Hävettää, vituttaa. Olin baarissa kännissä ja flirttailin eräälle miehelle
hyvin suorasukaisesti. Nyt se mies varmasti ajattelee että olen joko ihastunut tai yritin vikitellä yhden illan juttuun. Juuri se mies mitä kohtaan minun olisi pitänyt olla mahdollisimman cool eikä käyttäytyä kuin munankipeä eukko.
Hävettää niin armottomasti.
Kommentit (21)
mulle kävi ihan samoin. Flirttasko se mies takaisin? Meillä oli kyllä ihan molemminpuolista, mutta ei olis kuitenkaan pitänyt. Kyllä se unohtuu.
Ei suoranaista flirttiä heittänyt, mutta ei käskenyt lopettaakaan. Eikä työntänyt mua poiskaan. Kävin iholle kiinni, en hiplaten tai perseestä puristaen, vaan muuten kosketin. Siitä voisi saada ties minkälaista käsitystä. En ole kaverilta uskaltanut kysyä että miltä se meno näytti.
ap
En tiedä onko mies varattu. En usko.
ap
never ever vai seuraavan tapaamisen jälkeen?
ap
¨tervehdi iloisesti ja mene muualle istumaan. olet kuin mitään ei olisi taphtunutkaan.
todennäköisesti illan kuluessa hän itse hakeutuu seuraasi...
¨tervehdi iloisesti ja mene muualle istumaan. olet kuin mitään ei olisi taphtunutkaan.
tervehtiminen onnistuu, no problem mutta se pokkana oleminen... Kiusaantuneisuus näkyy kauas. =)
¨tervehdi iloisesti ja mene muualle istumaan. olet kuin mitään ei olisi taphtunutkaan. todennäköisesti illan kuluessa hän itse hakeutuu seuraasi...
tervehtiminen onnistuu, no problem mutta se pokkana oleminen... Kiusaantuneisuus näkyy kauas. =)
kuvittele että olet joku muu.
Jos ei ja ei, anna palaa. Muuten sietäisikin hävetä.
..menee kännin piikkiin mutta toi nyt on tollasta pikkujoulumeininkiä. Ja jos et oikeesti ees meinannut mitään niin luulkoon mitä luulee. Osaahan naiset myös antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Jos taas et ees näe miestä enää koskaan niin who cares. Ymmärrän kyllä tunteesi. Been there. Pitää vaan seuraavalla kerralla juoda vähän vähemmän;)
kun kerran flirttailin ystäväni juhlissa eräälle heidän läheiselle kaverilleen hyvin avoimesti. Voi jessus kun olin nolona sen jälkeen seuraavana päivänä! Onneksi mitään ei tapahtunut sentään.
Mulla on mies ja lapset ja olen tyytyväinen elämäntilanteeseeni. Jostain syystä humalassa haksahduin tuohon lutkamaiseen tekoon.
Mutta ap, kyllä se helpottaa ajan myötä!
oli näyttänyt ihan siltä että vokottelen miestä sänkyyn. Puheetkin olleet aikamoisia.
Onneksi oman muistikuvat loppuillasta on armollisen hämäriä. Mutta silti, voi vide.
...voit ehkä kommentoida asiaa miehelle jotenkin, tyyliin "anteeksi, tuli otettua silloin ja olin aikamoisessa fiiliksessä". Hyvässä tapauksessa voit jopa myöntää, että oli morkkista. Aikuista meininkiä.
Jos ette tunne toisianne hyvin niin hänhän voi ajatella, että tuollainen kännisekoilu on sinulle jotenkin "normaalia" ja harmitonta, mikä voi antaa vähän kevytkenkäisen kuvan sinusta. Mutta se nyt siis riippuu siitä, miten hyvin tunnette ja tuleeko tilaisuuksia kahdestaan puhua asiasta. Omasta mielestä antaisi järkevän kuvan, että myöntää, että toi nyt ei ollut kaikin puolin huippujuttu. Siis edellyttäen, että haluat säilyttää välit jatkossakin ja osoittaa, että et vain leikkinyt hänellä.
Ei suoranaista flirttiä heittänyt, mutta ei käskenyt lopettaakaan. Eikä työntänyt mua poiskaan. Kävin iholle kiinni, en hiplaten tai perseestä puristaen, vaan muuten kosketin. Siitä voisi saada ties minkälaista käsitystä. En ole kaverilta uskaltanut kysyä että miltä se meno näytti. ap
Kun näette seuraavan kerran, pyydä anteeksi käytöstäsi ja kiitä, että hän käyttäytyi herrasmiesmäisesti. Kerro myös, että sinulla on mies kotona. Sillä tavalla mies tuntee olevansa komea ja ritarillinen mutta jättää sinut rauhaan.
Olivat hyviä vinkkejä. Minä pahoin pelkään että ymmärtää mitä todellisuudessa ajattelen. Mutta se on sen ajan murhe, kun nähdään. Toivottavasti ei.
No, mä näen miestä jatkossakin, seuraavaan kertaan ei mene viikkoakaan. :/
Tavallaan olen vapaa, tavallaan en. Mun mies kertoi halustaan erota ja miettii nyt tulevaisuutta. Itse olen kai samalla kannalla, kannattaako tätä enää jatkaa. Tavallaan ollaan siis erottu, mutta asutaan vielä yhdessä. Vain lähimmät ystävät tietää tarkemman asioiden laidan.