Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi mennä ylivilkkaan 3½ vuotiaan kanssa?

Vierailija
13.10.2011 |

Olen äitiyslomalla ja olisi kiva käydä lasten kanssa kodin ulkopuolella, mutta se on mahdotonta kun 3½v ennättää joka paikkaan.

Rajat on ja saa positiivista huomiota, mutta ei auta.

Juoksentelee, ei pysy paikallaan yms,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa mekastaa ja pystyn valvomaan, ettei mene minnekään vaarallisiin paikkoihin, kun on vain yksi sisäänkäynti.

Hyvällä säällä käyn leikkipuistoissa, mieluiten aidatuissa. Vaikka niistäkin poika saa jo portit auki, mutta onpahan edes hidaste.

Avoimessa päiväkodissa voi myös juoksennella ja mekastaa, olisiko teidän lähellä sellaisia.

Uimahalliin en itse missään nimessä vauvan ja 3v kanssa menisi, siellä on ihan liikaa vaaranpaikkoja tuolle kieltoja kuuntelemattomalle hurjapäälle. Ei vauva sylissä kuitenkaan pysty niin nopeasti juoksemaan perään.

Vierailija
2/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden yllämainittujen Hoploppien lisäksi myös lastenpsykiatrialla. Tarvitsee silti viihdykettä niiden terapiakäyntien lisäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla ja olisi kiva käydä lasten kanssa kodin ulkopuolella, mutta se on mahdotonta kun 3½v ennättää joka paikkaan. Rajat on ja saa positiivista huomiota, mutta ei auta. Juoksentelee, ei pysy paikallaan yms,

Meilla auttoi kun leikimme lipunostoa, jos lahtee juoksemaan tati ei myy lippua ja pitaa lahtea takaisin kotiin. Samalla tavalla leikittiin ravintolaa, lapsi tiesi mita siella tapahtuu ja miten toimitaan. Helpotti.

Vierailija
4/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh 7, itse asiassa minun (nro 6:n) poika käy näiden yllämainittujen Hoploppien lisäksi myös lastenpsykiatrialla. Tarvitsee silti viihdykettä niiden terapiakäyntien lisäksi!

Lopettaisin sen viihdykkeen tarjoamisen ja panostaisin parantumiseen ennenkaikkea, muutenhan tuosta ei tule mitään kuten olet huomannut, heh heh

Vierailija
5/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli, Hoplop, Huimala. Seurakunnilla (ainakin Alppilan seurakunnalla Kalliossa) on lapsijumppia, joissa ei ole käytännön ohjelmaa vaan lapset saavat juoksennella liikuntasalissa ja tutkailla eri välineitä. Hyvin viihdyin samanlaisen tapauksen kanssa siellä aikanaan.

Vierailija
6/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan säällä kuin säällä paikkaa, en viihdy sateessa ulkona. ap

Vierailija
7/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli, Hoplop, Huimala. Seurakunnilla on lapsijumppia, joissa ei ole käytännön ohjelmaa vaan lapset saavat juoksennella liikuntasalissa ja tutkailla eri välineitä. Hyvin viihdyin samanlaisen tapauksen kanssa siellä aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän