Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ripsari ja luomiväri- saa maksaakin.

Vierailija
13.10.2011 |

Seuraavasta tilistä uusin meikkipussin.

Kertokaa suosikkinne!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä löytyy netistä myös tosi paljon huonoja kokemuksia, ilmeisesti on ollu sit tuuria omien kappaleiden kanssa.

Luomiväreistä Urban Decay on ihan paras, tosin joutuu sitten netistä tilaamaan. Paleteissa ei hinnat ole kovin pahat verrattuna värien määrään ja laatuun.

Vierailija
2/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ripsareissa, muuta en enää osta! Luomiväriä en käytä ollenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munkin suosikki on tuo Diorshow Iconic. Muutkin Diorshow-ripsarit on hyviä. En ole kuullut huonoista kokemuksista, eikä mulla ole ikinä pettänyt (ja aika monta Iconic-putkiloa olen käyttänyt).

Luomivärinä mulla on niinikään Dior. En muista nimeä, mutta 5 värin paletti, 5 Couleurs tms.

Vierailija
4/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kicks.se/max-factor-b108/false-lash-effect-fusion-mascara--p…

Luomiväreistä en osaa sanoa, käytän niin vähän.

Vierailija
5/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peseminen. Tai eihän mitään Kaneboa kai ole ollut enää muutamaan vuoteen, Sensai sen nimi taitaa olla ollut jo pidemmän aikaan.

4

Vierailija
6/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suomesta saa, hintavia, mutta ihana silmät niillä saa, ja ne värit pysyy kauniisti.

Vierailija
7/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväreistä olen tullut siihen tulokseen,että jokainen vaatii erilaisia asioita (pidentävä, tuuhentava, taivuttava, kestävä yms), joten kukaan ei voi oikein suositella ripsaria toiselle. Kokeilemalla löytää. Itse käytän cliniquen tuuhentavaa ripsaria, on paras mun ripsille, koska en kaipaa vedenkestävyyttä taikka taivuttavaa..

Vierailija
8/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se erotteleva ja pidentävä on minusta todella hyvä. Harja on kätevä ja sillä saa yhdelläkin maskarakerroksella näyttävät ripset.

38 tosiaan viittaa siihen, että ripsari lähtee ilman erillisiä poistoaineita lämpimällä yli 38-asteisella vedellä, mutta on vedenkestävä alhaisemmissa lämpötiloissa. Mulla on herkät silmät, joten vedenkestävä ripsari ei käy ja tämä ei valu poskille sateessa, hikoillessa tai itkiessä.

Vierailija
9/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai clinique. Cliniquen kanssa saa mun mielestä juuri riittävän paljon. Tykkään että on paljon mutta ei paakkuunnu. Seksikkään mustat ja tuuheat, samalla kun pituutta tulee huomattavasti lisää!

Vierailija
10/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedenkestävä, lähtee pois lämpimällä vedellä. Ihan ykkönen. Eikä järin kalliskaan, n.25€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi