Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys parisuhteessa

Vierailija
13.10.2011 |

Mies on aina menossa, tulee kotiin yleensä vasta yöllä ja toisinaan käy kotona vain kääntymässä, muuten viilettää kavereittensa kanssa.. Ottaa niin päähän olla yksin kotona vauvan kanssa kun ei pääse yhtään mihinkään, kun mies ei kanna vastuutaan muuten kuin rahallisesti. Onko muilla tämmöstä vai olenko ainoa joka nyhjää onnettomassa suhteessa? Lapsen takia kai pakko olla yhdessä, että edes joskus näkee isäänsä.. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa ollu naimisissa yli 20v, ja miksikään ei meno ole muuttunut, ja ei kyllä jaksa paljoo olla lastenkaan kanssa, hermostuu aika pienistä asioista. Ei varmaan kaikki ole samanlaisia, mutta yllättävän usein isejä ei vaan niin hirveesti oma jälkikasvu kiinnosta, tärkeää on se että lapsia on mutta...

Vierailija
2/2 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan liity ap:n murheeseen ,mutta otsikkoon kylläkin.. Mun mies tekee vuorotyötä ja vapaa aikanakin on sit yleensä askaretta täynnä. On kokouksia, metsästys, remonttihommia talossamme/autoissa/pihalla yms. Sen ajan kyllä mitä on kotona ns. joutilaana niin leikkii ja touhuaa lastemme kanssa. Mikä on ihana asia, en siis valita tuosta. Mutta itse olen yksinäinen, aikaa ei ole parisuhteelle. Päivät kun touhuaa lasten kanssa niin illalla jo kaipaisi ns. aikuisten juttuja ja puheita. Meillä se menee niin et ku lapset nukahtaa niin mies aukaisee telkkarin ja yleensä tietokoneenki..niiden parissa sit sillä aika kuluu nukkumaan menoon asti. Et jutteleppas siinä sitte, toinen kuuntelee toisella korvalla. En tiedä..muuta kahdenkeskistä aikaa meilä ei juurikaan oo ku nuo illat..Oon vissiin säälittävän kuuloinen mutta kaipaisin itse tuolloin iltasin huomiota. Mut ei..elokuvat on mielenkiintosempia mitä mä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla