhde loppui koska hän alkoi lesboksi.
Olen monesti fantasioinut että parturi kampaaja vaimoni myisi palvelua mies asiakkaille ja itse olisin verhon takana kahvihuoneessa ja kuulisin kaiken.
Niin tätä päivää ja kaikki voi pahoin
Seipäät on aisarouvan fantasia, ettei tartte loputtomasti kannatella.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:21"]
Sikäli aisuri olen...
Varsinainen aisuri en ole mutta minua kanssa kiihottaa naidessa ajatella miten vaimo on ollut muiden miesten pantavana....jos nyt antaisi vieraalle niin tuskinpa olis ihan yhtä kiihottavaa
Liippaa läheltä, oma vaimoni oli näin
 kohteliaasti muotoiltuna selkäni takana verrattain antelias villeinä nuoruus vuosina, tuli liukkaillakin oltua kerran jos toisenkin. Vaikka se silloin koville ottikin kun petollisuus selvis, liukkaista puhumattakaan, niin jostain syystä nyt vuosien jälkeen se meinaa yllättäen ottaa koville ihan eri merkityksessä kun mielikuvitus pääsee valloilleen. Mutta vain mielikuvituksessa, en tasan tarkkaan suostuisi katselemaan vaimoa muiden pantavana tosielämässä
Minä olen vaimolle kertonut että saa naida muuden kanssa. On luvannut näin toimia 😅
Naimalla huoran pääsee varmasti kokemaan tuollaisia katseluhetkiä ja samalla tulee rahaa taloon. Ei huonompi vaihtoehto.