Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä tuli kamala olo, ärähdin taaperolle...

Vierailija
14.10.2011 |

Olin eilen iltavuorossa ja pääsin nukkumaan vasta tosi myöhään. Aamulla 2v. heräsi jo viideltä eikä suostunut nukkumaan enää. Itse olin sitten tosi väsynyt. Lapsi on kitissyt koko aamun milloin mistäkin ja aamupalapöydässä sanoin kiukkuiseen äänensävyyn että mikä per**le sulla oikein on. En huutanut, mutta kuulostin varmaan aika kiukkuiselta. Lapsi oli hiljaa tuon jälkeen ja tuijotti ihmeissään.:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on elämää ja niin normaalia. Ei saisi, mutta lapsi ei tuohon hajoa.

Vierailija
2/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksihän ne lapset on perheessä, että niille voi olla paha ja ilkeä, kun itseä ottaa päähän. Ei ne siitä rikki mene ja voithan aina teipata sen ipanan pöytään kiinni ja mennä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niille voisi tehdä, jotta jaksaisivat aina iloisin mielin tehdä velvollisuutensa?

Vierailija
4/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä me äiditkin ollaan. Harmittaahan moinen, varsinkin jos noin "pahasti" sanonut (vaikka eihän lapsi siitä ymmärrä kuin sen kireän äänensävyn), mutta pian se unohtuu. Kyllä on ihmisellä oikeus olla joskus pahalla päällä, sille nyt vaan ei voi mitään. Ja joskus pääsee sammakoita. Ollaan onnellisia että se taitaa olla sekä teillä, että meillä hyvin hyvin harvinaista kuitenkin, kun tällainen aihe saa sinut aloituksen tekemään :)

Tsemiä päivään, toivottavasti ensi yönä saat levättyä!

Vierailija
5/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapselle saa suuttua tai olla kiukkuinen?

Vierailija
6/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli varmaankin sen takia, että eihän lapsi oikeastaan tehnyt mitään väärää. Kitisi varmaan koska oli itsekin väsynyt kun heräsi niin aikaisin. Ja mulla sitten paloi pinna siihen. Mutta kiitos tsemppauksista, tuli jo vähän parempi olo vaikka en tuossa tilanteessa kovin oikeaoppisesti toiminut.