Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi asia jäi Nina Mikkosen haastattelussa ihmetyttämään

Vierailija
13.10.2011 |

Hän haluaisi käydä Timoa katsomassa joka päivä, mutta ei pysty koska lapset tarvitsevat häntä. Daa, mutta eikö ne lapset käy kuitenkin koulua joka päivä? Eikö sinä aikana ehtisi käydä miestä katsomassa? Ja lisäksi kehui hyviä tukiverkkojaan, kai lapset niillekin voi hetkeksi jättää?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin Nina Mikkosta, olen ollut itse aivan samanlaisessa tilanteessa. Ja tiedoksi: itse asuin HELSINGISSÄ, enkä silti päässyt mitenkään katsomaan miestäni Meilahteen joka päivä, vaikka halua ja tahtoa oli kyllä, ja niitä tukiverkkojakin. Pienten koululaisten kanssa eri aikatauluineen ei vain ole aina niin yksinkertaista, jos haluaa pitää lasten arjesta kiinni surun keskelläkin.

Vierailija
22/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää se video, esittävät ällöä ydinperhe- unelmaa, vaikka onhan sillä Timolla lapsia edellisestäkin liitosta, aikuisia siis. Tuntuu ettei heitä ole olemassakaan tuossa idyllissä.

Anyway, toivon heille kaikkea hyvää, etenkin pojille...heille isä on varmasti tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät itse olisi ängenneet julkisuuteen milloin milläkin typeryydellä. Timppa olisi vain unohdettu takavuosien julkkis.

Vierailija
24/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonko 180kg maksaa bensassa?"

Vierailija
25/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnettomuus/sairaus tai edes kuolema tee ärsyttävästä ihmisestä yht äkkiä ihanaa. joten jos on ennen inhonnut Mikkosia on tervettä inhota heitä edelleen.

Vierailija
26/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalahtava älikkä

Oisko tässäkin niin että se kalikka älähtää jota kolahtaa?

Älähtävä kalikka? Oliskohan tosiaan niin :D

Hih, Mikkosten myötä sananlaskutkin menevät uusiksi :))

Vierailija
27/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauroin kans :DD Kalahtava älikkä

Oisko tässäkin niin että se kalikka älähtää jota kolahtaa?

Älähtävä kalikka? Oliskohan tosiaan niin :D

Hih, Mikkosten myötä sananlaskutkin menevät uusiksi :))

Jollain on lieviä ongelmia sananparsien kanssa...

Vierailija
28/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ei ole tehnyt elämäntapavirheitä -kommentti oli taattua tyyliä kyllä. Asia hyvä, mutta sanavalinnat niiiiiin arvoväritteisiä.

Oisko tässäkin niin että se kalikka älähtää jota kolahtaa? Tottahan tuo on että tupakointi, lihavuus, liikkumattomuus jne lisää aivohalvauksen riskiä merkittävästi.

Ei päätä eikä häntää.. :D " Sekalikka älähtää.." Voi tsiisus!

Vierailija
29/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".

Vierailija
30/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein on ajaa ensin porvooseen päin mutkikasta tietä pitkin. Siinä menee jo n.40min jos ajaa rajotusten mukaan. Siitä motarille ja sieltä sitten kehän kautta meikkuun.

Ajavat firman autoa joka on rämä kunnossa oleva chevy van. Sininen jossa isolla TTA. Aijuu ja diesel tietääkseni. Eli turha nyt siellä länkyttää että tunti menee täältä takapajulasta stadiin asti.

Vierailija
31/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisia kulkuvälineitä ei takseja.

Vierailija
32/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli askarruttaa.

Vierailija
33/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kulkeminen kotoa sairaalan kestää. Tai miten lapset kulkevat koulusta kotiin

Vierailija
34/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin se ajokortti olla,vähän aikaa sitten lehtien palstoilta luin,ettei Mikkosille maksuton koulukyyti kelpaa koulukyydin kuljettajan vuoksi.Kuljettavat lapset itse kouluun kun ei kaupunki antanut omaa henkilökohtaista taksikuljetusta...

Eihän toki voi vaatia,ettei jonkun pärstäkertoimen vuoksi huolita kuljetusta ja siksi vaaditaan taksi.Minkä kunnan/kaupungin varat siihen riittäisi? Jos annat sen yhdelle,on toisillakin oltava sama oikeus...siis kaikille niin vaativalle oma taksikyyditys kouluun.

Vierailija
35/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö just kirjoiteltu lehtien palstoilla miten nämä ihmiset laskuttivat kuntaa koulukyydeistä, kun he olivat joutuneet itse kuskaamaan lapsensa kouluun yleisen koulukyydityksen heikon laadun vuoksi!

Itse kuskaavat, joten eikähän ajokorttikin silloin löydy... ja auto.

Vierailija
36/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ei ole tehnyt elämäntapavirheitä -kommentti oli taattua tyyliä kyllä. Asia hyvä, mutta sanavalinnat niiiiiin arvoväritteisiä.

Vierailija
37/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sentään aikaa antaa haastatteluja.

Vierailija
38/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan kertoisi perheen kipeitä ja henkilökohtaisia asioita kaikelle kansalle!

Eikö mikään ole enää yksityistä Mikkosilla. Seiskaankin on kuulemma vuodattanut miehensä viimeiset sanat ja ilmeetkin ennen ambulanssin tuloa???

Vierailija
39/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tässäkin niin että se kalikka älähtää jota kolahtaa? Tottahan tuo on että tupakointi, lihavuus, liikkumattomuus jne lisää aivohalvauksen riskiä merkittävästi.

Vierailija
40/55 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin itse jo sanoi, että mielummin kertoo itse kuin että joka tapauksessa kirjoitettaisiin jotain. Eikä se suostunut kertomaan niitä mitä kuiskuttelee Timon korvaan ja mitä lasten kanssa puhuu, vaikka Maria kuinka uteli.

Tsemppiä Mikkosille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi