Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokoneasioita osaavat, miten voin säätää langattoman verkon käyttöön

Vierailija
13.10.2011 |

Eli yritän säätää tän koneen kanssa että saisin yhdistettyä tulostimeen (langattomaan). Mutta windows ei anna määrittää langatonta yhteyttä (nimeä verkko yms.) Mitä pitää sitten tehdä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päättää ne Wep-tunnukset, eli se on käyttäjän määrittelemä "salasana" sen verkon käytölle, etteivät ulkopuoliset pääse siihen verkkoon kiinni.

Wep ei ole suositeltava, koska helppo murtaa, mutta tulostimen ja koneen välisessä ad-hoc - yhteydessä on melko sama.

m29

Vierailija
42/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei millään pahalla, mutta tämä oli taas päivän hauskin keskutelu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se ei anna sitte mun menn- seuraavalle sivulle. Se sanoo vaa et voit suojata verkon vahvalla salasanalla. Ja oon mä aika vahvoja sanoja joo käyttäny :) mut pitääks toi tulostin jotenki säätää toho juttuu mukaa. Se on päällä mut?

ap

Vierailija
44/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon myös hekotellu. Tää on kyl nii haastava juttu et huhhuh. :)

ap

Vierailija
45/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tossa lukee et itsenäisessä verkossa olevat tietokoneet ja laitteet tulee olla 10m säteellä toisistaan. siis tossa määritysjutussa. Eli pitääks mun ottaa toi tulostin mukaa tähä juttuu?

ap

Vierailija
46/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää auttaa, sorry. Siinä ohjeessa on melko tarkat stepit tuon printterin asentamiseen. Ja salanan vahvuuteen saattaa vaikutta isot kirjaimet ja numerot, esim: MUN123verkko. Ja jos ei vieläkään kelpaa, niin joku hassu merkki vielä väliin.

Mutta muista kirjoittaa se jonnekin ylös :D

Vierailija
47/47 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää oli tässä. Eli en saa sitä määritettyä :( Mut hei kiitos kaikille todella paljon henkisestä tuesta ja läsnäolosta.

ap :)