Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko sittenkin olla mahdollista?

13.10.2011 |

Niin, olen unohtanut neljä pilleriä tässä kierrossa. Ensimmäisen 1. viikolla sunnuntaina, toisen 2. heti maanantaina (kaksi peräkkäin siis), sitten 3. viikon maanantaina ja 3. viikon sunnuntaina.

Olen ennenkin unohtanut pillerin tai kaksi, mutta raskaaksi en ole tullut. Nyt minulla on ollut raskausoireita heti tuon ensimmäisen unohduksen jälkeen.. Etovaa oloa, selkäkipua ylä/ristiselässä, pistelyä, mahamyllerrystä, nappailua ja repäisykipua alavatsassa, ilmaa vatsassa, maha hieman löysänä, huimausta, koko ajan nälkä, närästystä ja mielitekoja.. Hajut tuntuu entistä voimakkaammilta ja rasvainen ruoka etoo, mieli tekee oikeastaan vain hedelmiä, salaattia ja jogurttia.

Nyt on menossa 4 valkoista lumetablettia liuskasta, ja kuukautisten täytyisi alkaa maanantaina-tiistaina. Minulla tyhjennysvuoto yleensä alkaa vasta silloin kun otan ensimmäisen tabletin seuraavasta liuskasta.

Tein tänä aamuna testin (Elivo), koska olin aivan varma, että olen raskaana. Testi oli kuitenkin negatiivinen, ilman mitään haamuja/roskishaamuja.

Luulen, että tein testin liian aikaisin, kun ohjeessa lukee, että testin voi tehdä ensimmäisenä päivänä kuukautisten myöhästymisestä.. Mutta ajattelin, että jos testi näyttäisi jo nyt plussaa, olisin varmasti raskaana. Mutta kun se oli negatiivinen.

Onkohan mahdollista, että olen kuitenkin raskaana, mutta se ei vielä näy testissä? :) Ja kuinka suuri mahdollisuus on tulla raskaaksi, kun noin monta tablettia on samasta liuskasta unohtunut? Jos tästä ei raskaaksi tule niin saa niitä näköjään aika huolimattomasti syödä :D

En kuitenkaan uskalla aloittaa uutta pilleriliuskaa, ennenkuin asia varmistuu.. Ja teen testin tiistaina, jos ei kuukautisia ala kuulua..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen puoli kolmen aikoihin alapäästä tuli paperiin todella pieni määrä hentoisenväristä verta.. Ja sen jälkeen ei mitään. Mietin, että voisikohan se olla jotain kiinnittymisvuotoa?

Kun ei minulla ole näin aikaisin mitään tuhruvuotoa ennen kuukautisia koskaan tullut. Kohtu tuntuu emättimessä sellaiselta ulkonevalta kovalta möykyltä kyllä, kuten yleensä ennen kuukautisia..

Mutta jotenkin musta tuntuu, että joku on eri tavalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla