Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, häät tulossa enkä tiedä, mitä panna päälle...

Vierailija
13.10.2011 |

Ahdistaa.

Mulla on pieni vauva ja ollaan menossa häihin parin viikon päästä. Pukeutuminen aiheuttaa ongelman: olen käyttänyt ties kuinka monissa juhlissa samaa Mexxin mekkoa, jonka olen asustanut eri tavalla, mutta nyt en ole varma, voinko sitä laittaa. Mekko sopisi vauvan kanssa sen puolesta, että sen kanssa voi imettää, mutta muuten en tiedä... Se on nimittäin todella avokaulainen, ja kun mulla on isot imetystissit, näyttää varmaan aika härskiltä. Imetysliivitkään ei oikein taida näyttää hyvältä sen kanssa. JOS sattuisin löytämään jonkun villaisen lyhyen kietaisuyläosan (tai vaikka villatakinkin), voisin harkita mekon laittamista, mutta muuten en oikein tiedä...

Toinen ongelma on kylmä. Mulla on ilmeisesti jostain hormonitoiminnasta johtuen aivan järkyttävän kylmä, joten siirtymiset paikasta toiseen (ja autolla ei voi siirtyä, paikka on sellainen) tuottavat ongelman. Mulla ei ole mitään juhlavia saappaita, vaan paremmat talvikenkäni on Camperin nahkaiset nauhakengät. Tekis mieli laittaa juhliin housuasu, mutta en haluaisi ostaa housuja, jotka jää pian käyttämättä (käytän vielä mammahousuja, normihousuissa ei mene ihan nappi kiinni).

Tekis mieli olla lähtemättä. Tukkakin näyttää kamalalta, se on synnytyksen jälkeen muuttunut takkuiseksi pesäksi, josta lähtee jatkuvasti karvaa.

Pakko purkaa jonnekin, ei tee miehelle mieli tilittää, kun sillä on nyt dedis käsillä ja olo hieman kireä. Äh, en muutenkaan tykkää juhlista, mutta nyt ärsyttää erityisen paljon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi