Tietokoneasioita osaavat, miten voin säätää langattoman verkon käyttöön
Eli yritän säätää tän koneen kanssa että saisin yhdistettyä tulostimeen (langattomaan). Mutta windows ei anna määrittää langatonta yhteyttä (nimeä verkko yms.) Mitä pitää sitten tehdä?
Kommentit (47)
ja ei millään pahalla, mutta tämä oli taas päivän hauskin keskutelu :D
mut se ei anna sitte mun menn- seuraavalle sivulle. Se sanoo vaa et voit suojata verkon vahvalla salasanalla. Ja oon mä aika vahvoja sanoja joo käyttäny :) mut pitääks toi tulostin jotenki säätää toho juttuu mukaa. Se on päällä mut?
ap
mä oon myös hekotellu. Tää on kyl nii haastava juttu et huhhuh. :)
ap
ku tossa lukee et itsenäisessä verkossa olevat tietokoneet ja laitteet tulee olla 10m säteellä toisistaan. siis tossa määritysjutussa. Eli pitääks mun ottaa toi tulostin mukaa tähä juttuu?
ap
enempää auttaa, sorry. Siinä ohjeessa on melko tarkat stepit tuon printterin asentamiseen. Ja salanan vahvuuteen saattaa vaikutta isot kirjaimet ja numerot, esim: MUN123verkko. Ja jos ei vieläkään kelpaa, niin joku hassu merkki vielä väliin.
Mutta muista kirjoittaa se jonnekin ylös :D
Ehkä tää oli tässä. Eli en saa sitä määritettyä :( Mut hei kiitos kaikille todella paljon henkisestä tuesta ja läsnäolosta.
ap :)
...päättää ne Wep-tunnukset, eli se on käyttäjän määrittelemä "salasana" sen verkon käytölle, etteivät ulkopuoliset pääse siihen verkkoon kiinni.
Wep ei ole suositeltava, koska helppo murtaa, mutta tulostimen ja koneen välisessä ad-hoc - yhteydessä on melko sama.
m29