Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karppaajat paljonko olette painoa pudottaneet ja missä ajassa?

Vierailija
13.10.2011 |

oma pituus ja paino?

Missä ajassa ja paljonko pudonnut?

Millaisilla kalori ja hiilarimäärillä menette?

Itsellä paino pudonnut 67.1 --> 62.9 tasan viikossa.. tänään oli eka päivä kun olin 200g ainavampi kuin eilen aamulla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää leipää! Ei sitä tarvitse aamusta iltaan mässyttää, muuta muutama pala runsaskuituista on vain hyödyksi!

En tarkoita niitä, joiden vatsa ei kestää leipää

Kaikkea pitää syödä kohtuudella, muistakaa liikkua!

T:178cm/62kg kaikkea syövää

Vierailija
2/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaneet on ennen syöneet, jos kiloja putoaa jo päivässä.

uskomatonta aina vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa.

Itse myönnän ainakin syöneeni ihan väärin ja mitä vaan vielä viikko sitten. Olen syönyt suklaalevyn päivässä, leivoksia tai kakkua joka päivä ja valtavia annoksia ruokaa. Osa noista minun kiloistani on myös raskauskiloja. Liikun kyllä paljon.

Vierailija
4/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain karppauksesta. Julistavat työpaikallakin karppisanomaa kuin mitäkin uskontoa.

Ongelma heillä lie ollut rajojen pitämättömyys eli keksipaketista pitää syödä kaikki kerralla, eikä tyytyä yhteen.

Meillä töissä on hyvässä kunnossa eli hoikkia ja ITSEÄÄN KOROSTAMATTOMIA sekaruuan syöjät eli syövät kaikkea tarjolla olevaa kohtuudella.

Mutta kai joillakin on tärkeää me-henki eli kuuluu johonkin samoin ajattelevaan ja toimivaan porukkaan, joka korvaa elämän tyhjyyttä.

Vierailija
5/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 20.6. ja nyt paino pudonnut 94kg -> 79kg

Minulla ylipainoa on paljon, koska olen 164cm pitkä. Mutta kyllä nyt on olo jo aivan erilainen ja olen löytänyt viimeaikoina kadoksissa olleen naiseuteni ;)

Vierailija
6/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ruokavaliostani puhunut kuin harvoille ja silloinkin vain, kun ovat kysyneet.

Netissä kyllä kirjoittelen karppipalstalla, lähinnä kysyäkseni vinkkejä ja jakaakseni kokemuksia

Vierailija
7/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään karppaa minkään me-hengen vuoksi, eikä kukaan paitsi mieheni edes tiedä tästä. Haluan vaan nopeasti painoni takaisi 55-58kiloon.

Vierailija
8/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies hyväksy sinua muutaman extrakilon kanssa?

En minäkään karppaa minkään me-hengen vuoksi, eikä kukaan paitsi mieheni edes tiedä tästä. Haluan vaan nopeasti painoni takaisi 55-58kiloon.

Vierailija
9/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut vastaan laihduttamistani, mutta sanoi, että sen kun laihdutat jos se minulle itselleni on niin tärkeää. Haluan olla hyvässä kunnossa, kun ikääkin vasta 29v ja nyt on lapset tehty. Lisäksi haluan syödä hyvänmakuista ruokaa ja karppaamalla sitä tuntuu saavan syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän