Pitäisikö nuo itsemurhauhkailuketjut ilmoittaa asiattomaksi?
Ne ovat hyvin ahdistavia, joudumme vastaanottamaan toisen ihmisen kaikkein synkintä ahdistusta joka tarttuu, kun alamme täällä miettiä miten voisi estää toista tappamasta itseään (no ei mitenkään), tai onkohan se nyt tosissaan tai mitä minun pitäisi tähän sanoa jne jne jne.
Toisaalta jos ei ole ihmisellä mitään väylää huutaa huonoa oloaan ja minä olen sulkemassa tätä viimeistäkin... onko liian julmaa?
Raportoida vai ei?
Kommentit (14)
mun mielestä vois olla asiallista ilmoittaa niistä.
että jäikö mulla mahdollisesti ovi auki tai keittolevyt päälle. Soita ihmeessä oulun poliisille.
sammutinko keittolevyä ollenkaan kun nuudeleita kokkasin. Ja täällähän mä oon, yhteispäivystyksessä jo valmiiksi, flunssaa valitin.
mun mielestä vois olla asiallista ilmoittaa niistä.
oikein toimivat.
hyvä jos ahdistunut saa edes jossain tukea ja kuuntelijoita.
OLkaa kuitenkin armollisia näille hätäänsä huutaville.
täältä yhteispäivystyksestä kotiin, kun ei tartte huolehtia että jäikö mulla vahingossa se keittolevy päälle tai ulko-ovi auki.
hyvä jos ahdistunut saa edes jossain tukea ja kuuntelijoita.
OLkaa kuitenkin armollisia näille hätäänsä huutaville.
Annetaan ahdistuksen purkautua! Samanmieliset saa vastailla.
vitut flunssasta, en jaksa jonottaa enää, hauskempaa tiedossa.
Viestin kirjoittajalle tämä keino kirjoittaa tänne saattaa olla se viimeinen oljenkorsi.
Miksi ottaa se oljenkorsi pois? On ihmisiä, jotka eivät näistä aloituksista ahdistu vaan voivat antaa kirjoittajalle ehkäpä vaikka elämän.
Ei siis poisteta. Suodatin vaan käyttöön ja avataan vain ne viestit jotka kestämme lukea.
Enpä taida olla enää tänä iltana kirjoittelukunnossa....
Kuka sitä mielellensä mitään voi ja mielisairaita ei ainakaan minusta saa pilkata, edes tällä palstalla.
Vaietaan ne ketjut ennemmin kuoliaaksi.
soita ennemmin Oulun poliisiin ja sano, että psykomamma pitäis viedä suljetulle.