Ihmiset on röyhkeitä :(
viime talvena lumituiskussa siskonmies kuljetti halvaantunutta ja syöpäsairasta siskoani sairaalaan ja valitti taksikuskille joka oli pysäköinyt asiaksparkkiin ovien eteen. Sai takas haistattelut ja keskisormea...hyvätapaisena miehenä siskonmies hillitsi itsensä, ajoi kauemmas parkkiin ja sieltä kuljetti vaimonsa pyörätuolissa tuiskussa ovesta sisään mutta mieli oli kuulemma kovasti tehnyt tirvaista siinä vaiheessa...
Kommentit (21)
on vaikea uskoa, että tilanne on mennyt kuten ap on kuvannut. Mies on pyytänyt asiallisesti "voisitko ystävällisesti väistää jne" ja sitten tähän on tullut vastaukseksi "haista vittu" ja keskisormi. Ei se nyt vaan näin mene, ei edes kaikkein junteimpien ihmisten kohdalla.
oikeus tuoda/hakea asiakkaansa suoraan ovelta/ovelle. olisikohan ambulanssikyyti ollut parempi siskollesi?
Taksikuski oli siinä PARKISSA ei tuomassa ketään ja taksikuskeille oli omat paikat ihan muualla! t. ap
Etenkin sairaalan parkkipaikalla ne on tarkoitettu ihan juuri niille huonokuntoisille sairaalaan saapuville potilaille. se on ihan faktaa! t. ohis
että syöpäsairaat halvaantuneet tulkoot kauempaakin kunhan taksikuski saa olla missä haluaa? Ei ne sairaalan asiakaspaikat todellakaan ole muuten vaan siinä ovien edessä!
Se taksikuski on voinut olla hakemassa jotain sairasta ihmistä. Itse töissä sairaalassa ja aina takiskuskit ajaa mahdollisimman lähelle etuovea, ei kenenkään kiusaksi vaan käytönönsyistä.
jossain paikassa niin mistä tiedät ettei hän odota asiakasta vaan on "vaan parkissa."Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta. Luuletko että ne kumipyörät ei vie miellyttävämpään taukopaikkaan???
vaikka kuinka olisi odottamassa jotakuta...tiedän tämän koska olen itse sairaalassa töissä. Takseilla ei ole oikeutta pysäköidä asiakaspaikoille. Ja jos taksi odottaa jotakuta se tuskin laittaa parkkiin ja sammuttaa autoa...tai jos näin tekee tekee väärin. On eri asia pysähtyä kuin pysäköidä sen tietää jokainen jolla on ajokortti itsellään.
Ensinnäkin..
- kas kun nyt tupsahti mieleen
- miten siskonmies lähestyi kuskia... "Sinä et saa olla siinä parkissa!".
- Sanoiko siskonmies että minulla on tosi sairas ihminen kyydissä, pääsisinkö siihen parkkiin?
NII JUSTIINSA
ainako laitat taksikuskin odottamaan sinua jotta joutuu oikein parkkiin laittamaan? Minä itse aina menen taksia odottamaan valmiiksi jos sellaisen tilaan. Ei tulis mieleenkään odotuttaa...
taksareille oli omat parkit hieman kauempana ja oikei taksitolpalla merkitty ja taksari tuskin odottaa silloin ketään kun on auton sammuttanut ja on itse ulkona tupkailla...vai mitä sanotte? t. ap
eivät todellakaan saa laittaa parkkiin ovien eteen tai edes lähimmille asiakaspaikoille...saavat tuoda oven eteen asiakkaan mutta eivät asiakaspaikoille sitäkään.
jos ap kertoo että taksikuski pysäköinyt ovien lähellä olevalle asiakaspaikalle tarkoittaako se todella että pysähtynyt ovien eteen noutamaan asiakasta? HALOO!!!!
sillä hetkellä oli vaan mielessä saada sairas vaimo sisälle pois tuiskusta kun oli jo aika huonossa kunnossa siihen aikaan...t. ap
Vaikka taksikuski olisi tullut hakemaan asiakasta, niin mitä ihmettä alkoi sitten haistattelemaan ja keskaria näyttämään? Olisi vain ystävällisesti kertonut odottavansa asiakasta, ei mikään järjenvälkky ollut se taksikuskikaan..
sitä paitsi sain sen käsityksen ettei ap puhunut sairaalan oveen eteen pysähtyneestä taksista vaan taksista joka oli parkissa asiakaspaikalla parkissa...hieman eri asia. Eikä ne todellakaan parkkiin laita jos asiakasta odottavat.