Tarvitsevatko miehet naisia?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksiin tarvitsee naista ainakin näin eron jälkeen. Nuorempana piti myös löytää äiti lapsille.
Käsi tuntuu paremmalta kuin ränni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksiin tarvitsee naista ainakin näin eron jälkeen. Nuorempana piti myös löytää äiti lapsille.
Onko sinulla kättä?
Kyllä. Aika tönköksi tulee mies ilman naista. V17u77aa katsoa itseä peilistä.
Ei välttämättä tarvitse, mutta hyvä ja sopiva nainen varmasti lisää onnellisuutta. Huono taas heikentää hyvinvointia, eli tarkkana pitää olla.
Nyt kun tässä viidenkympin korvilla on se vähäinenkin seksuaalinen draivi, mitä nuorempana oli, haihtunut jonnekin, ei naista sinällään "tarvitse" mihinkään. Olisi toki kiva jos löytyisi joku, jonka kanssa olisi kokonaisvaltaisesti kivempaa kuin yksin. Mutta tuntuu, että naisetkin nykyään korostaa tuota seksipuolta minun makuuni liikaa.
On normaalia tarvita toisen ihmisen hyväksyntää, nähdyksi ja kuulluksi tulemista, rakkautta, kiintymystä ja seksuaalista mielihyvää.
Olen joitain kertoja ajatellut omassa rajoittuneessa mielessäni ja avautunut tännekin, että onko oikeasti yksi merkittävämpiä syitä sille miksi olen ja olen ollut ja elänyt vuosia sinkkuna se, että on kovon vähänasioita ja toimia joihin tarvitsisin ketään naista, ainakaan niin paljon, että se edellyttäisi parisuhteen etenemistä hänen kanssaan.
- Ajatus on tietysti täysin pöhkö; ei nainen (tai mies) ole minulle mikään tarvekalu tai muu hydyke, jolla minun tulisi tehdä ja toteuttaa jotain tai jonka tulis mahdollsitaa tai tehdä minulle jotain.
Olenkin aatellut. että parisuhdekumppani voisi olla enempi ikäänkuin jonkinlainen "bonus" tai täydentäjä niin, että voisimme yhdessä olla enemmän kuin 1+1 mutta kuitenkin kyllin vahvoja tai heikkoja, jotta voisimme kulkea ja edetä kumpikin; toinen toistamme tukien ja tsempaten. Mutta mahdollsitaen myös sen, että toisen ei kokoajan tarvitstsi jaksaa ja edetä vaan saisi halutessaaan pysähtyä ja vain olla ja levätä ilman, että tarvitsis ajatella, että jäsi toisesta jälkeen tai ajatuis sivuraiteille.