Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä parisuhteessa elävä nainen, miten miehesi suhtautuu sinun menoihisi ilman häntä?

Vierailija
14.10.2011 |

Tarkoitan siis kaikenlaisia menoja: ystävien tapaamista lasten kera, ystävien tapaamista ilman lapsia. Mahdollisia työhön liittyviä erimittaisia kotoa poissaoloja, juhlimassa käymistä jne jne...mitä vain.

Pointtina siis, että kuinka puolisosi suhtautuu? Vastustaako hän ja mistä syystä? Onko hänellä minkäänlaista ikäänkuin "negatiivisuutta" menojasi kohtaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia menoja. Toki pitää varmistaa, ettei mene päällekkäin.

Vierailija
2/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on kyllä kateellinen sekä mun kavereista että harrastuksesta. joskus tulee kitkerää kommenttia. suurin osa urheilukavereista on miehiä, ei onneks ole mustasukkainen sillä tavalla. mustasukkainen ystävistä yleensä, itsellä kun ei niitä niin paljon ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä on kiva että mä olen aktiivinen. Harrastan säännöllisesti urheilua ja taiji'ta, käyn leffassa, ystävieni kanssa ulkona. Ei se tykkäis yhtään että mä nököttäisin vain kotona tai lähtisin ulos pelkästään sen kanssa. Sama toisin päin, en minäkään mistään kotona nyhjäävästä sohvaperunasta perustaisi.

Vierailija
4/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on positiivinen. Yrittää aina järjestää, että pääsisin menemään haluamiini juttuihin, jopa perumalla tai järjestelemällä omia menojaan. Toki olemme tasapuolisia ja harvemmin tulee päällekkäisyyksiä. Yritämme katsoa, että jos toinen on mennyt viime aikoina paljon niin sitten on toisen vuoro. Ja aina kun toinen oli hoitovapaalla niin hoitovapaalainen sai mennä enemmän iltaisin.

Meillä on 1 3-vuotias lapsi ja toinen tulossa.

Vierailija
5/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet potentiaalisesti paskassa ihmissuhteessa ja suosittelen, että luet a.o. kirjan. Eksäni oli varsinainen hellapoliisi ja yritti rajoittaa menojani, nyksäni antaa mennä ja on vaan iloinen, että mulla on kivaa. Jää mielellään lapsenvahdiksi, toki lapset ovat jo isoja.

En enää ikinä aio suostua suhteeseen, jossa minua ei kohdella aikuisena.

Inside the Minds of Angry, Controlling and Abusive Men by Lundy Bancroft

Vierailija
6/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin kaivataan.

ap

Vierailija
7/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle aika sama jos menen tyttökavereiden kanssa ja päivällä. mm. vaikka shoppailemaan.

eriääni kellossa jos menisimme juomaan jne. On jostain syystä erittäin mustasukkainen musta, ja inhoaa ajatusta että menen baariin. itseasiassa toissapäivänä kun vietin synttäreitäni ystävien kanssa, ja mun piti sitte päästä klubilla käymään kun moneen vuoteen ollut. niin arvatkaas änkeskö mies mukaan.. olis ollu kiva olla ihan ystävienkanssa mutta kehannu miestä kieltääkään tulemasta kun nätisti kysyi.

eli niin ja näin. mies ei myös päästänyt mua ystävieni kanssa ruotsin risteilylle, mutta itse lähti pikkujouluja viettämään työpaikkansa kanssa englantiin. ei kuulemma ole sama asia ryypätä työkavereiden kanssa erimaassa kuin ystävien kanssa laivalla. katkera olen yhä, ja myös riitoja tullut tästä että en saa minnekään mihin oikeasti haluaisin, niin mennä ilman pskaa omaatuntoa. mies myöntää ongelmansa mutta ei ole oikein vielä tehnyt asialle mtn

Vierailija
8/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin menossa tyttöporukan kanssa ulos. Mutta näitä ei enää juuri tapahdu muutenkaan. Firman pikkujouluihin lähden joka tapauksessa, eikä mieheni siitä varmaankaan tykkää, mutta pitää nykyään mölyt mahassaan. On tavallaan mustasukkainen, mutta on vuosien saatossa oppinut olemaan hiljaa.

Toinen asia olisi, jos lähtisin tyttöporukalla vaikka etelään viikoksi, josta kerran mainitsin, niin sitä hän ei ymmärtäisi.

Vierailija
9/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tuppaudu viemään ja hakemaan.

Juuri viime viikonloppuna olin pitkällä viikonloppureissulla Pietarissa työkavereiden kanssa. Huomenna menne yksin Tampere-taloon katsomaan Stage-esityksen.

Liikun aika paljon sekä ystävien että työkavereiden kanssa, jonkun verran myös yksin.

Shoppailemassa, syömässä, harrastuksissa, elokuvissa, baarissa, yökerhossa, matkoilla, missä nyt yleensäkin ihmiset liikkuvat.

Mies kulkee omien intressiensä mukaan, kaverinsa kanssa keikoilla usein, vähemmän ehkä kuin minä.

Kunhan sovittaen ettei osu päällekkäin, tai jos osuu, että saadaan lapsenvahti.

Vierailija
10/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne änkeää mukaan, jos olette tyttöporukalla iltaa istumassa? Tämä on jotain sellaista, mitä en voi käsitää. Ettei aikuinen ihminen saa viettää omaa aikaa omien ystäviensä kanssa?

Tai matkustaa ystäviensä kanssa?

Vierailija
11/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa minun viettää aikaa ystävieni kanssa - olivat sitten miehiä tai naisia, nautin alkoholia heidän kanssaan tai en, tapasimmepa sitten päivällä tai illanvietossa. Sama koskee myös minua miehen menojen suhteen. Reiluuden ja rehellisyyden nimiin perustuu meidän suhde. Jos ei kiinnosta, kumpikin tietää missä ulko-ovi on.

Vierailija
12/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne änkeää mukaan, jos olette tyttöporukalla iltaa istumassa? Tämä on jotain sellaista, mitä en voi käsitää. Ettei aikuinen ihminen saa viettää omaa aikaa omien ystäviensä kanssa? Tai matkustaa ystäviensä kanssa?

En voisi olla sellaisen miehen kanssa, kerta kaikkiaan. Häpeäisin silmät päästäni ja se söisi rakkaudenkin. Tiedän kyllä yhden sellaisen miehen, tuttavaperheessä. On yleisen naurun aihe.

Vierailija
13/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieluiten pitäisi sopia etukäteen ettei tule päällekkäisyyksiä/saadaan lapsenvahti, mutta ei spontaanitkaan ole poissuljettuja. Jos on tosi paljon menoja, ne ärsyttäät - ja ihan samalla tavalla jos miehellä on tosi paljon menoja, se ärsyttää minua.

Jos on pitkään niin etten käy missään, mies patistaa tuulettumaan.

Vierailija
14/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luottamus pelaa molemminpuolin. Mies käy kavereidensa kanssa juhlimassa ilman minua ja minä samoin ilman häntä. Hyvin harvoin edes päästään yhdessä baariin. Sukujuhlissa ja kavereiden luona käydään yleensä yhdessä mutta aina ei toinen pääse, silloin mennään yksin tai lasten kanssa.

Ainoa syy minkä vuoksi vastustaisi yksin menojani, olisi se että alkaisin juoksemaan jatkuvasti muualla enkä viihtyisi kotona. Silloin tosin olisi jo muut ongelmat takana.

Vierailija
15/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voisi vähempää kiinnostaa mihin menen ja koska. Se on mielellään lasten kanssa keskenään.

Vierailija
16/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jopa kehoittaa mua lähtemään kavereille, bilettämään tai shoppailemaan. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
17/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei myös päästänyt mua ystävieni kanssa ruotsin risteilylle, mutta itse lähti pikkujouluja viettämään työpaikkansa kanssa englantiin.

Ei päästänyt? Mitä helvettiä? Sitoi (tai teippasi) sut tuoliin?

Vierailija
18/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aika erilaisia omien menojemme suhteen. Mieheni ei ole kovin sosiaalinen ja on lähes aina vain kotosalla. Minä taas kaipaan välillä kavereidenkin seuraa ja mies ymmärtää asian kyllä hyvin. Monesti itsekin ehdottaa, että nyt en ole ollut hetkeen missään itsekseni että haluaisinko lähteä moikkaamaan jotain kaveria tms.

Minulla on myös useita miespuolisia kavereita eikä mies ole koskaan ollut mustasukkainen. Hän tuntuu hyvin tietävän ettei siihen ole syytä :)

Vierailija
19/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies myöntää ongelmansa mutta ei ole oikein vielä tehnyt asialle mtn

Pitäiskö sun tehdä? Erota esim. tollasesta holhoojasta?

Vierailija
20/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin saa mennä ja tulla miten tykkää. Ainoa, mistä erikseen sopimalla sovitaan on ravintolailtojen jälkeinen yöpyminen: kavereille / hotelliin menosta on ilmoitettava etukäteen.

Hyvin on sujunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän