Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmiä kysymyksiä risteilystä

Vierailija
13.10.2011 |

Olen menossa risteilylle Turusta Siljalla. Edellisestä kerrasta on melkein 20 vuotta aikaa... Laiva lähtee illalla ja palaa takaisin seuraavan päivän iltana.

Onko Tax-free auki ensimmäisenä päivänä (iltana)? Saako laivalla juoda tax-treestä ostettuja juomia? Saako laivaan viedä omia juomia? Missä siellä tupakoidaan? Onko yläsängyissä joku painorajoitus?

Kiitos, jos joku viitsii vastata... :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiki tax-free:stä siis ostaa alkoholijuomia myös alaikäiset? (olen 17) Ajattelin kyllä viedä omia juomia mukaan, mutta viimeisten kommenttien mukaan en olekkaan enää niin varma.. Viittaan siis suomen kaupoissa oleviin kalliisiin hintoihin ja turvatarkastukseen ennen laivalle astumista. 

Vierailija
22/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajatellutkaan sen kummemmin maista raahata juomia mukaan (kun kerran tax-free on auki), tietysti saattaa matkaeväitä jäädä yli :) Onko nyt siis niin, ettei seisovassa pöydässä ole siideriä?

Ap

Ei ole siideriä. Mutta on valkkaria ja spriteä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt:o ollaan av:lla eikä kukaan ole vielä kommentoinut ap:n painoa, ilmoittanut risteilyn olevan niiiin wt tai muutenkaan trollaillut. Varmaan ainoa ketju jossa on asiallisia vastauksia, hyvä te!

Vierailija
24/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä oli tämän ikivanhan ketjun nostamisessa? Asiat on laivoilla muuttuneet paljon vuodesta 2011 ja niin on laivatkin.

Vierailija
25/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä oli tämän ikivanhan ketjun nostamisessa? Asiat on laivoilla muuttuneet paljon vuodesta 2011 ja niin on laivatkin.

Mitkä asiat siellä ovat muuttuneet?

Mainitse nyt kolme ainakin.

Vierailija
26/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiki tax-free:stä siis ostaa alkoholijuomia myös alaikäiset? (olen 17) Ajattelin kyllä viedä omia juomia mukaan, mutta viimeisten kommenttien mukaan en olekkaan enää niin varma.. Viittaan siis suomen kaupoissa oleviin kalliisiin hintoihin ja turvatarkastukseen ennen laivalle astumista. 

Ei tietenkään voi alaikäiset ostaa alkoholia. Eikä viedä omiakaan alkoholeja mukana.