Mä olen ihastunut :(
Kamalaa. Ihanaa. Kamalaa.
Yksipuolisesti. Hajoan.
Haluaisin niiiin koskea.
Kommentit (10)
niin ihanaa ja kamalaa..kun koko mieli ja ruumis haluaisi vain olla aivan lähellä toista..:(
Toisaalta, vaikka on niin epätoivoinen olo, kun ei voi saada toista, elämä tuntuu kauniilta ja ihanalta siksi, että hän on olemassa jossain.
Tiedän ettei asia etene, enkä missään tapauksessa tee asian edestä mitään, mutta nautin tunteesta.
Tiedän, että tunne on molemminpuoleinen, mutta ei tule koskaan johtamaan mihinkään. Silti, ihanan kamalaa :)
Tiedän, että tunne on molemminpuoleinen, mutta ei tule koskaan johtamaan mihinkään. Silti, ihanan kamalaa :)
Mulla sellainen tilanne että epäilen että mieskin on minuun ihastunut mutta en uskalla kysyä. Mieluummin olen ihastunut kaukaa kuin saan selväsanaisen ein.
Mä katselen tuon ihanaa hymyä ja kärsin kun hän tulee lähelle, muutama sentti ja olisin hänen sylissään.. Mutta ei.
kun mies seisoo tai istuu vieressä ja tekisi mieli koskettaa. Niin lähellä ja kuitenkin niiiiiin kaukana. Kädessäkin tuntuu se tunne. Kai te tiedätte sen? :)
ja järki sanoo ettei kannata sotkea kaikkien elämää.
Miksi ap ei kerro ihastukselleen tunteistaan?
lasten kanssa.
Minulla siis tilanne sellainen, että olemme molemmat perheellisiä, joten mitään ei tule koskaan tapshtumaan.
Yritän saada oman parisuhteeni toimimaan taas.
Ap, kuinka hyvin tunnet ihastuksesi? Eihän sinun varmasti tarvitse suoralta kädeltä ilmoittaa tunteistasi..mutta tee hiljalleen lähempää tuttavuutta :)