MInkä pituisia 10v tyttönne ovat ja paino?
Kommentit (46)
itse olet 161cm ja mielestäsi alle 160cm on liian lyhyt?
No mielestäni olen just ja just aikuisen kokoinen. ja toivoisin lapsestani vähintään itseni pituista. Mutta kai tämä mielipide on väärä..
ap olet hassu. itse olet 161cm ja mielestäsi alle 160cm on liian lyhyt?
en ole ap mutta itsekin 161cm lyhyt. Jo pelkästään muutama ammatti on poissa laskuista lyhyyden takia, istuvien vaatteiden hankkiminen on hankalaa jne.
175 cm olisi hyvä pituus
ap olet hassu. itse olet 161cm ja mielestäsi alle 160cm on liian lyhyt?
en ole ap mutta itsekin 161cm lyhyt. Jo pelkästään muutama ammatti on poissa laskuista lyhyyden takia, istuvien vaatteiden hankkiminen on hankalaa jne. 175 cm olisi hyvä pituus
Minulle riitäisi jo 165cm...
t.ap
lapsesi liian lyhyt mihin? Malliksi joo...lentoemännäksi joo...mutta kauniiksi ja elämässään pärjääväksi naiseksi ei tietenkään. Ikävää että tuollaiset pituuskompleksit usein periytyvät :(
löytää istuvia vaatteita ja miehetkin musta aina tykänneet...pakko kyllä ihmetellä että mikä olisi ongelma?
odotuksiasi eikä pituus riitä sinulle...toivottavasti kuitenkin lapsi saa kasvaa täysipainoiseksi ihmiseksi...sinusta huolimatta. Ja luultavasti ei tule koskaan haaveilemaan lentoemännän töistä sillä se on paskaduuni oikeasti...
Ap oletpa lapsellisen kuuloinen lapsesi liian lyhyt mihin? Malliksi joo...lentoemännäksi joo...mutta kauniiksi ja elämässään pärjääväksi naiseksi ei tietenkään. Ikävää että tuollaiset pituuskompleksit usein periytyvät :(
tästä. tämä lohduttaa minua. oikeasti.
t.ap
en kyllä tiedä, että mistä tää lentoemäntä tähän ponnahti....
t.ap
löytää kauniisti istuvaa vaatetta. Ehkä ongelma onkin painon puolella ei pituudessa eräillä? Sitä paitsi maailmaan mahtuu paljon ammatteja jotka sopivat oikein hyvin pienikokoisellekin. Kaikenlaisia asenneongelmia sitä onkin...
että en ole lapselle tätä mitenkään kommentoinut, vaan hän itse on sanonut, että kun ekaluokkalaisetkin ovat pidempiä kuin hän.
En tosiaan ole hänelle asiasta sanonut, vaan hän on asian esille tuonut nyt kouluiässä.
olen 160 ja lyhyt olen, mutta minkäs teet.
Miten määrittelet liian lyhyen? Ei kai tule yllärinä että meitä on monen kokoisia toiset murehtivat liiallista pituuttaan.
Kannattaa hankkia itsetunto niin ei tarvi mennä aina massan mukana :D Minä olen aina ollut tyytyväinen pituuteeni ja itse asiassa koen olevani nätti kun olen pieni ja siroluinen t. 160cm myös
Ap mihin lapsesi olisi alle 160-senttisenä liian lyhyt?Kerro ihmeessä!
Poliisi, lentoemäntä, malli, lentäjä nyt ainakin on mahdottomia ammatteja. Olet aina porukan pienin. Tieteellisestikin on todistettu että johtajiksi valikoituu pitkiä ihmisiä. Jne.jne.jne
Ap mihin lapsesi on liian lyhyt?Miten määrittelet liian lyhyen? Ei kai tule yllärinä että meitä on monen kokoisia toiset murehtivat liiallista pituuttaan.
hyvä jos ei ole. tätä juuri kysynkin.
t. ap
mutta pienempi jo melkein laiheliini.
ja siis lyhyt, aina korkokengät. Jos matalat, koen itseni tosi taaperoksi.
10v täyttävä tyttöni on 147 cm ja 36 kg. Kohta on minua pidempi. Kasvupyrähdyskin vielä edessä. Itse olen 156cm lyhyt